Het grote E0 benzine / E5 benzine / E10 benzine topic !

Zo kan het ook! Belgies nieuws.

Benzineprijs morgen sterk lager​

De maximumprijs voor benzine gaat morgen naar beneden: benzine 95 wordt 5 cent per liter goedkoper, benzine 98 (E5) 3 cent per liter.



Wie morgen benzine 95 (E10) tankt betaalt dan maximaal 1,8670 euro per liter. Dat is een daling met meer dan 5 cent per liter. Voor benzine 98 (E5) zal dan een maximumprijs van 2,1090 euro per liter gelden. Dat is een daling van 3 cent per liter.
Ook wie met stookolie verwarmt, is vanaf morgen goedkoper af. Voor bestellingen van minder dan 2.000 liter bedraagt de maximumprijs dan 1,1287 euro per liter (-0,0157). Voor grotere bestellingen geldt een maximumprijs van 1,0912 euro/liter (-0,0157).
 
Waar kan ik het goedkoopste tanken in België?

Ben morgen in Breda, dus het moet vanaf daar nog wel redelijk aan te rijden zijn, want ik moet daarna terug naar Den Haag
 
Waar kan ik het goedkoopste tanken in België?

Ben morgen in Breda, dus het moet vanaf daar nog wel redelijk aan te rijden zijn, want ik moet daarna terug naar Den Haag
Even zoeken op "gas station" in Google Maps, in België staan daar ook de prijzen bij.

Ik ben regelmatig in Breda maar heb nooit de neiging gehad dan naar België rijden om te tanken. Het dichtstbijzijnd is Meer, daar kun je de snelweg af, tanken en de snelweg weer terug naar het noorden op. Maar ik zou het niet aanrijden, de kans dat je veel tijd verliest in de file is groot. Waar ik in Breda werk heb ik uitzicht op de snelweg en die staat vaak vast vanuit het zuiden.
 
Wtf.....

Waarom niet in NL?

Screenshot_20240405_181522_Maps.jpg


Wat ik ook vreemd vond dat vaak in het buitenland de benzine, de superloodvrije dan, goedkoper was dan de e10 variant..

In Frankrijk was ook "superdiesel" goedkoper dan gewone..
 
Ik heb mijn software altijd in het Engels ingesteld. Vroeger waren de Nederlandse vertalingen nogal slecht. Dus ja, ik zoek op "gas station" 😁
 
Ja, ik zie de prijzen, maar die zijn allemaal voor E10. Als je dan bij de E5 prijs kijkt, dan is opeens de ene weer goedkoper dan de andere.

En niet overal staan de prijzen.
Dus hoopte juist op zo'n onbekend achteraf adresje waar het internet nog loopt via inbelverbindingen..

En ik hoop dat er op zaterdag net ff wat minder files te vinden zijn
 
www.carbu.com
Dan even je taal goed instellen in de rechterbovenhoek.
Zelf familie in Breda en eens in de zoveel tijd rijden wij naar Hoogstraten.

Euro 98 staat nu in België ongeveer op 2,00-2,02 euro. In Nederland varieert dit op het moment in mijn omgeving in ieder geval van 2,25 tot en met 2,35.

Euro 95 is daar goedkoper in België dan in Duitsland. Maar in Duitsland kan je wel weer Euro 95 E5 tanken.
 
Zoekopdracht tankstation. 🤷‍♂️
Voor een paar cent meer of minder in vergelijking met de hoofdprijs in NL zou ik de eerste de beste pakken!
 

Bijlagen

  • IMG_3739.png
    IMG_3739.png
    472 KB · Weergaven: 0
  • IMG_3741.png
    IMG_3741.png
    506,5 KB · Weergaven: 0
Iedereen naar Belgie voor gratis benzine,...
En shag , ik verwonderde mij van de week over die man erg triomfantelijk keek omdat hij 130€ uitspaarde omdat hij in Duitsland shag had gekocht
Zou dat niet in zijn hersens opkomen dat als hij stopte met roken hij duizenden € zou uitsparen en dat de kans op kanker nogal wat zou dalen
 
En shag , ik verwonderde mij van de week over die man erg triomfantelijk keek omdat hij 130€ uitspaarde omdat hij in Duitsland shag had gekocht
Zou dat niet in zijn hersens opkomen dat als hij stopte met roken hij duizenden € zou uitsparen en dat de kans op kanker nogal wat zou dalen
Helaas verkopen ze in België mijn merk niet
 
Ik heb er nu 1 gevonden die zegt 1.955 voor E5.
Dat scheelt toch weer 5 a 6 cent met anderen in de directe omgeving
Welke ga je dan naartoe als ik vragen mag?
Ga vaak zelf naar de Maes, want is een grotere keten die ook nog specificaties van zijn benzine geeft op de site.
Total kan ook, maar die is vaak wat duurder.
 
Ik tank altijd in Knokke, ook vaak bij Maes of de Esso zitten nu op € 1.61 voor E10, E5 € 1.991
 
Waar kan ik het goedkoopste tanken in België?

Ben morgen in Breda, dus het moet vanaf daar nog wel redelijk aan te rijden zijn, want ik moet daarna terug naar Den Haag
Ik gebruik voor BE en NL de Directlease app. Voor DE gebruik ik de Fuel Flash app. Kaartfunctie erbij en je kunt zien waar je het goedkoopste uit bent ^.^ .
 
Die app werkt niet zo goed. Geeft soms groene pin aan een tankstation die niet de goedkoopste is terwijl er vlak naast 1 zit die 3ct goedkoper is
Ik tank tegenwoordig amper nog in NL of BE. Maar toen ik de app veel gebruikte deed die het wel goed (is inmiddels wel ruim een jaar geleden). DE is nog geen 5km rijden, dus Fuel Flash gebruik ik het meeste.
 
Ik tank tegenwoordig amper nog in NL of BE. Maar toen ik de app veel gebruikte deed die het wel goed (is inmiddels wel ruim een jaar geleden). DE is nog geen 5km rijden, dus Fuel Flash gebruik ik het meeste.
Dat bewaar ik voor de zomer vakantie. Dan rij ik van links naar rechts heel Duitsland door😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan