Held op de motor ?

ZXivaR

MF'er
7 jan 2003
88
0
Uithoorn
NU wil ik wel eens horen welke helden vandaag met deze sneeuw op de motor gereden hebben :}
Alle verhalen over driften door de bocht en burnouts zijn welkom. :9
 
ja ik, vandaag weer met de motor, eigenlijk zoals elke dag, alleen valt de sneeuw hier behoorlijk mee.

dit jaar/seizoen nog niet met de auto geweest, wel koud gehad.
 
NU wil ik wel eens horen welke helden vandaag met deze sneeuw op de motor gereden hebben :}
Alle verhalen over driften door de bocht en burnouts zijn welkom. :9

ik was gisteren met de motor gaan werken, ben om 2 u vannacht teruggekomen, glijden en slippen.....



Met het koekblik :+ .....motor staat nog lekker in de garage op het werk :P
 
Helden?

Bij ons in de straat was het met de auto al glijden. Dan laat ik de motor echt wel staan.

Willy die benieuwd is of Haga de motor heeft gepakt.
 
klein beetje natte sneeuw toen ik hem onder de hoes vandaan haalde, verder heb ik niets van enige gladheid gemerkt.

hmmm... dat laatste doet me aan een van de Joe Bar strips denken. Niets merken van de ijzel en dus flink doorrijden, eenmaal op bestemming aankomen van je motor afstappen en op je bek gaan.
 
Vanochtend om 06:15 was er niks aan de hand hier in het westen. Dus gewoon op de motor naar m\'n werk gereden. Wel een aardig windje maar verder ging het helemaal prima. Ondertussen is het gaan hagelen hier, dus ik heb weer geluk gehad :)
 
Heb vanmorgen in een behoorlijke sneeuwstorm gezeten (Rotterdam -> Utrecht) en no way dat ik hier met m\'n motor door heen rijd.

Hebben jullie ook zo\'n onweer gehad? Op de A12 flitste en donderde het behoorlijk.
 
Heb vanmorgen in een behoorlijke sneeuwstorm gezeten (Rotterdam -> Utrecht) en no way dat ik hier met m\'n motor door heen rijd.

Hebben jullie ook zo\'n onweer gehad? Op de A12 flitste en donderde het behoorlijk.

normaal met sneeuw laat ik hem toch staan en pak ik de trein, vanochtend dus ook, alleen niet door het weer, maar omdat mijn motor helaas een lekke achterband heeft :(
idd wel koud gehad al flink wat keertjes van de winter *D
 
sneeuw ???? ijzel???? hagel???? niets te zien hier (en hier is den haag vlak bij de ppp ) het is alleen een beetje nat :)

Maar als je toch vandaag op de motor naar het werk gaat ben je wel een held vind ik !!! :} Kijk maar uit dat je niet op je smoel gaat ,.... zit niemand op te wachten denk ik zo,.
 
vanmorgen om 6.30 zat ik op de motor toen nog geen last, begon pas te sneeuwen toen ik bijna bij het werk was....
 
Wat nog veel zieliger is dat de gemeente Hellevoetsluis nog nooit van preventief strooien heeft gehoord. Ik vanmorgen met droog weer weg, rijd op de kanaalweg op het moment dat het begint te sneeuwen. Auto voor me remt, dus ik heel rustig gas nog minder en ik had vervolgens ruzie met een groot aantal van Newtons wetten. Straks m\'n fiets maar eens ophalen, zodra er wel pekel op de weg ligt...
 
hmmm... het is nu toch wel wit buiten. ik hoop dat dat nog weg smelt.
Ik ben dan wel zonder slipping \'n\' slidin\' op mijn werk gekomen maar ik zou ook graag zonder al teveel vreemde capriolen thuis willen komen.
 
Ga het traks ook even proberen, moet naar mijn werk.
Was alleen mijn zeiltje vergeten, en dan krijg je dit soort vrolijke plaatjes....
achtertuin om 10:00 uur......

full
 
het is hier spekglad

zelfs met koekblik met 4x4 glibber je van links naar rechts, er ligt hier al een cm of 5 sneeuw, onderaan aangevroren |(
 
vandaag ook nog even 70 km gedaan op de bike, sneeuw.. ach t viel mee
beetje glibberen was t af en toe wel, maar geen oncontroleerbare drifts of andere stoere verhalen ( gelukkig)

nog best veel motorvolk gezien eigenlijk, een stuk of 8.
 
het is hier spekglad

zelfs met koekblik met 4x4 glibber je van links naar rechts, er ligt hier al een cm of 5 sneeuw, onderaan aangevroren |(
Heb hem ook laten staan vandaag.
Mijn eerste dag zonder de moto sinds deze zomer...
Was een beetje te glad op de wegen waar ik moest vertrekken.
 
Niet vandag, maar afgelopen zaterdag: ik haal mijn motor uit de schuur, krijg hem met moeite aan de praat (hij had een ppos stilgestaan), ik rij vierhonderd meter richting snelweg en wil daar dus op rijden. Nou moet dat dus met een boch gebeuren, en in die draai stapt dus mijn achterwiel op een redelijk grove manier opzij. Tja, snot op de bnaden, banden nog koud en snot op de weg... Wonder boven wonder kon ik met het fijnere \"body language\" werk (lomp je poot op straat zetten) het boletje rechthoouden en mijn weg voortzeten.

Zoiets?
 
fucking glad, moest erdoor, 7km (zie \"sneeuwrit\")
nie gevalle, wel behoorlijk veel spin-werk en kdenk da mijnen ambréage wel is doorgesmoord....
 
Terug
Bovenaan Onderaan