Het grote XS1100 Topic

En wil je wat verder met de motor wil krijg je trouwens wel last van een lekke “koppakking” (met dank aan het gewicht) 🤣🤣🤣
 
Heren. Ik ben op zoek naar een Marshall deeptone dempers voor op mijn xs1100. Misschien heeft iemand nog iets op het rek dat hij verkopen wil. Het is geleverd ooit als 4 in 1 systeem. Deze heb ik maar wil het ombouwen naar 4 in 2. Vandaar dat ik de demper zoek.
 

Bijlagen

  • 01AAB250-A432-4132-B071-129EF5CADD83.jpeg
    01AAB250-A432-4132-B071-129EF5CADD83.jpeg
    319,1 KB · Weergaven: 6
Stiekem toch weer begonnen met de spaghetti van de XS.
Begin het weer een beetje door te krijgen.
Heb er een start knop van een Honda er op gezet en die is weer even anders dan het oude spul.
 
Niet schrikken, dit is om te testen.
Zo goed áls alles aangesloten ( bijna dan).
Alleen knipperlichten willen niet knipperen, alleen branden.
Heb even geen ander relais meer, dat is allemaal mee gegaan met de andere motoren.
IMG20200722204826.jpg
 
Enne, hoe werkt die toerenteller eigenlijk?
Is dat 1 signaal draad ergens vandaan?
ik weet niet niet exact, nooit opgezocht, maar de signaaldraad voor de toerenteller zit gewoon in de kabelboom verwerkt, ik denk vanuit de CDI.. met een stekker in de teller.

Goed om te zien dat je het weer hebt opgepakt!
 
ik weet niet niet exact, nooit opgezocht, maar de signaaldraad voor de toerenteller zit gewoon in de kabelboom verwerkt, ik denk vanuit de CDI.. met een stekker in de teller.

Goed om te zien dat je het weer hebt opgepakt!
Heb vakantie en gaan niet weg, dus kan hier even bezig mee zijn.
Zojuist nieuwe km- en koppelingskabel besteld bij japparts.
volgende stap kwa bestellen is de benzine kraan revisie setjes, hebben ze daar ook bij japparts maar toch even niet gedaan.
geld gaat hard genoeg zo...
 
zit ook nog met die tank in mijn maag.
vorige eigenaar heeft een tankcure behandeling gedaan, alleen dat laat los met het resultaat dat er een een hoop vellentjes aan de wanden hangen van de tank.
heb al een heleboel verwijderd, maar nog niet alles.
Geen idee of ik hier last van krijg.
 
Misschien kan het ook omgedraaid worden ;)

Ritje met een brik combineren om een keer langs te komen met een remklauw in de tanktas ? Laat maar weten als of je dat wat lijkt.
 
De keuze is aan mij. Echter hoe meer je een kous draagt na trombose hoe minder kans op restschade (lees een grotere kans dat lymfe/vocht slecht wordt afgevoerd uit je been).

Dus ga ik de kous wel dragen, maar wel met de kanttekening dat als het heel warm is en ik vrij ben (dus korte broedtijd) hij niet gedragen zal worden.

Jammer van de kabelmantel. Maar de claxon werkt moet je maar denken (en misschien wordt het dan tijd voor een pauze 😉)
 
zit ook nog met die tank in mijn maag.
vorige eigenaar heeft een tankcure behandeling gedaan, alleen dat laat los met het resultaat dat er een een hoop vellentjes aan de wanden hangen van de tank.
heb al een heleboel verwijderd, maar nog niet alles.
Geen idee of ik hier last van krijg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan