Ik zit nu op 46.000 en had em wel serieus richting de 50.000 gehad als Covid 19 er niet was geweest. Is volgens Marchel ook wel een een leuke mijlpaal in de Energica-community. Nou ja, het is niet anders; niemand maakt veel kilometers nu.
Toch een paar opmerkingen hierover.Mooie uitleg over het regenereren van een elektrische motorfiets:
Het zat er een keer aan te komenDit verzin je toch niet?
Dit verzin je toch niet?
Doc, I'm from the future. I came here in a time machine that you invented. Now I need your help to get back to the year 1985.
Het is niet voor niets dat ze er bij de Ribelle naar gekeken hebben en de kappen anders geplaatst.
Ik vermoed dat de hoofdreden is kostenbesparingen: De panelen zijn nu kleiner en gedeeld met EsseEsse9. Tevens is onderhoud simpeler, omdat de belly pan niet meer los hoeft bij een beurt.
Een fabricaat uit de sociale werkplaats had best wat goedkoper gekund.In de Motoplus nummer 11 van deze week een uitgebreide test van de Eva Ribelle.
Van de afwerking schrik ik wel een beetje.
Bekijk bijlage 1506959
Verstandig. En vervelend klusje bij die mooie fiets.We gaan het merken, ik ga er met een vergrootglas doorheen
Er staat niets over een demo.Die in de motorplus was dat een demo of een al verkochte?
De demo's hadden wel wat puntjes begreep ik ook van Marchel
..
Dat ben ik overigens wel zo gewend, jaren met fabrikanten daar gewerkt.
ISO certificaat kan ook betekenen dat alles wat je maakt een constant mindere afwerking heeft. Dan voldoet het aan hetgeen je de controles op hebt laten uitvoeren.
..
In de basis een goed idee. Accu's onder in de laadvloer en verder zo licht mogelijk laten.Concept elektrisch aangedreven zijspan.
Bekijk bijlage 1507023
Could This Electric BMW Motorcycle And Sidecar Concept Be The Future?
Spain's Iago Valiño crafted this genius 3D-rendered concept design of a BMW Motorrad x El Solitario MC Off-Road adventure electric bike.www.rideapart.com