Het grote E0 benzine / E5 benzine / E10 benzine topic !

De hoge winsten van de oliemaatschappijen,anders, ,ook O-)
Ja, is ook zo. En Wim Kok kan er ook niks aan doen. Dan moeten we de schuld van al die ellende met E10 maar leggen bij die milieukabouter/klimaatpaus in Brussel.

timmermans-roer-radicaal-om-voor-green-deal.jpg


Maar er is ook tegengeluid! Ik weet: Al eerder aangehaald..
Uit dezelfde hoek:
 
Laatst bewerkt:
Duitsers willen E10 verbieden, want daardoor hebben de zielige kindjes in donker Afrika geen eten, maar aan de andere kant willen ze toch ook het dreigende verbod op ICE's terugdraaien omdat ICE's ook op duurzame brandstof kunnen rijden. 8)7
 
Nou ja, klimaatactivisten nemen het zelf ook niet zo nauw met vervuiling
Verbeter de wereld, begin bij jezelf was het toch?
Nee natuurlijk niet dat geldt voor de anderen 8-) Nee wat ze gaan aantonen dat als ze met een zwaar vervuilende auto gaan rijden dat er plots honderden bijen, vogels etc zullen sterven. Maar dat is dus eigenlijk jou schuld want je wil niet naar ze luisteren
 
Nou ja, klimaatactivisten nemen het zelf ook niet zo nauw met vervuiling
Verbeter de wereld, begin bij jezelf was het toch?
Altijd hetzelfde.
De wereldverbeteraars willen ons dwingen om milieu te sparen. Zelf zijn ze meestal niets beter.

Zoals met die klimaat-drammer van Kaag het geval is.
Net als die tuinkabouter van Frans Timmermans.

Samen vliegen ze de hele wereld 10x in de rondte.
Wij worden gedwongen om CO2 te beperken. Maw lege praatjes waar ik me nix van aan ga trekken.
 
Zo...even gewacht tot 19.00u..en toen hop! naar de oosterburen voor een tank en 2 jerrycans vol met Super E5 (RON95) à €1,758.

Ik kan er weer even tegen aan..;)
 
Dat staat er los van. De basisprijs gaat omhoog door grondstoffen. De toeslag is per land anders. Dat weten we al jaren. Maar wees blij dat het er nog is. Beter dure benzine dan geen benzine of nergens meer mogen rijden. Wel een stimulans voor de kilometervreters die dus ook het meeste vervuilen om voor dat doel een alternatief te bedenken. En aangezien de prijs voor de meesten bepalend is voor wat ze rijden…. Prima dan toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan