Hebben jullie naast je motor ook een auto?

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me]Fastnappie heeft een peugeot 306 1.6 op gas...
[/me]

gewoon eigen auto....wel alles erop en eraan...

zonder auto is het toch lastig...je kan niet je week boodschappen meenemen...enzo...
 
Heb een VW Polo die nu eigenlijk nauwelijk gebruikt wordt. Tja, wat wil je als je OV hebt en een motor. Tis de bedoeling dat na de 25 KW periode motor en auto verkocht worden en daarvoor komt een mooie motor
 
Ik kreeg de keus van mijn ouders:
- ofwel een auto die zij zouden betalen (mooi cadeau toch) maar dan kwam er geen motor.
- ofwel een motor die ik helemaal zelf moest bekostigen.

ik rij dus enkel motor.
 
Ik kreeg de keus van mijn ouders:
- ofwel een auto die zij zouden betalen (mooi cadeau toch) maar dan kwam er geen motor.
- ofwel een motor die ik helemaal zelf moest bekostigen.

ik rij dus enkel motor.

Sukkel ! :) Eerst die auto aan nemen en een maandje later thuis komen met je eigen gekochte motor! 2 vliegen in 1 klap!
 
WE hadden een auto....
ZIJ heeft nu de auto en
IK mijn trouwe rode stalen ros. ;)
 
Ik heb m'n auto verkocht in december (lekker tijdstip ook), dat was een Golf II met 220pk. Daarna ff een paar weken in een Golf II met 50pk gereden *proest*
'k Zit nu al een poosje zonder en waarschijnlijk rij ik vanaf zaterdag in een Chevy Impala uit 1973 8-)
 
Ik heb geen auto, alleen een motor.
Als ik er 1 nodig heb neem ik de auto van m'n vriend, broertje, pa/ma, oma. Dus altijd wel een auto beschikbaar voor mij :)
 
Heb naast mijn brommert een Starletje.
Kadootje van mijn broer, heeft een aantal andere wagens, en deze bleef dus over. Ik word volledig (op de benzine na) gesponsord :)
 
[me]Fastnappie heeft een peugeot 306 1.6 op gas...
[/me]
gewoon eigen auto....wel alles erop en eraan...
zonder auto is het toch lastig...je kan niet je week boodschappen meenemen...enzo...

Gewoon zorgen dat je aanhang een Pan (o.i.d.) heeft. Heb ik ook gedaan en ik hoef dus (bijna) nooit meer boodschappen te doen 8-)
 
Alleen m'n brommert.

Ook nooit een auto gehad, ook niet nodig voor m'n werk o.i.d., maar ik kan meestal wel een auto lenen van m'n pa.
 
Ik heb naast mn motor ook een Chevrolet Beretta die ik nu meer gebruik dan mn motor, wat aan gesleuteld en tis pokke weer
 
IK heb een nissan terrano2 (benzine), alleen al voor het feit om veilig een caravan te kunnen trekken onder alle omstandig heden, verder wordt dit auto'tje gebruikt door mijn vrouw als boodschappen auto, en kan ik er nog lekker in terrein mee "baggeren" als hobby, vinden de kids ook leuk, auto uit de blubber lieren ( meiden notabene !!!). het voordeel van zo'n auto , is zijn hoogte , je ziet alles veel beter aankomen, igv ongevallen schuift alles onder je stoelen,
tja , maar aan veiligheid hangt een prijskaartje !
misc.php


Bijlage: Koga car.JPG
 
Laatst bewerkt:
Zie sig....had auto al twee jaar, en sinds kort heb ik er een motor bij. Motor is nu nog puur voor de fun, mocht ik wat krap bij kas komen gaat de auto eruit.
 
JK rijdt in principe alleen maar brommer :+

En jij kadett met je CBR. Rijd jij eens met 120 over het zand. Dan lul je wel anders. Je moet geen appels met peren vergelijken. Een crossmotor is nou eenmaal geen wegmotor en een wegmotor is geen crossmotor. Elke motor heeft z'n eigen voor en nadelen. Mijne kan mooi door het zand baggeren en je kan er mee springen enz. en met jouw motor kan je weer hard rijden en een kneedown maken.

Jij rijd in principe ook brommer vergeleken met de grote jongens op het forum met 1000+ cc's.
 
Ja, en Sinterklaas bestaat ook nog. Het 1 of het ander is ook het 1 of het ander. Al eens gehord van principes :?

Nou sorry, maar dan vind ik het nog een domme beslissing. Als je mag kiezen tussen een gratis auto of NIX. Dan nam ik mooi die auto ipv nix. En dan kocht ik er echt even later een motor bij })
Of luister je altijd naar pappa en mamma ? Ik nam gewoon beiden. Ze kochten nix voor me, nou dan koop ik toch zelf een auto en motor? Als ze zeiden 'een auto die wij betalen of je eigen motor' dan echt mooi eerst een leuke auto en sneaky een tijdje later een motor in de garage zetten naast de auto. Gekocht is gekocht, je kan dan niet meer terug. }) :)

Want uiteindelijk heb je nu dus flink wat duizenden euro's weggegooid door een auto te weigeren ;) Of zijn wij Hollanders nou van die gemene mensen die niet naar de ouders luisteren?! ;)
 
Ik heb twee 4wielers, een kadett (gezins-wagen incl twee kinderstoeltjes) en een fiat500 uit 1970 voor derbij. Je moet toch wat als je vrouw en kinderen hep niewaar?
:z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan