Heb alleen met een Vit 701 gereden, dus qua rijden kan ik er weinig over zeggen.
Heb wel op een Vit 401 gezeten, en had toch een beetje een brommer gevoel.
Qua vermogen is de 701 wat mij betreft perfect. Ook op de snelweg gaat prima.
Ben er vanuit Zeeland op naar Assen en terug gereden, 270km x2. Geen centje pijn. (En dat is met achter 2 tandjes extra)
Olieverbruik heb ik bij die van mij nog niet kunnen ontdekken.
Tussen de bouwjaren zit weinig verschil. Vanaf 2020 dacht ik, is hij blauw met spaakwielen ipv grijs met gietwielen. En nog wat kleine dingetjes als andere voetsteunen en een zwarte kroonplaatmoer.
Koppeling is een recall van geweest, dus misschien dat dat eindelijk is opgelost, heb zelf al een oberon geplaatst voor de recall uit kwam.
Het dashboard geeft af en toe random foutmeldingen die ook weer net zo makkelijk verdwijnen.
Dan staat er ineens can abs failure. En 3 tellen later is het weer weg.
Ik stoor me er niet meer aan en negeer het gewoon.
De bak is niet top, zo nu en dan valse neutralen en misschakelen.
Heb er nu bijna 27k op staan en ben er nog steeds erg blij mee.
Tripleklus zit waarschijnlijk al tegen de 40k ondertussen