Het grote Benelli TNT topic

full
 
hallo,
hier nog een foto van m'n tnt sport, ondertussen wel termignoni onderzitten maar heb daar effe geen foto van zitten :$
full



full
 
hallo,
hier nog een foto van m'n tnt sport, ondertussen wel termignoni onderzitten maar heb daar effe geen foto van zitten :$
full

[afbeelding]

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ SUPERRRR lekkere bike man!!!! :9~ :9~ :9~ :9~

Dacht er zelf ook aan om de Sport-Evo te nemen maar besloot om "lichtjes" te beginnen O-)

Je hebt er nu een Termignoni onder zitten, welk merk had je er dan onder op de foto's?

Als je nog een grote zelf formaat foto post dan zet ik ze in de OP voor je :Y
(bouwjaar '08 neem ik aan??)

@ Sparxx: Mooie pica's! :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
:W
full
:W

Pieterrrr is weer terug van een lekker relaxed weekje in Zuid Frankrijk *D
 
Ook maar weer even posen.. de Tornado was even een naked Tre O-)
Het heerlijke 3 cilinder 898ccm blok met (opgegeven) 140 paarden

2jd1j6q.jpg


wi9et4.jpg


Kapjes weer erop

a4su43.jpg


Mooiste achterbrug ever made O-)

2ahtxdd.jpg


Neusje van de zalm :9

28v84qr.jpg


v4nzpw.jpg


Wie heeft er een grote imbus sleutel liggen?! :X :9~

2a9brtj.jpg


Carbon :9

vn0yfb.jpg


B rem BO

do6is8.jpg
 
Ook maar weer even posen.. de Tornado was even een naked Tre O-)
Het heerlijke 3 cilinder 898ccm blok met (opgegeven) 140 paarden

[afbeelding]

[afbeelding]

Kapjes weer erop

[afbeelding]

Mooiste achterbrug ever made O-)

[afbeelding]

Neusje van de zalm :9

[afbeelding]

[afbeelding]

Wie heeft er een grote imbus sleutel liggen?! :X :9~

[afbeelding]

Carbon :9

[afbeelding]

B rem BO

[afbeelding]

:9~ :9~ :9~ :9~ Foto's! :}

& Cker een heeeeeeerlijk blok! Lekker vroeg al veel koppel en trekkracht en vanaf de 6000 toeren wordt het geluid beter en beterrrrrrrrrrr :Y :9~ :9~ :9~ Gisteren de naald ff-tjes op zo'n 10K gehad en nog geen REV-limiter zien branden dus we hebben nog over *D })
 
Erg leuk topic , een jaar of 5 terug ben ik op zoek gegaan naar de importeur om een afspraak te maken demo te rijden ( ik geloof dat het in Zevenhuizen of Moordrecht was) , ja ik was erg onder de indruk van de looks van de TNT en daarbij het potente drie cilinder blok , heerlijk!
Bij aankomst bleek de importeur vollop in een verhuizing te zitten en z'n zaakjes totaal niet op orde te hebben . Dit gaf me te weinig vertrouwen want bij problemen moet er toch wel een goede dealer/importeur zijn om op terug te kunnen vallen.
Tijden zijn veranderd en een demo rit moet ik op z'n minst toch maar eens gaan maken al ben ik voorlopig nog niet toe aan iets anders want ik heb vorige week een speed triple 1050 gekocht en met deze vette Brit ga ik me voorlopig wel vermaken.
Gangisallesman
 
@ Gangisallesman

Dat is jammer, Ik heb ook op de Speed triple gereden voordat ik mijn Benelli CR kocht, maar ben toch blij dat ik deze beslissing heb genomen.
De Speed was me net een beetje te tam !!!
En de CR loopt gewoon als een tiet.
 
@ Gangisallesman

Dat is jammer, Ik heb ook op de Speed triple gereden voordat ik mijn Benelli CR kocht, maar ben toch blij dat ik deze beslissing heb genomen.
De Speed was me net een beetje te tam !!!
En de CR loopt gewoon als een tiet.

Kan me goed voorstellen wat je bedoelt :Y :Y :Y Kheb "maar" een 899cc-tje en die is al heeeeel sterk :Y :Y :Y Hopelijk ist morgenavond droog, dan gaan we weer een lekker rond knalluh :Y *D
 
Hallo!

Gelukkig loopt dit Benelli TNT topic beter als het vorige.
Ik zal me daarom ook even opnieuw voorstellen.

Ik ben Wim (nelli) uit Stein (limboland) en rijd sinds vorig seizoen een Benelli cafe racer.
Momenteel heb ik 5000 klm. op de klok staan en hij bevalt uitstekend.
Het enige wat ik pas nog verandert heb is de standaard veerafstelling van de motor.
De voorvork heeft twee nieuwe veren van het merk Wilbers gekregen (veel strakker voor) en de shock achter heb ik een halve centimeter opgedraaid. Dit alles heb ik laten doen door Bitubo-raceService.nl een echte aanrader !!!!

[afbeelding]

Gaaf ding man :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan