Nee, dat is wel degelijk wat het geworden is...Die heb ik nog nooit gezien.
Misschien een specifiek model voor een paar landen?
Zie : 2010 Suzuki Bandit 1250 N
Hmmm.. blijkbaar hier ook te koop geweest de laatste 2 jaar?Ja daar lijkt het dan wel op. Heb het kenteken opgevraagd en is wel weer een Nederlandse motor. Misschien was er ergens een overschot.
Hmmm.. blijkbaar hier ook te koop geweest de laatste 2 jaar?
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 ABS
Zoals Unruled al aangeeft, de nieuwe bandits zijn niet echt spannend en vallen dus ook niet echt op. Zoals je ziet zijn ze zelfs hier onbekend
Voor woon-werk zijn het prima motoren overigens, maarja dat zijn er wel meer.
Persoonlijk zou ik in dit segment eerder kijken naar een Yamaha FZ1N. Die vind ik nog wel gaaf.
Goedenavond allemaal. Ik ga komende zaterdag proefrijden op een GSF 1250 (N)A (2011). Heb best wel wat speurwerk gedaan maar kan niet veel terugvinden c.q. lezen over deze motor. Ook op dit forum lees ik weinig terug over GSF 1250 Naked. Kan iemand mij misschien vertellen wat de hier de reden van is? Zijn er niet veel van verkocht?
Oké ik heb dus heel het weekend nog nachtmerries van dat ding gehad, die voorkant is gewoon niet omheen te kijkenToegegeven, dat ding is zo lelijk dat ie weer lelijk is na de mooi van lelijkheid
Succes met de verdere zoektocht!Nou afgelopen zaterdag een proefrit gemaakt met de GSF 1250N. Het is hem niet geworden helaas. Motor zag er netjes uit en het geluid van de Yoshimura was top. Vermogen/koppel was heerlijk alleen vond het rijgedrag in de langzamere bochten log en lomp. Helaas! De zoektocht gaat verder.
De 1250S (met kuip dus) is 254kg wet, blijkbaarOké, dat hebben ze er niet uit weten te ontwikkelen dus
Bandits zijn altijd al "te zwaar" geweest, en op lage snelheid moet je inderdaad wat beter je best doen.
Ik neem aan dat je het dan over die "Afam Riv 5" hebt? Daar heb ik geen ervaring mee.Heeft iemand hier ervaring met het monteren van een kettingset op een bandit 650s met abs 2006 oliekoel, heb namelijk deze set gegevonden: kettingset Suzuki GSF650S /ABS BANDIT 2005-2006
Bij deze set kan ik voor 22,50 een pers/klink setje erbij kopen. Werkt dit setje wat of kan ik beter wat anders kopen.
En ik zie ook vaak verschillende setjes verschillende hoeveelheid schakels voor het ketting staan. Ik denk dat ik voor het bestellen maar even mijn schakels ga tellen.
Klopt, ik slijp het ketting gewoon zelf door. En wilde de Afam Riv 5 gaan gebruiken.Ik neem aan dat je het dan over die "Afam Riv 5" hebt? Daar heb ik geen ervaring mee.
Degene die ik heb aangeschaft lijkt meer op die je voor 44,90 er bij kan kopen (zal ook wel dezelfde zijn).
In principe is dit tooltje voor breken én klinken. Ik gebruik hem echter alleen voor klinken, de ketting zelf slijp ik gewoon door. En klinken deed die prima
Ik heb op zowel mijn GS500 als mijn Bandit een D.I.D. gemonteerd, niks mis mee, gewoon een gangbaar merk.Klopt, ik slijp het ketting gewoon zelf door. En wilde de Afam Riv 5 gaan gebruiken.
Maar dit merk kettingset is toch wel oke?
Ik zou zelfs zeggen dat het een stuk minder prettig leren is op een 1200. Goede bochtentechniek is ook je gas op het goede moment met de goede dosering open zetten, en dat leer je véél makkelijker op een motor met wat minder pit omdat het effect een stuk minder dramatisch is. Geleidelijk merk je dat dat je lijnt e wijd wordt, en je draait het weer wat dicht. Bij een B12 zit je met een beetje te veel op de andere rijbaan, men schrikt, verstijfd, durft niet meer. Je wilt ze de kost niet geven die door op een te zware motor te beginnen hun complete rijtechniek om zeep hebben geholpen. En fout gedrag afleren is een stuk moeilijker dan het in één keer goed leren. Klein beginnen, en als je bochten écht netjes gaan ben je klaar voor een zwaardere fiets.2 jaar later reed ik er nog op. Lekker crossen, steeds sneller en behendiger worden met je bochtjes, daar heb je geen 1200 voor nodig.
Ik zou zelfs zeggen dat het een stuk minder prettig leren is op een 1200. Goede bochtentechniek is ook je gas op het goede moment met de goede dosering open zetten, en dat leer je véél makkelijker op een motor met wat minder pit omdat het effect een stuk minder dramatisch is. Geleidelijk merk je dat dat je lijnt e wijd wordt, en je draait het weer wat dicht. Bij een B12 zit je met een beetje te veel op de andere rijbaan, men schrikt, verstijfd, durft niet meer. Je wilt ze de kost niet geven die door op een te zware motor te beginnen hun complete rijtechniek om zeep hebben geholpen. En fout gedrag afleren is een stuk moeilijker dan het in één keer goed leren. Klein beginnen, en als je bochten écht netjes gaan ben je klaar voor een zwaardere fiets.
Maar zoals ik zei, sommige mensen vinden dat ze een getalenteerde pols hebben en die geen training in combinatie met kontgevoel behoeft. Je pikt ze er zo uit
Welkom!
Dag Mensen, dit is mijn Bandit.
1998 Bandit 1200 (met kuipje, sorry) GSX-R K6-7 achterveer met zelfgemaakte rvs dogbones progressieve voorvorkveren, stalen remleidingen en Brembo blokken voor, donker ruitje er op en de handvatten achter verwijderd en zelf een wat subtieler achterspatbordje gemaakt, helemaal zonder staat strakker maar hij moet wel een béétje praktisch zijn als semi-dagelijkse fiets. Heb hem nu een driekwart jaar ongeveer en ben er echt tevreden mee.
Welkom!
Die staat er netjes bij!
Gaaf man! Dat zwart staat hem echt goed, hij blinkt nog als een gek
Dag Mensen, dit is mijn Bandit.
1998 Bandit 1200 (met kuipje, sorry) GSX-R K6-7 achterveer met zelfgemaakte rvs dogbones progressieve voorvorkveren, stalen remleidingen en Brembo blokken voor, donker ruitje er op en de handvatten achter verwijderd en zelf een wat subtieler achterspatbordje gemaakt, helemaal zonder staat strakker maar hij moet wel een béétje praktisch zijn als semi-dagelijkse fiets. Heb hem nu een driekwart jaar ongeveer en ben er echt tevreden mee.