Het grote Honda Transalp topic deel 3

Tjee :) hoe dicht zat die demper op het knipperlicht? In de ongesmolten toestand dan :P.
Misschien foto van zij aanzicht?
Zoiets:
2014-05-31%2019.35.58.jpg
 
Heb de orginele knippers ook vervangen door kleinere omdat de grote wegsmolten door de Produro. Maar zelfs die wordt alweer zwart, wel gratis smoke glaasjes :P
 
Dat vind ik ok ja en vond het niet storend of zo maar ik wil niet het risico lopen op 410 euro bekeuring en laat m er wel in. Geloof mij dat zelfs met DB killer er een leuke brom uitkomt ;-)
 
Heb de Dominator uitlaat gisteren al binnen gekregen! snelle levering.

9a4y9d.jpg


Geluid is echt 100x beter als de standaard uitlaat. bevalt super!
Spruitstuk ook even losgehaald en zwart gespoten met hitte bestendige verf.

29c0tvp.jpg
 
er zijn straks alleen maar pro-duro en dominator pijpjes in dit topic :)
van achter te onderscheiden aan de oranje of 'smoked' knippers
 
Volgens mij zit de transalp er net boven.. wellicht zijn er nog wel legale 25kw kitjes?

ze zitten op 37/39kw,
ook al setjes gevonden voor 35kw
maar ik vroeg me af of iemand hier daar iets van af wist want ik begreep dat er wel een 2e type goedkeuring voor 25kw voor is. dus dan lijkt me dat ze 35kw ook op kenteken accepteren.
 
Ga ik doen, Het is al bijna zeker dat het een transalp word, ik twijfel alleen over het op kenteken zetten van 35kw of het op uitdraai rijden... Plannen naar tuirkije met 2 tussenstops zijn al begonnen.
 
Ga ik doen, Het is al bijna zeker dat het een transalp word, ik twijfel alleen over het op kenteken zetten van 35kw of het op uitdraai rijden... Plannen naar tuirkije met 2 tussenstops zijn al begonnen.

Ik rij ook op uitdraai 35kw op een xl650, die 39kw op kenteken is. De verzekeraar gaat akkoord, maar voor mijn motor is geen 35kw setje beschikbaar. Dan moet je hem laten keuren bij de RDW nadat je hem beperkt hebt op brandstoftoevoer, en keuren alleen is al rond de 450 euro, dus ga ik niet doen. Eventuele boete is slechts iets meer dan 300 euro, dus een stuk minder. Als er setjes beschikbaar zijn dan zou ik dat wel doen, zit je safe als je wordt aangehouden of een ongeluk hebt. Transalp is een prima motor voor a2. En dit jaar ga ook naar Turkije met de motor!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan