Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Heeft iemand misschien deze nog liggen:

1382680

Deze komt uit een zogenaamd door Roelof Heide / RH Motoren ultrasoon gecleande carburateur. Alles vergomd en dit onderdeel is afgebroken :X Carbs inmiddels zelf maar schoon gemaakt. Rest me om aan dit onderdeel te komen.
 
Moto2 afgelopen weekend ook gezien...O-):)

Ach in het F1 topic beweren er mensen dat de afgelopen F1 race een fantastische race was. Dus alles is relatief. Ik dacht wel echt dat ze vast naar een andere race hebben gekeken dan ik.
 
Laatst bewerkt:
Ja Gardner heeft les gehad van z,n pa, voormalig wereldkampioen 500cc 2 takt:P
motogp-500cc-australian-gp-1989-wayne-gardner-honda-leads.jpg

:Y *O*

En diezelfde Remy werd nog niet zo gek lang geleden ook al afgeschreven. Het kan verkeren! En Wayne hangt bij mij prominent in de huiskamer:

1382700
 
Ja Gardner heeft les gehad van z,n pa, voormalig wereldkampioen 500cc 2 takt:P
motogp-500cc-australian-gp-1989-wayne-gardner-honda-leads.jpg

Ik vond niet alleen Gardner goed, de hele top 6 was geweldig om te zien. Die laatste 5 ronden waren echt leuk om te kijken. Iedereen wisselde verf uit, en niemand liep te miepen na afloop.
Gardner en Binder gingen soms wel erg ver, in hun fanatisme maar ok, er viel niemand dus top wedstrijd. Ondanks de saaie motoren:9
 
Gisteren opgehaald in Ddl.Nu op nl kenteken zetten.Zit nog tuv keuring tot juni op.Gaan de Arrows probleem geven met keuring?Of kijkt men alleen frame nr na en papieren.Of heeft iemand originele uitlaten toevallig te leen?
Grt Robin
DF19051D-D80F-46BE-A229-63F3C82444B9.jpeg
 
Gisteren opgehaald in Ddl.Nu op nl kenteken zetten.Zit nog tuv keuring tot juni op.Gaan de Arrows probleem geven met keuring?Of kijkt men alleen frame nr na en papieren.Of heeft iemand originele uitlaten toevallig te leen?
Grt RobinBekijk bijlage 1384678

Kan me haast niet voorstellen dat de Arrows een probleem geven. Zoals ik het ooit van een oude bekende MF'er begreep die zijn Z900 importeerde en liet keuren: Knaken aftikken, ze lopen er een keer omheen en het was goed. In DL. zijn ze wat uitlaten betreft strenger. Maar misschien kan iemand anders dit verhaal bevestigen of ontkrachten. Leuk trouwens weer een RS erbij in ons land :t
 
Klopt. Ze controleren alleen framenummer, motornummer en km stand van een voertuig binnen de EU.
 
Klopt. Ze controleren alleen framenummer, motornummer en km stand van een voertuig binnen de EU.

Haha zie je wel en dan: "Mag ik ff vangen?" En je bent ruim E 100,- lichter uit mijn hoofd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan