Het grote Honda Transalp topic deel 3

Nou het valt mij niets tegen. Zal zo nog even een fimpje uploaden. Ja je hoort hem meer dan de standaard uitlaat maar dat was de bedoeling ook :Y

transalp-new.jpg
 
Iemand ervaring met risers en lengte van de originele en gas koppeling kabel?

Ja ikke, gedaan met de NTV, dacht komt wel uit, nou niet dus zolang je alleen maar rechtdoor gaat geen probleem, maar draai niet aan het stuur want da gaat nie
ja kan shadow 600 kabels proberen heb ik ook erop gezet, en als ze te lang zijn Gas (2X) en koppeling dan inkorten, kijk ook even naar je chokekabel en remleiding, die zitten dan ook meestal krap
 
Jij hebt ook een ntv gehad? Ik ook :)

Bij monteren stuurverhogers daar heb ik inderdaad de kabels moeten vervangen. Uit mijn hoofd alleen de gaskabel en remleiding maar die laatste werd sowieso een stalen remleiding. Die heb ik nu ook op de alp en is lang genoeg. Maak me alleen weer wat zorgen om de rest...
 
Zo, net terug van vier dagen in de Ardennen. Dan leer je de Transalp nog meer waarderen!
Ook nog een stukje offroad gedaan. Dat ging goed totdat we in de modder terecht kwamen.
Het was nog een hele klus om daar weer uit te komen met deze banden.
R5xRrM3.jpg
 
Jij hebt ook een ntv gehad? Ik ook :)

Bij monteren stuurverhogers daar heb ik inderdaad de kabels moeten vervangen. Uit mijn hoofd alleen de gaskabel en remleiding maar die laatste werd sowieso een stalen remleiding. Die heb ik nu ook op de alp en is lang genoeg. Maak me alleen weer wat zorgen om de rest...

Ik heb geen NTV gehad, mijn vrouw wel, die moet wat meer rechtop zitten, dus gelijk de grootste raisers genomen die er zijn, dat pakte effe verkeerd uit
Maar op de alp? dan ben jij groot/groter/grootst?
 
Ik heb geen NTV gehad, mijn vrouw wel, die moet wat meer rechtop zitten, dus gelijk de grootste raisers genomen die er zijn, dat pakte effe verkeerd uit
Maar op de alp? dan ben jij groot/groter/grootst?
Nee valt mee hoor :). Maar het stuur iets dichter zou ik volgens mij wel prettig vinden, mede door wat rug en nekklachten. De armen iets meer speling geven zeg maar :).
Maar ik zat vammiddag nog eens goed naar het stuur en de maximale uitslag te kijken en verhogers die het het stuur omhoog en naar je toe brengen passen er niet op denk ik. Het stuur raakt de tank net niet aan en omhoog brengen geeft voor de eerste centimeters niet meer ruimte tussen stuur en tank lijkt wel.
 
Nee valt mee hoor :). Maar het stuur iets dichter zou ik volgens mij wel prettig vinden, mede door wat rug en nekklachten. De armen iets meer speling geven zeg maar :).
Maar ik zat vammiddag nog eens goed naar het stuur en de maximale uitslag te kijken en verhogers die het het stuur omhoog en naar je toe brengen passen er niet op denk ik. Het stuur raakt de tank net niet aan en omhoog brengen geeft voor de eerste centimeters niet meer ruimte tussen stuur en tank lijkt wel.

Ik weet niet welke je gekocht hebt, maar voor wat ik gezien hebt bij motozoom komt het stuur 22mm dichterbij
 
Terug
Bovenaan Onderaan