- -almost-Specs: ZXR 400 1992 L1
Aanpassingen:
-Laser Demper
-Carbon knippers
-ZX Racing Handvaten
specs:
-BSM carbon einddemper
-Afgesteld op dyno. 64pk op het achterwiel (dikke 70 op krukas)
-Dunlop 207RR.
-Superkris double bubble ruitje.
Andere knipperlichten,
Double bubble ruitje,
BT090 banden,
Superpole demper.
lutser... wel ff alle linkje ect terug he
@Twilight: Nog steeds die pijp er niet onder? Ik dacht: 'Nou krijgen we het... Mijn home-made pijp in de startpost van het grote ZXR400 topic (weliswaar deel 2, maar toch).' Maar het mocht niet zo zijn...
@Iedere ZXR400 rijder: Veel succes met jullie fietsen (mis die van mij af en toe wel)
Pas heb geen zxr400 meer...die heb nu een zx6-r...ik heb zijn zixxer overgenomen
(om t lijstje ff te update)
Upgedate!
@Pferd:
Vind het trouwens wel wat, die stuurdemper, maar zit momenteel ff krap. Mocht 'ie er volgende maand nog zijn heb ik zeker interesse.
[edit]
Moet toch binnenkort weer overwerken.. Toch geboden.
[/edit]
mag ik ook bij ex-zxr400 eigenaren..
toch wel jammer dattie weg is
Je bent mij vergeten....
Gewoon de beugels loshalen en dan laten hangen..Is het überhaupt mogelijk een uitlaat te vervangen zonder de radiateur er af te halen? Eraf was het probleem niet, erop is des te lastiger
De uitlaat is ook iets anders, degene die er op gaat is er een uit 2 delen, en het verbindingsstuk daar tussen neemt wat extra ruimte in wat tegen de één of andere uitstulping in het motorblok terecht komt.
Mocht het toch de radiateur zijn die losmoet, wat kan ik verwachten als ik die er af sloop? Heb ik nog nooit gedaan
Als je radiateur los hangt is het mogelijk..Eraf is al gelukt, erop wil niet. Heb het idee dat 'ie iets schuin gehouden moet worden om hem erin te krijgen, de ene kant op schuin komt 'ie tegen de radiateur, de andere kant is tegen het motorblok.
Maar het is dus wel mogelijk begrijp ik hieruit?
Hmm alleen los maken is een idee.. Ga'k morgen eens proberen.