Het grote rijlesserstopic deeltje 41: De examinator is zoek!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stunt??? Moest je hem horen man.

ik heb niks gezegd :+

heb me d'r wijselijk buiten gehouden.

en ach, dat soort posts... moet je eens in het r1 topic kijken man... daar willen ze iedere weggebruiker die langzamer dan 130 rijd dood hebben volgens mij :')
 
nou dat valt wel mee ;)

maar al die youtube filmpjes zeggen geen drol want die zijn 9 van de 10 keer met een camera of mobieltje opgenomen, en daardoor is het geluid behoorlijk crap ;)

wat meer invloed heeft, is het hebben van carbon of rvs/titanium demper, en de vorm van de demper ;)

Wat klinkt denk je goed onder een Thundercat? Heb zelf ff lopen checken, laser hotcam of een leovince sbk lijkt me wel wat. Wil in elk geval een lekker zwaar geluid })
 
Kunnen jullie gvd niet eens een keertje luisteren, ben even 10 minuten weg en meteen kan ik weer eerst een halfuur bijlezen :+

Toch mooi dat ik heb bij kunnen dragen aan de titel van het nieuwe deeltje *D
 
Mooiste geluid wat ik ooit heb gehoord was een Daytona 765 met Two brothers eronder. Dubbele pijp onder het kontje.. Was op de vorige meeting.. Wat een geluid :o
 
Kunnen jullie gvd niet eens een keertje luisteren, ben even 10 minuten weg en meteen kan ik weer eerst een halfuur bijlezen :+

Toch mooi dat ik heb bij kunnen dragen aan de titel van het nieuwe deeltje *D

Hé, de grote held van het nieuwe deeltje is weer online *O*
 
Wat klinkt denk je goed onder een Thundercat? Heb zelf ff lopen checken, laser hotcam of een leovince sbk lijkt me wel wat. Wil in elk geval een lekker zwaar geluid })

in het newbie topic is iemand met een gixxer met een devil pijp.
daar komt ook een heerlijk geluid onderuit.

superpole begint ook vaker in beeld te komen.

akra en yoshi zijn meer van de diepe brommen.

terwijl laser dempers meer een gp sound geven, (laag in de toeren echt een diepe brom en hoe hoger je komt, hoe liever je een set oordoppen wil hebben) ;)

t is net wat je smaak is :)
 
in het newbie topic is iemand met een gixxer met een devil pijp.
daar komt ook een heerlijk geluid onderuit.

superpole begint ook vaker in beeld te komen.

akra en yoshi zijn meer van de diepe brommen.

terwijl laser dempers meer een gp sound geven, (laag in de toeren echt een diepe brom en hoe hoger je komt, hoe liever je een set oordoppen wil hebben) ;)

t is net wat je smaak is :)

Dat vind ik wel leuk ja, onderin zwaar, en hoger in de toeren lekker herrie :P

Akra en Yoshi is gewoon te duur :+
 
Laatst bewerkt:
Need for Speed Underground!!!

Had daar een blauwe RX-7 met gouden velgen en gouden vlam op de zijkant, gouden roofscoop, gouden zijspiegel, gouden spoiler :+ (goudkleurig of course)

*O*

alleen jammer van de tupperware :+

rx-7 is gewoon een leuke auto :+

maar we mogen het hier niet over auto's hebben van moonflame :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan