hebben jullie dat nou ook..

Ik ben trouwens gisteren nog op de motor beurs geweest en heb toen nog even op een ZX12r gezeten. Hij viel me toch tegen. Ik vind mijn blackbird toch wel wat mooier afgewerkt. Dus hij blijft voorlopig nog even ;)
 
zeg clown, ksnap iets niet... 2 allroads en 1 klasieker? waarom 2 allroads?

Ik heb nu 2 nakeds en een racertje,gewoon omdat ik nogal slecht afstand kan doen van de fietsen :X
Morgen naar de beurs en nu maar hopen dat er geen 4e bij komt,want het wordt een beetje vol in de schuur -O-
 
Ik heb daar totaal geen last van. Sterker nog, het mooiste van motorrijden vind ik het "duelleren" op rivierdijkjes en bij klaverbladtoestanden, tegen sportjongens op de laatste 1000, op een voor iedereen als zodanig te herkennen complete underdog, bv. een afgeragte GS 500. En dan hoor je soms nog bij de stoplichten: "Ja, maar die fiets van jou is natuurlijk wel een stuk lichter dan mijn GSXR", origineel waar gebeurd.

Dan ben je wel een paar ontzettende prutsers tegengekomen.
 
Hoe groot is je budget?
Ik weet een marauder te staan, waarvan het baasje al jarenlang geen tijd meer heeft om 'm uit te laten en er dus vanaf wil.

Eventueel peeëmmen!?
:)

Hartelijke groet,
Roy.

Klinkt erg aantrekkelijk, maar ik ben gisteren met m'n andere hobby (m'n vriendin) naar de motorbeurs geweest. Daar hebben we allebei een nieuwe leren motorcombi gekocht met nieuwe handschoenen en voor haar nog een helm.

Dus de bodem van m'n portemonee is helaas alweer behoorlijk in zicht.....
 
Klinkt erg aantrekkelijk, maar ik ben gisteren met m'n andere hobby (m'n vriendin) naar de motorbeurs geweest. Daar hebben we allebei een nieuwe leren motorcombi gekocht met nieuwe handschoenen en voor haar nog een helm.

Dus de bodem van m'n portemonee is helaas alweer behoorlijk in zicht.....


Of het moet een heel klein prijsje zijn, omdat m'n collega nog een motor zoekt voor rond de €1500,-
 
Hebben jullie dat nou ook?

Ik raak maar niet uitgekeken op al dat moois wat er in de motorwereld te koop is. En als ik eenmaal weer een nieuw speeltje heb gekocht, dan gaat het alweer na een klein jaartje kriebelen en ga ik stiekem kijken wat er nog meer te koop is...

Nee ik heb dat totaal NIET :o
Toen ik net m'n rijbewijs had wel, heb toen uiteindelijk ook een nieuwe motor gekocht puur omdat ik het een gaaf ding vond.
Die heb ik nie lang gehad........................

Toen heb ik een oudje gekocht, een fzr600 en dat beviel mij zo enorm dat ik totaal niet meer rond keek naar een evt opvolger.
Totdat ik ze krom reed op een oprit :X

Nu rijd ik al enkele jaren een fzr1000 en het bevalt me zo geweldig, de liefde is zo groot dat ik helemaal niet rond kijk naar wat er nog meer op de markt is. (nieuw of oud)
Ze blijft totdat het niet anders meer kan en ze dus vervangen MOET worden.
Dan zien we wel verder.
 
Een maat van me is ook besmet met dat virus.
En teveel geld. _O-

Ik heb al een motor of 5 de revue zien passeren, en een hoop dure auto's.
Langer als 2 jaar rijdt hij er niet mee.

Ik heb er niet zo'n last van.
Ik ben gehecht aan mijn motor. :/



En ik heb niet zo'n dikke bankrekening
 
Ik kan nog wel wat info gebruiken voor het opleuken van mn blackbird, aangezien deze nog compleet origineel is. Dus laat maar wat horen als je tijd hebt.
Ik zou wel willen, maar jouw PB's staan uit, en je hebt geen mailadres in jouw profiel staan.
Als jij nu contact met mij opneemt? Via mijn profiel of via mijn onderschrift ben ik te bereiken.......
 
Ik net een naked CB750 gekocht, en ben er heel blij mee!

Maar als ik op de motorbeurs even een Harley pas... tja..

Dromen moet je houden zeg maar.. :)

En geld moet je ook hebben.. :s
 
Heb ruim 8 jr op m'n 1e motor gereden (7 maanden 'jong' toen ik 'm kocht). Heeft er misschien ook iets mee te maken dat de motor veel meer kon dan ik (CBR600F) en dat het zeker 5 jr heeft geduurd voordat ik het volledige potentieel vd machine kon benutten. De laatste 3 jr kon ik echt lezen en schrijven met dat ding. Na 53000 heel fijne km's vorig jr dec een andere gekocht, en toen had ik echt zo iets van, dit moet ik vaker doen, is leuk! Dus nu ga ik waarschijnlijk toch is wat meer van motor wisselen (of ééntje erbij, is ook wel leuk ;) ).
 
Laatst bewerkt:
Ow over dat uit engeland importeren wist ik nog niet... Maar voor een eerste motor heb ik er toch liever eentje van wat dichter bij zodat een vriend die al iets langer mee loopt in de motorbranche als mij er ook even naar kan kijken bijvoorbeeld. In ieder geval bedankt voor de tip :)

Een SV is er inderdaad wel vanaf 2000E en een CBR600 ook wel voor 1500E, maar zoals jij waarschijnlijk nog beter weet als mij zit er nogal wat verschil tussen de een & de ander. Ik heb er nu een op het oog voor zo'n 2500E waar dan nog een mooie bleerpijp onder moet en een monoseatje...

Als je een motor in Engeland koopt, dan zou ik wel even goed kijken of het frame van de motor voor die prijs niet aan elkaar vastgelast is _O-
 
Ik heb zelf mijn rijbewijs nog niet
Nog steeds niet? Jeetje, je was al "rijlesoma" toen ik nog aan het lessen was! Hopelijk komt het snel, zodat je van het lekkere weer kan genieten!

Ontopic: ik heb zelfs sinds bijna 4 maanden m'n motor, en in die tijd ook bijna 3500 km gereden. "Wachten op mooi weer" doe ik niet echt.
Zodra ik een baan (=budget) en ruimte (=even afwachten waar ik ga wonen, wat weer afhangt van waar ik ga werken) heb, wil ik er wel eentje bij. Een nieuwere zeg maar, dan bewaar ik m'n huidige motor wel weer voor de dagen dat het minder mooi weer is.
 
ik kijk altijd naar mijn teller stand,wil geen fietsen van 2 jaar
of ouder die al weer over een ton zitten.
dus shop ik elke 2 a 3 weer voor iets fris....mijn versys heeft geluk
daar ik veel thuis zit spaart het heel veel kliks uit.
voorrig jaar maar 27 duizend gedaan,rustig dus.
 
me 2 .... kijk maar onderaan mijn berichtje voor lijstje motors. Volgend jaar pas een opvolger.
 
de onrust... herkenbaar... (ook een blackbird gehad)
Iedere motor koop ik om "te verslijten".
Voorheen steeds sportiever, sneller en duurder per km.
Maar ik ruil zo'n motor na max twee jaar weer in.

Nu heb ik de rust gevonden, cardan, gezapig uiterlijk, km-vreter.



O-)
 
Heb er in de loop der jaren ook aardig wat gehad.

Yamaha rd 350-de enige die ik hagelnieuw heb gekocht
Yamaha rd 250
Honda cb 250
Suzuki T 500 2x
BMW r50 2x
Laverda 750 SF
Suzuki 380 GT(3 cil.)
BMW K100 rs 2x
BMW K100 lt
Honda Sabre 700(een dweil met zijwind)
Yamaha YZF 600(een beauty maar niet snel genoeg)
Honda Fireblade 928(aardig snel met dynojet kit,,KNfilter)

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa,vreselijk snel,daar rijd ik nu op en zal wel hierbij blijven,denk ik.
 
Heb nog nooit een motor verkocht...

Vandaar dat ik er nu 3 heb: een Sportster, voor het relaxed pruttelen over 's Heerenwegen, een ZXR400 racemonstertje voor het betere bochtenwerk en een Aprilia Dorsoduro voor het betere gooi- en smijtwerk. Misschien dat ik later als ik oud ben nog een tourfiets erbij neem, dan heb ik zo'n beetje elk genre wel :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan