Vooral het levend houden van de tractor voor het stoplicht en daarna mogelijk toch ineens een kick van de tweede cilinder in de bocht haha. Ervaringen ja :pHad vanmiddag op weg naar huis een SV325. Vrijdag maar eens het gaatje ontstoppen. Had het nog nooit gehad. Maar nu heel onrustig stationair lopen, inhouden bij constant gas (alsof de choke erop stond) en bij gas geven ineens die 2e pit erbij. Weer een ervaring rijker met Suus
dan geef je vol gas, hoog in toeren, en denkt de "dode" cilinder ineens van "HE, IK BEN ER OOK NOG" en schiet je er ineens vandoorHad vanmiddag op weg naar huis een SV325. Vrijdag maar eens het gaatje ontstoppen. Had het nog nooit gehad. Maar nu heel onrustig stationair lopen, inhouden bij constant gas (alsof de choke erop stond) en bij gas geven ineens die 2e pit erbij. Weer een ervaring rijker met Suus
Hallo allemaal,
Ik ben een maat van @ToBasics en heb nu iets langer dan een jaar een SV650N uit ‘99.
Nu ik een stukje op een andere SV gereden heb, merkte ik pas dat mijn SV een verlaagd zadel heeft. Hij is zegmaar wat uitgehold (zie foto)
Bekijk bijlage 1424945
Is er iemand die nog een normaal zadel heeft liggen waar die er vanaf moet en die eventueel wil ruilen voor een verlaagd zadel?
Groetjesss
Ik weet misschien iemand!
Ik zal ff vragen, ik kom er nog op terug!
helaas, ze wil de motor het liefst zo houden zoals het nu is.Super! Ik hoor het wel
In serie waren ze geschakeld!Je hebt nu wel dat de spanning zich verdeeld (spanningsval) over de 3 weerstanden, de stroom blijft wel gelijk. Ik weet niet of dat een nadelig effect heeft of niet.. Je schijft aan elkaar. Dus dan zul je ongetwijfeld in serie bedoelen maar wil het toch even vragen: niet onverhoopt parallel gesoldeerd heh? Want dan is de weerstand kleiner dan de kleinste weerstand namelijk..
Toch bedankt voor het navragen!helaas, ze wil de motor het liefst zo houden zoals het nu is.
Wat jammer. Ik ga die van mij een keer doen en laat het weten. Ben benieuwd. Misschien dit weekend.Weerstand op de printplaat vervangen. Bij een lokale zaak hadden ze geen 30 Ω, omdat dit niet meer gebruikt wordt. Drie weerstandjes van 10 Ω aan elkaar gesoldeerd, maar helaas bleef de toerenteller stijf naar beneden staan terwijl de twee cilinder aan het loeien was.
Ik ga nu even kijken wat ik ga doen. Wachten op een tweedehands of laten repareren. Voorlopig even zonder.
Nou je wordt op je wenken bediend.@roger_SV kom er maar in #onzemarktplaatsberichtgever