Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Goedemorgen,

Ik heb een beetje een raar probleem met mijn GSF 650.
Ik ga het zo goed mogelijk proberen uit te leggen en hopelijk heeft iemand een idee.
Als ik aan het rijden ben en de motor is goed warm, komt de motor soms slecht vooruit als je even op het gas zit.
Bijvoorbeeld als het stoplicht op groen springt en je trek even sportief op dan kruipt die vooruit vanaf ongeveer 6000 touren.
Als ik dan even gas terugneem, schiet die ineens vooruit, ik heb dus het idee dat de hoeveelheid gas die ik geef er iets mee te maken heeft.
Ook lijkt het erger te worden des te leger de tank is. Ik tank trouwens 98.
Verder heb ik het eigenlijk alleen als ik meer dan een half uur gereden heb.
Nu ben ik al terug geweest bij de dealer en die hebben de koppelingsplaten bekeken maar zagen niks raars, ook heb ik op aanraden van de dealer van die cleaner in de tank gegooid.

Heeft iemand een idee waar ik het beste naar kan kijken?

Alvast bedankt.
 
Goedemorgen,

Ik heb een beetje een raar probleem met mijn GSF 650.
Ik ga het zo goed mogelijk proberen uit te leggen en hopelijk heeft iemand een idee.
Als ik aan het rijden ben en de motor is goed warm, komt de motor soms slecht vooruit als je even op het gas zit.
Bijvoorbeeld als het stoplicht op groen springt en je trek even sportief op dan kruipt die vooruit vanaf ongeveer 6000 touren.
Als ik dan even gas terugneem, schiet die ineens vooruit, ik heb dus het idee dat de hoeveelheid gas die ik geef er iets mee te maken heeft.
Ook lijkt het erger te worden des te leger de tank is. Ik tank trouwens 98.
Verder heb ik het eigenlijk alleen als ik meer dan een half uur gereden heb.
Nu ben ik al terug geweest bij de dealer en die hebben de koppelingsplaten bekeken maar zagen niks raars, ook heb ik op aanraden van de dealer van die cleaner in de tank gegooid.

Heeft iemand een idee waar ik het beste naar kan kijken?

Alvast bedankt.
Hoezo gaat de dealer naar de koppelingsplaten kijken? Schiet je toerental ook omhoog dan?
 
Hoezo gaat de dealer naar de koppelingsplaten kijken? Schiet je toerental ook omhoog dan?
Nee, het kruipt dan juist omhoog, de motor maakt wel veel herrie maar de snelheid kruipt omhoog.
En als ik dan half gas (het is ook niet exact en het is ook niet altijd) dan schiet de motor ineens vooruit.
 
Goedemorgen,

Ik heb een beetje een raar probleem met mijn GSF 650.
Ik ga het zo goed mogelijk proberen uit te leggen en hopelijk heeft iemand een idee.
Als ik aan het rijden ben en de motor is goed warm, komt de motor soms slecht vooruit als je even op het gas zit.
Bijvoorbeeld als het stoplicht op groen springt en je trek even sportief op dan kruipt die vooruit vanaf ongeveer 6000 touren.
Als ik dan even gas terugneem, schiet die ineens vooruit, ik heb dus het idee dat de hoeveelheid gas die ik geef er iets mee te maken heeft.
Ook lijkt het erger te worden des te leger de tank is. Ik tank trouwens 98.
Verder heb ik het eigenlijk alleen als ik meer dan een half uur gereden heb.
Nu ben ik al terug geweest bij de dealer en die hebben de koppelingsplaten bekeken maar zagen niks raars, ook heb ik op aanraden van de dealer van die cleaner in de tank gegooid.

Heeft iemand een idee waar ik het beste naar kan kijken?

Alvast bedankt.
Rotzooi in de tank? Dat de motor niet genoeg benzine krijgt? Traject van tank tot carb (of is het injectie bij dat model?)
 
Loopt hij op 3 poten als het gebeurd? Dus ander geluid en meer trillen? Zou nog vonkdoorslag of bobine probleem kunnen zijn als hij warm wordt. Maar iets meer info is wel nodig..
 
4103000A-8F5D-4EFA-9C6A-193E50C0F9B0.jpeg

Voor ik hem op mp gooi, is er hier interesse in een suzuki bandit 600 2001, bandjes goed, ketting goed en beurtje gehad voor ik hem vorig jaar kocht. 2200 euro. Voor mijn vriendin gekocht, maar ze rijdt er zo goed als niet op.
 
Gezien het weer beter wordt.. Is er interesse voor een Bandit toerrit? :]
Leuk! Ik wil eventueel ook wel helpen bij het organiseren! (Woon midden NL).

Ik heb inmiddels een nieuwe vooras, en de nieuwe koplamphouder zit er ook op. Nu alleen nog een GSXR1100w spatbord in het zwart, maar die dingen blijken (in goede staat) rare as shit te zijn..
 

Bijlagen

  • CB393665-3769-4B12-9DFA-6CEC6E90D0B1.png
    CB393665-3769-4B12-9DFA-6CEC6E90D0B1.png
    357,5 KB · Weergaven: 32
Erg mooi! Het is dus geen kapje oid die over de passagierskant zit? Ik heb nog nooit een echte monoseat zien langskomen.
 
Erg mooi! Het is dus geen kapje oid die over de passagierskant zit? Ik heb nog nooit een echte monoseat zien langskomen.
Nee hij is helemaal gemaakt uit polyester (denk ik) mega hard overigens.. nieten is onmogelijk.

En daar is vervolgens foam opgelijmd.. en nu opnieuw bekleed dan.

Als het bekleden gelukt is kan ik verf bestellen om hem in de juiste kleur te brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan