Geen circuit ervaring, maar het BMS van de Energica is erg op accu behoudt gericht.
Bij 60% wordt het afgegeven vermogen al beperkt en dat wordt sterker naar mate de accu leger raakt. (Bij 20% wordt hij echt langzamer)
En op temperatuur wordt ook gestuurd (zowel bij laden als rijden)
Dus dat is op het circuit een nadeel en dan moet je strategisch rijden. (en je wilt uiteraard helemaal los gaan)
Je kunt dat laten uitschakelen door Energica maar dan heb je ook geen garantie meer dus er zullen niet veel motoren zijn die dat hebben.
Accu en accu koeling zal vast verbeteren in de toekomst, maar voor nu is dit wat er is.
Bij 60% wordt het afgegeven vermogen al beperkt en dat wordt sterker naar mate de accu leger raakt. (Bij 20% wordt hij echt langzamer)
En op temperatuur wordt ook gestuurd (zowel bij laden als rijden)
Dus dat is op het circuit een nadeel en dan moet je strategisch rijden. (en je wilt uiteraard helemaal los gaan)
Je kunt dat laten uitschakelen door Energica maar dan heb je ook geen garantie meer dus er zullen niet veel motoren zijn die dat hebben.
Accu en accu koeling zal vast verbeteren in de toekomst, maar voor nu is dit wat er is.