hebben jullie dat nou ook..

3tus

MF'er
20 jan 2007
80
0
Valburg
Hebben jullie dat nou ook?

Ik raak maar niet uitgekeken op al dat moois wat er in de motorwereld te koop is. En als ik eenmaal weer een nieuw speeltje heb gekocht, dan gaat het alweer na een klein jaartje kriebelen en ga ik stiekem kijken wat er nog meer te koop is... (duurt meestal nog wel een jaartje extra)

Nu vind het ook leuk om op zoek te gaan naar koopjes. Zo heb ik ook onlangs Samen met mijn vriendin een andere motor voor haar uitgezocht. En ook mijn collega zoekt een motor, dus ik ben ook voor hem druk op zoek en heb al een stuk of 10 mooie dealtjes naar hem gemaild.

Eigenlijk vind ik ook veel mooi dat blijkt ook wel uit mijn motorverleden:

mijn eerste:

full
 
Laatst bewerkt:
Apart dat je van chopper naar sport naar chopper en weer naar sport gaat..

Hoezo dat? Ik heb zelf die kriebels niet echt. Zou wel een andere motor willen hebben maar dan puur een die minder olie verbruikt, wat beter remt etc.
 
De blackbird is veruit de fijnste motor tot nu toe. Ik heb hem nu ruim een half jaar en ik kan niet wachten tot het weer beter weer word, zodat ik weer lekker kan rijden samen met mijn meisje op haar Fzr600r (maar stiekem gluur ik nu naar een kawasaki zx12r)
 
elke gezonde motor rijder heeft dat :P


Zo te zien kon je niet kiezen tussen een racer en een chopper ;)
 
Zoals ik al aangaf vind ik veel mooi. Het liefste zou ik er nog een chopper bij kopen zoals de suzuki marauder die ik had. Best wel leuk om een rustig te ploffen over de dijk. Deze maruder had ik met schade gekocht en weer opgeknapt.

zie link: eindelijk (bijna) klaar; mijn suzuki marauder!!

Zoiets zou ik best nog wel een keer willen doen. Mijn garage is groot genoeg, nu mijn budget nog haha

Ik weet wel dat, als er maar 1 motor in mijn budget past, het geen chopper meer word!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf mijn rijbewijs nog niet maar mijn vader is sinds 4 jaar weer gaan rijden en heeft in die 4 jaar al 5 motors gekocht.

Mijn broertje heeft sinds een half jaar zijn rijbewijs en motor, gaat op de motorbeurs voor een nieuwe kijken en weet nu al waar die die nieuwe volgend jaar weer voor wil inruilen. Hoop eerlijk gezegd dat ik op dat gebied niet te veel van hun weg heb :$
 
Ja dat hebben er meer...
Ben pas net begonnen (2 jaar) en heb een vrij beperkt budget maar ben van mijn divje afgestapt op een sprint st 955 :) Bij kleding is het wel erger, ik heb nu 2 "allweather" jassen en 1 doorwaai jas en 3 "allweather" broeken en een zomerbroek (wat dunner en zonder binnenvoering e.d.).
Kwa motoren ben ik wel altijd aan het kijken maar is niet zoveel budget voor... Komt vast nog wel :)
 
Ik heb 'gelukkig' niet het budget om telkens een andere motor te kopen (anders zou ik dat zéker doen) maar ik kan mijn geld prima uitgeven aan smeer- en poetsmiddeltjes (ach, je kunt niet genoeg WD40/olie/lampenolie/poetslappen/vulmaarietsin hebben) en aan kleding... Handschoenen, buff, thermoshirt, bijpassende sokken... en dan moet ik nog naar de Motorbeurs! :X
 
Ik heb nu een CBR600F '95 (mijn 3e cbr600f al ondertussen) waar ik echt heel tevreden over ben maar ik snap wat je bedoelt. Ik kijk ook al verder naar iets anders terwijl.

Ik heb het vooral met uitlaten. Heb er ondertussen al meer dan 20 gehad, en als ik een andere uitlaat er 3 weken op heb zitten wil ik al weer iets anders. Soms best vervelend :P

Maar goed dat het met vriendinnen niet ook zo gaat :+
 
Ik rij nu iets meer dan 10 jaar motor.

Suzuki GSX750sz
Suzuki GSXR1100
Suzuki 1200N
Suzuki GSXR1100 dezelfde als de 2de. Ik vond de bandit wat te tam, nu maar de 1100 naked gemaakt.

Maar net als met de auto rij ik het liefst jaren met dezelfde. Mijn 1100 doe ik pas weg als deze echt stuk gaat. Mensen die continue wat anders kopen snap ik niet, volgens mij is dat pure kapitaal vernietiging.
 
Laatst bewerkt:
ik begrijpt precies wat je bedoelt, het liefst van alle soorten motoren één en daarnaast het liefst nog een project om zelf wat te bouwen ,

zonder reden toch alle advertenties van mp bekijken , motor sites rond sneupen voor leuke ideeën op te doen enz enz ..
 
Toen ik mijne nog geen twee dagen had was ik al aan het kijken naar andere en toen had ik er nog niet eens op gereden. Dit is meer omdat ik een cbr 600 f3 heb gekocht vanwege het feit dat ik 25 kw moet rijden en een 600 rr niet op 25 kw kan (legaal). Voorlopig rijd ik dus nog zeker 2 jaar rond op mijn huidige motor en misschien nog wel veel langer!
 
Zoiets. Het lijkt er op:
Ik ben nu een tijdje bezig met m'n RBW en eerst zat ik te zoeken naar een GS500 voor zo'n eurootje of 1000 á 1200.
Even later mocht het eventueel ook een wat mooiere GS500 of CB500 zijn voor +- 1600 want die zou waarschijnlijk minder snel groot onderhoud nodig hebben en betrouwbaarder zijn.
Nog weer wat later een SV650, een goedkope dan. Meer als 2200 wou ik er écht niet aan uitgeven.

Nu is mijn vraag: wie heeft er een mooie SV650 of CBR600 te koop voor minder als 3000? :9

Het verschil is wel dat ik eerst had bedacht om 2 jaar op 25kw te rijden en daarna een nieuwe voor vol vermogen te kopen. Ik denk dat ik na 2 jaar 25kw rijden ook nog wel een jaartje of 2 - 3 lol heb op een SV of CBR.

Wordt vervolgt... *gaat een reden bedenken waarom een r6 uit '99 ook wel geschikt is*
 
Nu is mijn vraag: wie heeft er een mooie SV650 of CBR600 te koop voor minder als 3000? :9

is*
een sv is tegenwoordig wel makkelijk voor 2500 of lager te vinden. krengen zijn niks meer waard, en als je er de effort voor over hebt, voor 1500 pond haal je al een sv uit engeland. invoeren kost geen drol alleen de verlichting en teller aanpassen :)
 
een sv is tegenwoordig wel makkelijk voor 2500 of lager te vinden. krengen zijn niks meer waard, en als je er de effort voor over hebt, voor 1500 pond haal je al een sv uit engeland. invoeren kost geen drol alleen de verlichting en teller aanpassen :)

Ow over dat uit engeland importeren wist ik nog niet... Maar voor een eerste motor heb ik er toch liever eentje van wat dichter bij zodat een vriend die al iets langer mee loopt in de motorbranche als mij er ook even naar kan kijken bijvoorbeeld. In ieder geval bedankt voor de tip :)

Een SV is er inderdaad wel vanaf 2000E en een CBR600 ook wel voor 1500E, maar zoals jij waarschijnlijk nog beter weet als mij zit er nogal wat verschil tussen de een & de ander. Ik heb er nu een op het oog voor zo'n 2500E waar dan nog een mooie bleerpijp onder moet en een monoseatje...
 
Ow over dat uit engeland importeren wist ik nog niet... Maar voor een eerste motor heb ik er toch liever eentje van wat dichter bij zodat een vriend die al iets langer mee loopt in de motorbranche als mij er ook even naar kan kijken bijvoorbeeld. In ieder geval bedankt voor de tip :)

Een SV is er inderdaad wel vanaf 2000E en een CBR600 ook wel voor 1500E, maar zoals jij waarschijnlijk nog beter weet als mij zit er nogal wat verschil tussen de een & de ander. Ik heb er nu een op het oog voor zo'n 2500E waar dan nog een mooie bleerpijp onder moet en een monoseatje...

ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je toch geen cbr600Female wilt maar een echte motor O-) meld je anders aan in het Sv topic, zitten zat lui die je kunnen helpen bij je zoektocht *D
 
Zoiets. Het lijkt er op:
Ik ben nu een tijdje bezig met m'n RBW en eerst zat ik te zoeken naar een GS500 voor zo'n eurootje of 1000 á 1200.
Even later mocht het eventueel ook een wat mooiere GS500 of CB500 zijn voor +- 1600 want die zou waarschijnlijk minder snel groot onderhoud nodig hebben en betrouwbaarder zijn.
Nog weer wat later een SV650, een goedkope dan. Meer als 2200 wou ik er écht niet aan uitgeven.

Nu is mijn vraag: wie heeft er een mooie SV650 of CBR600 te koop voor minder als 3000? :9

Het verschil is wel dat ik eerst had bedacht om 2 jaar op 25kw te rijden en daarna een nieuwe voor vol vermogen te kopen. Ik denk dat ik na 2 jaar 25kw rijden ook nog wel een jaartje of 2 - 3 lol heb op een SV of CBR.

Wordt vervolgt... *gaat een reden bedenken waarom een r6 uit '99 ook wel geschikt is*

Misschien is dit wat?

Suzuki SV650 '99
 
ja..heb ik dus ook..maarrrr dan alleen bij bmw

de k-modellen zeg maar..

k100rs
k75s
k100rs 16v
k75rt
k75s
k100rs
k1100rs
k100rs 16 klepper
k75s
k75
k100rs
 
Terug
Bovenaan Onderaan