Het grote rijlesserstopic deeltje 41: De examinator is zoek!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn laser (geen idee wat voor een het is) is toch nog vrij beschaafd, al moet ik zeggen dat ik soms toch een beetje doof wordt. Maar toch lang niet zo erg als al die andere open dempers.

Zijn we al bijna aan deeltje 42 toe?
 
Hey die heb ik er ook onder :o Leuk geluid maar het mag van mij wel wat harder :P Het grote voordeel van deze pijp is wel dat die 2 killers er bij zitten :)

jep 1 gp killer, en een e keur killer.

alleen die e-keur killer is klote om vast te zetten :')

wil die ring eruit slijpen :P zodat ik fatsoenlijk bij dat boutje kan komen.
 
Dit was niet zo'n lekkere Chinees, ben snel uitgegeten dus :+
gelukkig is er nog wijn *O*


Wij hebben sinds kort echt een goede chinees in de buurt. Maakt alles ter plekke klaar in een open keuken, niet duur en smaakt geweldig :)


Ik ga mijn koe nog es aantrekken en een ritje maken voor ik dalijk moet trainen. 't is hier nu echt mooi weer, weinig wolkjes, lekker zonnetje, ideaal :)
 
jep 1 gp killer, en een e keur killer.

alleen die e-keur killer is klote om vast te zetten :')

wil die ring eruit slijpen :P zodat ik fatsoenlijk bij dat boutje kan komen.

Ja, dat is inderdaad wel klote :') Ik ben ook altijd een tijdje bezig voordat ik die e-keur killer er eindelijk in heb zitten :P En die gp killer past niet eens :') De vorige eigenaar heeft denk ik de verkeerde killer gekregen/meegegeven.
 
Ja, dat is inderdaad wel klote :') Ik ben ook altijd een tijdje bezig voordat ik die e-keur killer er eindelijk in heb zitten :P En die gp killer past niet eens :') De vorige eigenaar heeft denk ik de verkeerde killer gekregen/meegegeven.

heb je een foto?

ding is namelijk vrij lang en moet je er met een draai insteken ;)

komt recht voor de doorgang van de demper te zitten... aka een doorlopende buis... jep killer :')
 
heb je een foto?

ding is namelijk vrij lang en moet je er met een draai insteken ;)

komt recht voor de doorgang van de demper te zitten... aka een doorlopende buis... jep killer :')

Nope geen foto. De killer gaat er voor een kwart makkelijk in. Daarna houd het op. En om dan meteen bruut geweld te gebruiken leek mij ook niet verstandig :P Die killer is inderdaad vrij lang.
 
Nope geen foto. De killer gaat er voor een kwart makkelijk in. Daarna houd het op. En om dan meteen bruut geweld te gebruiken leek mij ook niet verstandig :P Die killer is inderdaad vrij lang.

tjup, maarja in nederland rijd men killer vrij.
behalve bij sommige toergroepjes. :+

op circuit lukt het sommigen ook om zonder het circuit op te gaan.

duitsland... tjah.. geen goed idee om zonder te rijden :')
 
ik heb niks gezegd :+

heb me d'r wijselijk buiten gehouden.

en ach, dat soort posts... moet je eens in het r1 topic kijken man... daar willen ze iedere weggebruiker die langzamer dan 130 rijd dood hebben volgens mij :')

Duh! De basisregel is toch als volgt: "Iedereen die langzamer dan mij rijdt is een trage slak... en iedereen die sneller rijdt dan mij is een aso!"
 
Kan het meest recente lijstje niet vinden, maar bij deze geef ik me ook op voor de bbq.
Alleen weet niet of met motor gaat lukken....
 
@Cynthia, Doet jij Hiiii Hiiii Prrrrrfff rijden?
Mijn 'schoonzus' was laatst in Waalwijk voor een tournooi oid, en daar was een jongedame uit sprang.. ?
 
Wat klinkt denk je goed onder een Thundercat? Heb zelf ff lopen checken, laser hotcam of een leovince sbk lijkt me wel wat. Wil in elk geval een lekker zwaar geluid })

Ik heb een mivv op mijn thundercat zitten, klinkt wel lekker. Niet te luid maar wel aanwezig :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan