Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Ik wel hoor, 916 kuipspul staat mooi op een RG500. Mooie Astralites er in klassieke Suzuki achterkant, moderne voorvork, 916 kuip, mooi hoor!
Screenshot_20210510-155207_Chrome.jpg
Screenshot_20210510-155138_Chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor wie niet 😉
Ben aan het kijken naar een Thruxton 1200R, de oude 900 inruilen voor een 1200.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees dat de offset voor schijfremmen voor betere koeling werd gedaan, interessant en vrij logisch natuurlijk.
 
Vandaag de 748 weer opgehaald. Nu een goede mapping in de e-prom dus hij loopt zoals ie zou moeten lopen. Laat het mooie weer maar komen *O*
Ietjes te vroeg geroepen.. staat nog steeds niet helemaal optimaal.. Gelukkig niet meer te arm nu.
 
Maar wat is het?
Showa gecoate buitenpoten met gewoon tincoated binnenpoten en andere remklauw adapters?
 
Goed opgelet, denk ik, Tinne.
Lijkt me wel. Maakt het niet minder een mooie vork, maar de prijs mag er ook naar zijn.
 
Ik vind het wel misleidend.

Ik heb/had trouwens last van kettingsmeer op jiffy, een druiper op achterbrug en spatten op dempers. Ik zag wel (en nu hopelijk opgelost) dat mijn achterspatbord de ketting niet geheel afdekte. Kijken of dat ook helpt.

En ondanks al wat gefrees uit de bellypan nog steeds wat brand/smelt plekken 😞. Weer wat te doen dus. ☺️

Die eBay schijfremmen met carbon hart is gelukkig een te lastig project ivm 0mm offset (ja,ja, alles kan!). Schijven kunnen niet naar buiten (ivm km aandrijver) en de klauwen niet naar binnen (ivm spaken).
 
Ik vind het wel misleidend.

Ik heb/had trouwens last van kettingsmeer op jiffy, een druiper op achterbrug en spatten op dempers. Ik zag wel (en nu hopelijk opgelost) dat mijn achterspatbord de ketting niet geheel afdekte. Kijken of dat ook helpt.

En ondanks al wat gefrees uit de bellypan nog steeds wat brand/smelt plekken 😞. Weer wat te doen dus. ☺️

Die eBay schijfremmen met carbon hart is gelukkig een te lastig project ivm 0mm offset (ja,ja, alles kan!). Schijven kunnen niet naar buiten (ivm km aandrijver) en de klauwen niet naar binnen (ivm spaken).
Spacers van 5mm kan prima, maar je hebt 10mm nodig.
Wellicht als er iemand handig is met frezen, is het wel te maken.
Binnenste gedeelte 5 mm dik en de bevestiging van de schijven 10mm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan