help! motor te zwaar

Post eens een foto van je helling kunnen we ff kijken hoe het zit.
Misschien zelfs nog wel meer van die fantastische tips *O*
 
die fietsenhelling zou ik niet proberen (als hij te steil is) want anders ga je aan de bovenkant van de helling je carter beschadigen.

das een hele goeie... Bij m'n GSje ging het altijd nét goed. Een andere helling was echter iets anders afgewerkt aan de bovenkant en ik heb de uitlaat al eens aan de grond gehad. Er is dus idd. een kans dat je de kuip beschadigt als je de fietsenhelling probeert. Dat gootje langs de nieuwe trap moet opzich wel goed gaan, die is een stuk minder steil. (Maar wel weer lekker glad :+ )
 
woehahaha (ehh a dirty mind is a joy forever?)
:Y :9
nee ik heb het gisteravond geen poging meer ondernomen..
maar ik krijg hulp van een mede-bewoner die ook motor rijdt en zijn motor wel dagelijks daar beneden zet...
dat wordt goed opletten en een paar keer proberen
ik zal er es een foto van maken als ie eruit is
dus je gaat em eerst omhoog zien te krijgen en een foto maken alstie eruit is?
*proest* _O-

:+
 
Wat je trouwens ook kan doen :

Je bind bovenaan ergens een touw aan vast
Die knoop je daarna om je wiel
En als je dan gas geef windt het wiel het touw op en "lier" je hem zo naar boven
 
Stap 1: Pak een stoel
Stap 2: Pak een biertje
Stap 3: Zet de stoel uit stap 1 voor de motor
Stap 4: Pak het biertje uit stap 2 en gaat zitten in de stoel uit stap 1
Stap 5: Wacht rustig tot de motor uit zich zelf naar boven gaat

Mocht dit niet werken probeer hem dan eens te commanderen, bijvoorbeeld: "Stuk roest ga naar boven, heb niet de hele week de tijd!"
 
Gewoon te koop zetten op marktplaats en dan met de sleutels erin laten staan. Boven jezelf verdekt opstellen en wachten.
 
1 zet hem op de midden bok
2 til hem op je nek
3 loop voorzichtig de trap op
4 open de buiten deur met linker hand
5 loop verder naar buiten
6 zet hem buiten weer op de grond
7 pak nu een biertje
(vergeet je sleutel er niet uit te halen als je naar binnen gaat om je biertje te halen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan