BackToKawa
Die hard MF'er
de ICE motoren worden ondertussen ook steeds duurder. Zat gisteren naar een nieuwe kawa te kijken, maar mocht ook al 20k meenemen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat gebeurt al, groene elektriciteit is lastig op te slaan, daar kan je dus mooi waterstof mee maken wat wel heel goed op te slaan is.Heel mooi die Hesla, meer dan 1000 km range. Maar je rijdt pas schoon met waterstof als het helemaal groen wordt opgewekt.
De 2020 Z1000SX is net geen 16 mille en vind ik wel een koopje met de standaard op -en terug quickshifter.de ICE motoren worden ondertussen ook steeds duurder. Zat gisteren naar een nieuwe kawa te kijken, maar mocht ook al 20k meenemen..
Ik was nieuwsgierig naar de H2 versies.. totdat ik de prijs zagDe 2020 Z1000SX is net geen 16 mille en vind ik wel een koopje met de standaard op -en terug quickshifter.
En de gekuipte 650 is ook veel voor weinig.
Of de stoere nieuwe BMW F900R voor minder dan tien mille.
Als je eenmaal op nieuw zit betaal je niet steeds opnieuw de volle 34.000 maar hoef je er bij inruil 'slechts' 10.000 of zo bij te leggen.Het verbaast me soms wel eens hoe makkelijk men praat over bepaalde bedragen die nieuwe auto’s en motorfietsen kosten.
18.000 of 20.000 euro schijnt voor de nodige aantal mensen toch goed doenbaar te zijn.
Ik zal met mijn modaal inkomen wellicht de plank volledig misslaan, maar zie mezelf toch echt geen fiets van meer dan 18.000 euro zo kopen.
Daarom verbaast het me wel eigenlijk.
Wat me dan wel weer stoort zijn die reclames op de radio of televisie waarbij men auto’s aanprijst van bijvoorbeeld 34.000 euro en dan de woorden: voor slechts 34.000 euro erbij vermeld.
Sorry, maar ik kan er echt niet met de pet bij.
Wat een geld mensen voor eigenlijk de slechtste investeringen ooit.
Het verbaast me soms wel eens hoe makkelijk men praat over bepaalde bedragen die nieuwe auto’s en motorfietsen kosten.
18.000 of 20.000 euro schijnt voor de nodige aantal mensen toch goed doenbaar te zijn.
Ik zal met mijn modaal inkomen wellicht de plank volledig misslaan, maar zie mezelf toch echt geen fiets van meer dan 18.000 euro zo kopen.
Daarom verbaast het me wel eigenlijk.
Wat me dan wel weer stoort zijn die reclames op de radio of televisie waarbij men auto’s aanprijst van bijvoorbeeld 34.000 euro en dan de woorden: voor slechts 34.000 euro erbij vermeld.
Sorry, maar ik kan er echt niet met de pet bij.
Wat een geld mensen voor eigenlijk de slechtste investeringen ooit.
Artikel over weer een oud merk dat nieuw leven wordt ingeblazen op de enig juiste wijze.
Bekijk bijlage 1467123
Spanish electric motorcycle maker Pursang is actually beginning production
For the last year and a half, we’ve been eyeing Pursang’s upcoming electric motorcycles. But the wait is finally nearing...electrek.co
Is dat zo? Realiseer je je dat er tegen elke elektrische motorfiets 999 niet elektrische motorfietsen zijn?
Wat lijkt jou dan een goed idee ?
Een oud merk nieuw leven inblazen met de zoveelste viercilinder viertakt met achterhaalde schakelbak die geen toekomst meer heeft ?
Je gaat toch ook geen nieuw bedrijf beginnen dat mechanische rekenmachines maakt ? Of carbidlampen ? Of beeldbuistelevisies ?
Als je een nieuw bedrijf begint zul je je moeten richten op de toekomst, het wel en wee van het bedrijf gaat zich afspelen in de toekomst, het produkt moet dus klaar zijn voor de toekomst; alleen op die manier heb je kans van slagen.
En ik heb geen idee wat de verhouding benzine/ elektrisch ermee te maken heeft. Niets is vast, niets is voor eeuwig.
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die het veel leuker vinden om op een stampende Harley te rijden, of op een gillende Fireblade.
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die het veel leuker vinden om op een stampende Harley te rijden, of op een gillende Fireblade.
Zoals ik zei ben ik beslist niet anti EV, maar als ik binnenkort een grote prijs win komt er een E type met een V12, omdat die mij wel opwindt en een Tesla helemaal niet.
En zo heeft iedereen zijn eigen voorkeuren toch?
FF een correctie, Pursang was geen merk maar was een type aanduiding van Bultaco.Artikel over weer een oud merk dat nieuw leven wordt ingeblazen op de enig juiste wijze.
Bekijk bijlage 1467123
Spanish electric motorcycle maker Pursang is actually beginning production
For the last year and a half, we’ve been eyeing Pursang’s upcoming electric motorcycles. But the wait is finally nearing...electrek.co
Klopt, Euro-5 compliance kost een boel centjes, en maakt ook dat de keuze qua nieuwe motoren steeds kleiner wordt. Bijvoorbeeld, Suzuki schrapte t.t.v. Euro-4 al zo'n beetje het halve assortiment, en met het huidige ingezette beleid t.a.v. ICE-voertuigen zal de keuze er vooralsnog niet veel ruimer op worden ben ik bang.de ICE motoren worden ondertussen ook steeds duurder. Zat gisteren naar een nieuwe kawa te kijken, maar mocht ook al 20k meenemen..
Spot onAls je een nieuw bedrijf begint zul je je moeten richten op de toekomst, het wel en wee van het bedrijf gaat zich afspelen in de toekomst, het produkt moet dus klaar zijn voor de toekomst; alleen op die manier heb je kans van slagen.
En ik heb geen idee wat de verhouding benzine/ elektrisch ermee te maken heeft. Niets is vast, niets is voor eeuwig.
... geef ik @Han S gelijk, zij het mss om andere redenen: ik zie domweg nog een boel praktische beperkingen, en bar weinig initiatief op brede Europese schaal (op de plekken die er voor mij toe doen) om een elektrische motor inzetbaar te maken. Ergens jammer, maar helaas: toch maar weer een ICE besteld.Ik help het je hopen, maar ik zie het voorlopig nog niet gebeuren.
Denk nou niet dat ik anti ben hoor, maar ik ben gewoon een kritische oude knar.