Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is zuur! Maar zolang het netjes wordt opgelost valt het mee.In ander nieuws, de overbuurman heeft de motor omver gereden afgelopen weekend. Stond op de stoep voor m'n opritje te wachten op m'n date. Wou het zelf oplossen, gezien zijn achteruitrijden snap ik dat, die verzekeringspremie moet heftig zijn.
Weinig schade gelukkig, spiegeltje en een bandje om de uitlaat. Alle gelakte delen lijken prima.
Werk nog aan een iets uitgebreider verslag. De R6 schokdemper swap heeft een heel groot topic op het KTM390 forum, en dit is echt goed te doen voor iedereen met een 390/401 en een vijltje dus goed bereikbaar als alternatief. Veel info daar vandaan gehaald dus lijkt me eerlijk om te delen. En misschien dat er daar een vering-expert nog kan helpen met instellingen en benodigde veersterkte uitrekenen.
In ander nieuws, de overbuurman heeft de motor omver gereden afgelopen weekend. Stond op de stoep voor m'n opritje te wachten op m'n date. Wou het zelf oplossen, gezien zijn achteruitrijden snap ik dat, die verzekeringspremie moet heftig zijn.
Weinig schade gelukkig, spiegeltje en een bandje om de uitlaat. Alle gelakte delen lijken prima.
Dat is zuur! Maar zolang het netjes wordt opgelost valt het mee.
Ik heb vandaag de olie in de rebound vorkpoot gewisseld van de originele 4w, naar 7,5w.
Heb zo goed als geen rebound demping in de voorvork, ook niet met de adjuster helemaal dicht.
Had gehoopt dat de dikkere olie significant verschil zou maken. Maar helaas, scheelt bijna niks.
Klopt daar kan veel verschil in zitten.Ik heb wel eens gelezen dat de dikte van het ene merk voorvorkolie niet overeen hoeft te komen met dezelfde dikte van een ander merk
Ik heb wel eens gelezen dat de dikte van het ene merk voorvorkolie niet overeen hoeft te komen met dezelfde dikte van een ander me
Klopt daar kan veel verschil in zitten.
Onze manual geeft helaas niet meer info dan dat er sae 4 in de voorvork zit. En de hoeveelheid per poot.
Zoektocht levert dan op dat de meeste ktm webshops die vork olie aanbieden motorex 4w aanbieden. Het is een aanname, maar ik ga er even van uit dat dit er in zit (ook met de link tussen ktm en motorex in het achterhoofd). Die zou een viscositeit van 16mm²/s bij 40° hebben.
De putoline 7,5W die ik er nu in heb zitten zou bij dezelfde temperatuur een viscositeit van 32mm²/s moeten hebben.
Ik zou nog dikker kunnen proberen, maar feit blijft dat het verschil tussen rebound volledig open of volledig dicht, bij mij gewoon niet is wat het volgens mij zou moeten zijn.
En aangezien de voorveren ook veel te licht zijn, ga ik gewoon op zoek naar een specialist.
Zonde, ik heb de mijne vorige week binnen gekregenPer ongeluk 2 K&N filters besteld en betaald voor de 701
Iemand hier 1 overnemen als ik niet kan annuleren?
€67 incl verzenden