Ja, terwijl de motor stil staat. Als ik weg rijdt, duurt het een tijd voordat hij netjes op 4 poten loopt. Eenmaal op 4 poten blijft hij netjes lopen.De binnenste twee bochten worden warmer terwijl de motor nog stil staat?
Zitten deze toevallig op dezelfde bobine?
Laat je er gelijk tapeindjes in zetten?Alle bouten moeten uitgeboord worden dus ze zijn nog wel een paar dagen bezig. Het is even niet anders
Wissel de bobines maar eens om (alleen de bobine, niet incl. draadjes/bougiedoppen) en kijk of de andere 2 bochten koud blijvenJa, terwijl de motor stil staat. Als ik weg rijdt, duurt het een tijd voordat hij netjes op 4 poten loopt. Eenmaal op 4 poten blijft hij netjes lopen.
Jazeker. Laat het wel meteen goed doen. Dan worden de carbs ook meteen afgesteld (nadat ze laatst dus gereinigd zijn) en heb ik hopelijk komend seizoen geen gezeur meer.Laat je er gelijk tapeindjes in zetten?
Nice!Jazeker. Laat het wel meteen goed doen. Dan worden de carbs ook meteen afgesteld (nadat ze laatst dus gereinigd zijn) en heb ik hopelijk komend seizoen geen gezeur meer.
Ja klopt linker bobine cilinder 1 en 4, rechter bobine cilinder 2 en 3De binnenste twee bochten worden warmer terwijl de motor nog stil staat?
Zitten deze toevallig op dezelfde bobine?
Wanneer heb je voor het laatst gesynchroniseerd?Hallo mannen, ik heb jullie al eerder verteld van startproblemen met mijn 2005 1200 en wil jullie nogmaals om raad vragen.
Hij start vrij makkelijk maar loopt niet lekker. Pas na een tijdje. De binnenste twee bochten worden veel sneller warm dan de buitenste twee.
Iemand een idee wat het kan zijn of wat te checken?
Thx.
I know man. Alle motor maten die ik heb halen nu de fiets uit de winterverzekering dus het begint wel echt te jeuken.Nice!
Tuurlijk! Nog even geduld en dan lekker:
Ik heb ze nog nooit gesynchroniseerd. 29.088 km staan er nu op. En hij heeft het idd bij koude start.Wanneer heb je voor het laatst gesynchroniseerd?
Buitenste zitten op dezelfde bobine maar bobines doen vaak juist warm moeilijk als ze stuk gaan.
Klopt maar met electronica weet je het nooit... normaal inderdaad meer weerstand door hoge temperatuur, maar opeens beter contact door uitzetten is ook niet onmogelijk.Wanneer heb je voor het laatst gesynchroniseerd?
Buitenste zitten op dezelfde bobine maar bobines doen vaak juist warm moeilijk als ze stuk gaan.
Kijk eens naar de stift bij je zijstandaard of die niet blijft hangen. Even goed sprayen, paar maal indrukken. Heb het ook een paar keer gehad.Beste Expertsss,
Miin Bandiet 1200s 2001 is een keer uitgevallen toen ik hem stilstaand in de 1 zetten. Vervolgens kreeg ik hem niet aan.. hij tikte wel maar draaide niet rond , mss 10 min later nog eens proberen en ja hij pakte em meteen alsof er niks aan de hand was....?? Enig id???
Een kleine werkplaats kan het ook zo doen hoor... Tien minuutjes werkIs er iemand in de omgeving Hengelo Ov. die me tegen vergoeding hier bij zou willen/kunnen helpen? Werkplaats dealer zit vol.
Eens proberen thnxxx..Kijk eens naar de stift bij je zijstandaard of die niet blijft hangen. Even goed sprayen, paar maal indrukken. Heb het ook een paar keer gehad.
Ik denk niet dat dit het is ivm starten in N zou die het altijd moeten doen ondanks de zijstandaard.Kijk eens naar de stift bij je zijstandaard of die niet blijft hangen. Even goed sprayen, paar maal indrukken. Heb het ook een paar keer gehad.
Tot nu niet meer voorgekomen.. hopelijk was het eenmalig.Ik denk niet dat dit het is ivm starten in N zou die het altijd moeten doen ondanks de zijstandaard.
Ik heb met deze Bandit nog zo goed als niks gereden (ong 300km) en is 1 x voorgekomen. Ergens denk ik dat de Bandit warm is geworden en deze eerst af moest koelen.. maar tikt de startmotor dan ipv rond draaien en na 10 min wel ineenkeer start zonder probleem?
En de originele teller gebruiken, of moet ik dan nog andere tellers kopen ?licht kun je hetzelfde voor doen als het MK1 model. ronde koplamp of zo'n urban koplmp. voor de tellers is een (officieel Suzuki) afdek kapje te krijgen. wel duur geloof ik. je zou ook zo'n Ducati monster mini kuipje kunnen nemen (had ik op mn SV).
Die van de s kan je niet voor een n gebruiken toch?originele tellers kan je gebruiken
originele tellers kan je gebruiken
Geen id , vandaar de vraag.. en hoe ?Die van de s kan je niet voor een n gebruiken toch?
Duidelijke foto's is indd een optie.! Afdekkapjes zitten eral op.. eens uitzoeken hoe die origineel vast zitten bij een Naked 1200van een S kan je prima op een N hergebruiken. wel zelf beugeltje maken om ze aan je stuur te bevestigen. en dus de eerder genoemde afdek kapjes om ze tegen weer en wind te beschermen
onderdeel 6 op deze tekening:
Suzuki - GSF600 - (E2) 2003 - SPEEDOMETER (GSF600SY SUY SK1 SK2 SK3 SK4 SUK1 SUK2 SUK3 SUK4) - Parts
Suzuki - GSF600 - (E2) 2003 - SPEEDOMETER (GSF600SY SUY SK1 SK2 SK3 SK4 SUK1 SUK2 SUK3 SUK4) Parts Manual, Oem Motorcycle Genuine Spareparts Easy Ordering and Worldwide Shipping.www.oemmotorparts.com
nogmaals mijn (oude) sv als voorbeeld, zelfde principe: