Het Grote Elektrische Motorfietsen Topic - deel II

Ik heb eens een viercilinder NSU automotor in een Norton frame gebouwd en een elektrische motor heb ik er nog niet in zien hangen, maar ik denk dat het frame een dergelijk koppel niet aankan.
Jawel heur.....

 
Laatst bewerkt:
Een vreemde analogie. Dus die zonaanbidder is te vergelijken met een EV fanaat, en de 15.000 mensen hebben een normale motor?

Inderdaad, en de rest van het land rijdt ook graag elektisch, maar doet dat op een andere plek:j

@Han S en RR.
19557314-2371-4375-AF3C-500D54051A02.jpeg

Want om even eerlijk te zijn, daar doen jullie het toch voor?
 
1920x1080a.jpg


o8_JYCOnAYWI3walg9PKrINcprSzyvewc42yQXHl48nNkdvknw3seG23o8KLDfzN8xFbZo8-6AzsWOqr_AXt4yoVL5itJSgdcQmZzjzhm-uCtGVFqmZetzf388XSjUPnLqKwSPE


Meen je dat nou echt? Of zit je me te fokken?
Haal de idiote koffers van die Zero en hij is al een stuk beter te pruimen.
Zet een paar normale stille uitlaten op die chopper en ik krijg niet de nijging om er een keer een stuk hout voor te gooien als er weer eens zo'n totaalidioot door de straat komt rochelen omdat het zo mooi klinkt. Maar mooi zal ik hem echt niet gaan vinden. Heb gewoon niks met die dingen.
 
Haal de idiote koffers van die Zero en hij is al een stuk beter te pruimen.
Zet een paar normale stille uitlaten op die chopper en ik krijg niet de nijging om er een keer een stuk hout voor te gooien als er weer eens zo'n totaalidioot door de straat komt rochelen omdat het zo mooi klinkt. Maar mooi zal ik hem echt niet gaan vinden. Heb gewoon niks met die dingen.
Ik vind die Zero gewoon erg lelijk en ik vind de SM een mooie stoere motor en ik rijd met de originele uitlaten waar geen extra gaten in zijn geboord.

Dan zou ik toch liever voor deze gaan:

d33d02c8-34f6-49d5-a024-9771e9b08088-png.1467433
 
Nee Jeroen, waarschijnlijk heb ik in mijn leven meer aandacht gehad dan jij ooit zult krijgen. Maar leuk geprobeerd.

Ik ben blij voor je dat je in heel je leven gigantisch veel aandacht hebt gekregen, zelf heb ik niet zoveel aandacht nodig.

Maar wat is precies je reden om in dit topic op zoek te gaan naar nóg meer aandacht? Of wat wil je überhaupt bereiken in dit topic?

Tevens doet het mij deugt dat je wederom aangeeft in de toekomst te kunnen kijken. Met je heldere blik op de toekomst kun jij vast en zeker vertellen wat voor een oplossingen er in de toekomst worden geboden?
 
Laatst bewerkt:
Artikel over weer een oud merk dat nieuw leven wordt ingeblazen op de enig juiste wijze.


Bekijk bijlage 1467123



Vind het gave fietsen, maar ik hoop dat ze bij productie de voorbanden in ieder geval de goeie richting geven.....
(Je maakt persfoto's, en niemand valt dat op?)
 
Niet om het een of ander, maar door dit gehakketak jagen jullie in elektrisch vervoer geïnteresseerde meelezers zoals ik echt wel weg B|

:^
Ik ben helemaal niet van censuur of zo, maar wat mij betreft had een mod hier wel ff in mogen breken.
Dacht dat het onderhand wel gedaan was, maar nee.
Graag ontopic weer please.
 
Eens @kuncing
Gewoon discussiëren moet kunnen.
Smaak is sowieso persoonlijk, de ene vind een Harley mooi de andere een Panigale en weer een ander vind allebei mooi.
Ik vind persoonlijk de Zero ook minder mooi, maar ben blij dat hij er is als trendsetter bij de motoren. Hij heeft de looks vind ik van de lichte Kawasaki off-road machines en daar ligt mijn smaak niet. Maar je moet ergens beginnen en er zijn ook een berg mensen die het gelukkig wel mooi vinden.
Daarnaast zijn de nieuwe modellen wel heel mooi aan het worden (naar mijn persoonlijke smaak)

Probeer het netjes te houden en de stekker gebruiken om te stekkeren :Y (dat is oud Nederlands voor kwiek doorstappen en dat doet de elektrische motor :t)
We pikken het oude woord gewoon weer in. :+
 
Lijkt me een goed idee....


Hier weer iets dat ik tegenkwam op Electrek. Net als bij andere motoren heb je hier inmiddels ook zelfbouwers en sommige zoals deze in Nieuwe Zeeland gaan nog wat verder.
Inderdaad zowel futuristisch als retro, en dit vind ik dan weer wél geinig.

Gewoon leuk om te laten zien dat het bestaat.

0F815A10-3409-4EF9-AFA2-8D83F7800085.jpeg


 
Ik had deze kwestie hier al eerder verwacht, vroeg of laat gaat het er toch over dus bij deze:

Ronald Plasterk, je bent een IDIOOT !
Onvoorstelbaar hoe naïef en ondeskundig sommige politici zijn.

Had hier eens meegelezen, had je al lang geweten dat het onzin is wat je beweert maar nu gaat een hele meute straks hetzelfde uitkramen.

 
Vandaag de elektrische HD' s gezien, daar werd ik niet blij van......de Energica racer daarentegen was een super ding!
 
Ik had deze kwestie hier al eerder verwacht, vroeg of laat gaat het er toch over dus bij deze:

Ronald Plasterk, je bent een IDIOOT !
Onvoorstelbaar hoe naïef en ondeskundig sommige politici zijn.

Had hier eens meegelezen, had je al lang geweten dat het onzin is wat je beweert maar nu gaat een hele meute straks hetzelfde uitkramen.

Maar als je er goed over nadenkt: nu staan de straten nog niet vol met elektrische auto's, maar stel dat over een aantal jaren driekwart van de auto's ellektrisch zijn, dan zal er heel veel meer elektriciteit worden gebruikt en daar moet het net op worden aangepast.

En de kosten daarvan worden doorberekend aan de klant lijkt me. Of zie jij dat anders?
 
Terug
Bovenaan Onderaan