Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Toch zou ik niet al te enthousiast gaan rijden als m'n rem niet goed vast zat. Just saying.
IMG-20190328-WA0001.jpeg

Ik ga het hiermee proberen
 
Hoeveel choke moeten jullie altijd erbij doen? Moet nog even wennen hoe veel open ik de choke moet doen.
's Ochtends met starten vol er op, aan het eind van de straat (200m verder) schuif ik 'm naar half, 300m later schuif ik 'm helemaal dicht. Ik moet dan bij erg koud weertype bij het eerste stoplicht soms wel een beetje gas bijgeven tegen het afslaan.

In de zomer kan ie er aan het eind van de straat al weer helemaal af.
 
Was jij niet op zoek naar een projectje?
Op het moment vooral op zoek naar geld... :')

Haha nee hoor zo erg is het niet. Maar mevr. fox is op het moment werkzoekende, wat er voor zorgt dat we op dit moment even op de kleintjes letten. En die B12 staat zeker voor een mooie prijs te koop, maar van mijn huidige B6 weet ik de staat van de bandjes, kettingset, remmerij e.d.
Mezelf dus voorgenomen om daar zeker nog een tijdje op door te blijven rijden :Y

Als de knaken weer mogen rollen dan ga ik weer wat actiever op zoek naar een verdubbeling van cc's. En waarschijnlijk houden we de B6 er dan nog naast, aangezien de wederhelft ook ooit nog het motorrijbewijs wil halen :)
 
Op het moment vooral op zoek naar geld... :')

Haha nee hoor zo erg is het niet. Maar mevr. fox is op het moment werkzoekende, wat er voor zorgt dat we op dit moment even op de kleintjes letten. En die B12 staat zeker voor een mooie prijs te koop, maar van mijn huidige B6 weet ik de staat van de bandjes, kettingset, remmerij e.d.
Mezelf dus voorgenomen om daar zeker nog een tijdje op door te blijven rijden :Y

Als de knaken weer mogen rollen dan ga ik weer wat actiever op zoek naar een verdubbeling van cc's. En waarschijnlijk houden we de B6 er dan nog naast, aangezien de wederhelft ook ooit nog het motorrijbewijs wil halen :)
Dan is het verstandig om even te wachten ja.
Geen zin om tegen die tijd iets van een Café racer project te doen? Lijkt mij nog wel echt vet.
 
Dan is het verstandig om even te wachten ja.
Geen zin om tegen die tijd iets van een Café racer project te doen? Lijkt mij nog wel echt vet.
Ja ik zou zeker graag ooit zo'n soort project doen, maar dan richting streettracker-stijl :Y

Achja naast geld, is tijd ook nog een belangrijke factor :')
 
Vanmiddag nuttig bezig geweest :Y
Van dit:

1381134


1381135


1381137


Naar shiny: *O*

1381138


1381139


1381140


1381141


Kijk 'm blinken :)
De smerig vette vieze laag opgebouwd met de corrosionschutz ging we hartstikke mooi af met de S100 totaalreiniger.

Verder nog voorzien van een nieuwe tankpad en m'n remlicht reageerde niet meer op de hendel (wel op het pedaal) maar dit was opgelost door de contactpuntjes schoon te maken.

Ik heb het lentegevoel helemaal te pakken :]
 
Vanmiddag nuttig bezig geweest :Y
Van dit:

Bekijk bijlage 1381134

Bekijk bijlage 1381135

Bekijk bijlage 1381137

Naar shiny: *O*

Bekijk bijlage 1381138

Bekijk bijlage 1381139

Bekijk bijlage 1381140

Bekijk bijlage 1381141

Kijk 'm blinken :)
De smerig vette vieze laag opgebouwd met de corrosionschutz ging we hartstikke mooi af met de S100 totaalreiniger.

Verder nog voorzien van een nieuwe tankpad en m'n remlicht reageerde niet meer op de hendel (wel op het pedaal) maar dit was opgelost door de contactpuntjes schoon te maken.

Ik heb het lentegevoel helemaal te pakken :]
Nice man! Ziet er echt goed uit.
Was die viezigheid op de uitlaat echt allemaal van dat corrosionschutz?
 
Terug
Bovenaan Onderaan