Heb je geen wheely control en anti doorslip? Dan draai je gewoon 8000 toeren, laat de koppeling knallen en de elektronica doet de rest. En ik denk dat je best 100 in zijn 1 kan rijden voordat de begrenzer in grijpt. Ik zou het niet te vaak doen.Daarom durf ik met mijn K12 wel tegen een R1 te rijden, doordat mijn K ongeveer een meter langer is is het voor mij veel gemakkelijker.
Mijn eerste gaat tot 148 kilometer.Heb je geen wheely control en anti doorslip? Dan draai je gewoon 8000 toeren, laat de koppeling knallen en de elektronica doet de rest. En ik denk dat je best 100 in zijn 1 kan rijden voordat de begrenzer in grijpt. Ik zou het niet te vaak doen.
Mijn eerste gaat tot 148 kilometer.
Dankzij de quickshifter, launch- en wheeliecontrol en verschillende rijmodi kan je binnen 2,6 seconden naar de 100 km/h vliegen.
De eerste versnelling gaat bij 14.100 Rpm tot ongeveer 150 km/h, en de tweede gaat naar de 250 km/h.
Dat is de launcher,..daar trapt hij steeds op.Mits je hem een keer aangetrapt krijgt.
Ik vond de Zero zeker niet spectaculair met optrekken. Niets bijzonders als je een redelijke motorfiets gewend bent. Afremmen vond ik veel spannender nadien.
Tja, wat wil je... Alles is trager dan de Energica.
De Zero S heeft nog geen 40 kW, de Energica heeft iets van 120 kW; drie keer zoveel.
Volgens berichten uit de pers zouden de big four uit Japan samenwerken.Ik ben benieuwd wanneer die Kawa er nu eens komt, dat zou iig een serieuze concurrent voor de EGO moeten zijn.
Maar het is daar angstig stil de laatste tijd.
En de rijder is nooit meer terug gevonden, kwam zonder stroom niet weg uit de natuur.
Een electrische Indiase Kawa kloon in een catchy filmpje. De specs zijn niet heel spannend maar voor India voldoet het prima. Als er genoeg van dit soort fietsen geproduceerd en verkocht worden, gaan de grote merken vanzelf interesse tonen.
Ik zie een Indiër naar apocalyptische beelden op een klein schermpje kijken totdat de stroom uitvalt. Hij besluit te vluchten op een brommertje richting het platteland. Daar aangekomen blijkt iedereen dood te zijn na een nucleaire aanval van buurland Pakistan. Uiteindelijk komt het brommertje met een lege batterij tot stilstand in een soort ground zero.
Een electrische Indiase Kawa kloon in een catchy filmpje. De specs zijn niet heel spannend maar voor India voldoet het prima. Als er genoeg van dit soort fietsen geproduceerd en verkocht worden, gaan de grote merken vanzelf interesse tonen.
Blijft bijzonder hoe zo'n prijs spontaan meer dan verdubbelt als zoiets hier verkocht zou worden.En de rijder is nooit meer terug gevonden, kwam zonder stroom niet weg uit de natuur.
Maar gaaf ding.
There is a new entrant in the electric two-wheeler segment in India, and no, it is not another electric scooter.
It’s a high-performance electric motorcycle known as the Kabira KM4000. It comes from a Goa-based startup called Kabira Mobility.
The new Kabira KM4000 electric bike is a naked streetfighter.
It reminds us of the old Yamaha FZ-S from the front whereas the side profile, especially the shape of the fuel tank, and the tail lamp are quite identical to those of the Kawasaki Z1000.
Interestingly, Kabira Mobility has also launched another electric motorcycle called Kabira KM3000 which is a fully-faired machine reminiscent of the Kawasaki Ninja 300.
Bekijk bijlage 1597360
The KM4000 electric motorcycle has a Li-ion battery pack which has a usable capacity of 4.4kWh.
In a single charge, it can provide a max range of 90km, 110km, and 150km when being ridden in the Sports, City, and Eco mode respectively.
To charge the battery pack, there are two modes - Eco Charge and Boost Charge.
The former takes 6 hrs 30 mins to fully charge the battery pack whereas the latter can do it in just 2 hrs.
Kabira Mobility has fitted a 5000W motor in the KM4000.
It can generate a peak power of 8000W. It is capable of taking the electric motorcycle from 0-40km/h in just 3.1 seconds.
The top speed is 120km/h.
The new Kabira KM4000 electric motorcycle has been priced at INR 1,36,990 (ex-showroom, Goa).
Bookings will be open from 20 Feb 2021 and the deliveries will start in May. Initially, the KM4000 will be available in 9 cities – Delhi, Mumbai, Ahmedabad, Pune, Hyderabad, Bangalore, Chennai, Goa, and Dharwad.
Indian Rupee
136990 INR
=
1563.68 EUR
Hij brengt het inderdaad best leuk, ik zou niet weten wat ie heeft overdreven,