Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Uitgewoond ding? ooit eens met Rafaël Sinke gesproken over die cup racers,dingen gingen regelmatig stuk
en werden compleet uitgewoond,hij had meerdere blokken moeten vervangen en had er nog nachtmerries over als hij er aan dacht. 🤪
Heb na mijn Challenge tijd altijd een rs gehouden als trainings fiets.
Supermono wou je zo weinig mogelijk gebruiken ivm met slijtage.
Rs reed altijd en nooit problemen.
Soms 7 sessies op een dag en dat 5 dagen lang.

2 jaar challenge en daarna 5 jaar ingezet voor trainen en circuitdagen.
 
Heb na mijn Challenge tijd altijd een rs gehouden als trainings fiets.
Supermono wou je zo weinig mogelijk gebruiken ivm met slijtage.
Rs reed altijd en nooit problemen.
Soms 7 sessies op een dag en dat 5 dagen lang.

2 jaar challenge en daarna 5 jaar ingezet voor trainen en circuitdagen.
Ik heb zelf zowel een RGV als RS gehad,ook geen problemen mee gehad ,de RS is naar België verkocht,
de nieuwe eigenaar heeft hem als circuitfiets gebruikt.
 
Het is geen 2takt maar wel een hele mooie en speciale Aprilia
Screenshot_20220218-102057_Chrome.jpg

 
Het is geen 2takt maar wel een hele mooie en speciale Aprilia
Bekijk bijlage 1729152
Kleppen 😬 8)7 B|:r :+
 
Heeft iemand van jullie of weten jullie waar te verkrijgen, een koelvloeistoftank/expansievat van de RS mk 2?
Bij voorbaat dank!
 
Wel de versie die ik zou willen.
Maar voor dat geld koop je veel moois.
Ja zeker veel geld. Maar kijk je naar de mogelijkheden of naar de onmogelijkheden? Over 5 jaar zien we hier weer reacties voorbij komen als: "Had ik het toen maar gedaan". En als je naar mogelijkheden kijkt: De 125-jes zijn nu nog prima betaalbaar. Dat zal over tien jaar ook weer anders zijn.
 
hallo iedereen.

Ik ben bezig met de revisie van een Aprilia RS250 mk2 (bouwjaar 98) , nu heb ik een probleem om bepaalde stukken nog te vinden van de voorvork, met name de "inner bush", het zijn er 2.. die zie ik online vaak maar 1 van de 2 meer beschikbaar.

Zou iemand mij kunnen helpen ? weet iemand een adres in nederland, duitsland of waar dan ook nog waar ik dit nog kan bestellen ?
zelf ben ik van België, dus moest het hier beschikbaar zijn dan is dat uiteraard nog beter.


Alvast bedankt, groeten !
Fred
 
hallo iedereen.

Ik ben bezig met de revisie van een Aprilia RS250 mk2 (bouwjaar 98) , nu heb ik een probleem om bepaalde stukken nog te vinden van de voorvork, met name de "inner bush", het zijn er 2.. die zie ik online vaak maar 1 van de 2 meer beschikbaar.

Zou iemand mij kunnen helpen ? weet iemand een adres in nederland, duitsland of waar dan ook nog waar ik dit nog kan bestellen ?
zelf ben ik van België, dus moest het hier beschikbaar zijn dan is dat uiteraard nog beter.


Alvast bedankt, groeten !
Fred
Diverse vering experts eens aanschrijven?
 
Ik heb zelf een Suzuki GSXR750RR in 89,90 gehad,zie profielfoto,helaas in 90 totall los gereden.
Benieuwd wat ik er nu voor had kunnen krijgen,waren er toen maar 6 van in Nederland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan