Stomme vraag maar heb je gekeken of je kilometer teller goed werkt en niet afwijkt? Kan ook vertekend beeld geven. Rijke afstelling kan misschien ook zorgen voor meer verbruik.Vanavond een rondje gereden met de bandit.
Redelijk verbaasd toen die bij 155-160km op de tripteller begon te sputteren en stotteren.
Kraan naar reserve en reed weer als een tief. Snel een pomp opgezocht.
Kwam ik op een verbruik van zo’n 1 op 13.
Zag in het starttopic dat 1 op 14 wel normaal gevonden wordt.. en dat 1 op 17 haalbaar is.
Ik heb overigens niet als een idioot aan het gas gehangen. Vrij normaal gereden.
Wat verbruiken jullie?
Starttopic geeft aan dat ik nog naar een specialist kan? Iemand ervaring? XD
Stomme vragen zijn er niet.Stomme vraag maar heb je gekeken of je kilometer teller goed werkt en niet afwijkt? Kan ook vertekend beeld geven. Rijke afstelling kan misschien ook zorgen voor meer verbruik.
En niet onbelangrijk, wat gooi je erin, 95 of 98?
Ga ik naar kijken!En een vervuild luchtfilter zorgt ook voor een hoger verbruik. Ik vind 1 op 13 wel erg veel.
1 op 13 doet die van mij ook hoor. 1 op 17 heb ik 1x gehaald bij heel toeristisch rijden op alleen maar 60 km wegen. Ook ik moet ergens tussen de 160 en 180 km naar de reserve toe en ook alleen maar premium benzine tanken. Onderhoud is volledig uitgevoerd. Vergeet niet dat je een groot lomp stuk metaal tussen je benen hebt met zijn roots uit de jaren 80 waar er nog niet werd gekeken naar benzineverbruik en milieu. M.a.w. gas erop, benzine verstoken en genieten van je 1200!Vanavond een rondje gereden met de bandit.
Redelijk verbaasd toen die bij 155-160km op de tripteller begon te sputteren en stotteren.
Kraan naar reserve en reed weer als een tief. Snel een pomp opgezocht.
Kwam ik op een verbruik van zo’n 1 op 13.
Zag in het starttopic dat 1 op 14 wel normaal gevonden wordt.. en dat 1 op 17 haalbaar is.
Ik heb overigens niet als een idioot aan het gas gehangen. Vrij normaal gereden.
Wat verbruiken jullie?
Starttopic geeft aan dat ik nog naar een specialist kan? Iemand ervaring? XD
Damn is dat een filter of heb je hem herspoten? Mooi ding geworden zeg.Genieten is sowieso het belangrijkste!
Heb wel een filter op de foto zitten.Damn is dat een filter of heb je hem herspoten? Mooi ding geworden zeg.
Zooo, gisteren voor het eerst sinds het vervangen vh motorblok opnieuw de testbank op geweest. En het verschil mag er wezen!Nog een keer de testbank op geweest. Op 110pk uitgekomen. Als ik heeeel eerlijk ben had ik eigenlijk op iets meer gehoopt, maar 98 is volgens mij standaard, dus alsnog een keurige 10% verbetering.
Tijdens de eerste run bleek ‘ie iets te rijk te lopen. Er is toen ter plekke de snorkel uit de airbox getrokken, om wat meer zuurstof erin te krijgen. Dat leverde meteen 3pk extra op. En er was vuur en vlammen dus dat was ook mooi!
Weet je toevallig (of iemand anders) of deze op een 600 past?Heb een kettingbeschermer van een 1200 liggen
Durf het niet zeker te zeggen.Weet je toevallig (of iemand anders) of deze op een 600 past?
Weet vrij zeker van wel, en staat een stuk beter.Weet je toevallig (of iemand anders) of deze op een 600 past?
Da's mijn oude achterbrug!qua montage gaten geen probleem!
Als je er interesse in hebt mag je altijd een pb sturen.
Nu we het toch over onderdelen van je motor hebben, wat voor spiegels heb je daarop? Met m'n huidige spiegels zie ik namelijk zo goed als niets met snelheden boven de 100.
Ik heb de Bandit niet meer, maar dit waren spiegels van Ali-express. Volgens mij zag ik daar boven de 100 ook niet zo veel in, en er onder nog minderNu we het toch over onderdelen van je motor hebben, wat voor spiegels heb je daarop? Met m'n huidige spiegels zie ik namelijk zo goed als niets met snelheden boven de 100.
Ik heb de Bandit niet meer, maar dit waren spiegels van Ali-express. Volgens mij zag ik daar boven de 100 ook niet zo veel in, en er onder nog minder