Dat het ontwerp niet uitgerijpt was is onzin: de WL is gebaseerd op de R van 1936 en had zich echt wel bewezen, anders hadden ze er niet op 'doorgedocterd'.
Er is hier pas nog een heel topic gewijd aan HD's. Reviseren v/e HD shovelhead. Pag 1.!
Deze specialisten vertelden datgene wat ik in de praktijk al gezien heb, nl dat er nogal wat aan schortte.
Ff zoeken en je weet het!
Just my two cents!
maarre, zijkleppers zijn wel dorstig
Jep, oude kentekens worden weer uitgegeven. Of het tegenwoordig automatisch gaat weet ik niet, dus ik zou het dan ff aangeven bij de invoer (mocht het zo ver komen).keep on going!
dank jullie wel voor de reacties! mijn broer heeft wel een idee hoe ik aan een motor kan komen, maar hij heeft me verboden om erover te praten... maar mijn eerste optie is een nederlandse motor, dan kan ik die gedoe met invoeren overslaan... en daarnaast vind ik een oldtimer kenteken mooier (blauw met witte letters) (of geven ze die kentekens nu nog uit?)
Je kunt tegenwoordig voor 99% een WL samenstellen uit replica-onderdelen
Bij OIT in Breda hebben ze op de binnenplaats de echte oudjes staan. Soms staat er ook wel eens iets wat op een WLA lijkt.Alleen, waar vind ik nog een betaalbare ongerestaureerde HD WLA, dan leer ik tenminste ook het sleutelen :D
Een heleboel mensen hebben zich destijds ook verkeken op die iraanse politie shovelheads ,...lekker voordelig knutsel-project !