Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mijn Breva die een extra zware accu heeft zakt de spanning naar 10 volt, daaronder hoor je alleen nog een klik dat doet de ecu. Je hebt minstens 200 cca nodig.Daar ga ik ook van uit, dat hij een volt of tien moet hebben. Ik probeerde het eerst met een 9AH accu. Dan gaat de startmotor wel rond maar trekt natuurlijk alle spanning weg.
18 ah is standaard in mijn Breva, heb er zelf een 20 ah ingezet met extra cca. Die accu gaat nu al 5 jaar mee, die andere amper 2 jaar steeds.De accu is ook voornamelijk om te experimenteren. Het verbaasde mij ook dat hij het blok vrij makkelijk rond kon sleuren. Origineel gaat er 18Ah in deze motor. Twee kleine accu's parallel geschakeld.
De Valeo startmotor heeft ook veel minder stroom nodig dan de oude Bosch of Lucas.
En dat drie keer toch?Helaas, ik heb alleen ommanteling losgeknipt. Daar heb ik al veel ontdekkingen gedaan. Maar ik heb nog geen nieuwe onderbrekingen of verbindingen gemaakt.
Ik heb wel ontdekt dat als je het stekkertje van de neutraalschakelaar en de startmotor wisselt dat hij dan niet start maar wel een zekering opblaast.
He, pas op, straks sta ik in het sleutelblunder topic!En dat drie keer toch?
De aftersale is belachelijk.En zo belachelijk duur is Anne ook weer niet. En prima aftersale service indien nodig.
Kan dat ook gewoon? Zo zonder hoofdletters?IK HEB ER OOK EENTJE STAAN EN VRAAG MIJ AF OF JIJ OOK IETS AAN DE VERSNELLINGSBAK GAAT DOEN.
BEDOEL DAN HET ENORM SLECHT SCHAKELEN.
?? KannibaalZe kost wel stukken van mensen
Jammer dat Google Translate geen Vlaams kan omzetten.?? Kannibaal