Hoe betaalde jij je motor?

Hoe betaalde jij je motor?

  • Handje contantje, na lang sparen

    Stemmen: 309 76,5%
  • Toch maar een lening afgesloten, kheb geen geduld

    Stemmen: 36 8,9%
  • Lening? Nooit doen!

    Stemmen: 59 14,6%

  • Totaal aantal stemmers
    404
Nah, eigenlijk wel, want ik heb nog tot 6 april :P

(overigens hebben wij particuliere kinderopvang, zwart, dus daar krijgen we niets van terug ... maar het heeft ook wel voordelen)
Ook zwart kan je terug krijgen hoor, maar ik lach me helemaal dood.

Ze gaat ook maar twee dagen per week hoor, maar ik krijg meet dan 400 per maand *O* *O*
 
Om maar even on-topic te blijven en niet een belasting topic te worden:

Geruild tegen een race fiets 8-)

De oude eigenaar reed eigelijk nooit op zijn (nu mijn!) motor en mijn dure fiets was net gestolen.

Dus ik van mijn verzekeringscenten een fiets naar zijn zin uitgekoze en toen heb ik de motor op mijn naam gezet :)

Zo zie je maar, een geluk bij een diefstal is mogelijk!
 
tsja... hard sparen...
heb dr aardig wat vakken voor moeten vullen *D

was nog geen 18... dus dan betaal je niet eens belasting.. laat staan dat je wat terug krijgt...

Binnenkort belastingtruggaaf... vakantiegeld in mei...

KWJ... kump wel jot *O*
 
We hebben zojuist een donkerblauwe Honda Seven Fifty uit 1995 erbij gekocht. *O*

Hoe te betalen?
Gewoon vorige week de Kawa Vulcan van manlief op Marktplaats.nl gezet. Hij rijdt toch bijna nooit meer. De Vulcan is inmiddels ook van eigenaar gewisseld en het overige deel voor de Honda komt gewoon van de spaarrekening. 8-)
 
Laatst bewerkt:
voor rond de drie duizend euro kun heel wat leuks kopen, paar jaar niet op vakantie en hard werken en wat overuuren maken kom je al ver,of een vrouw opzoeken die je er een geeft op je verjaardag zoals ik ha ha ha :]
 
We hebben zojuist een donkerblauwe Honda Seven Fifty uit 1995 erbij gekocht. *O*

Hoe te betalen?
Gewoon vorige week de Kawa Vulcan van manlief op Marktplaats.nl gezet. Hij rijdt toch bijna nooit meer. De Vulcan is inmiddels ook van eigenaar gewisseld en het overige deel voor de Honda komt gewoon van de spaarrekening. 8-)
jij bent ook een mooie
 
Lening |(
Maar ja niet zo goed betaalde baan
En op jonge leeftijd op je eigen wonen duss
Maar aanstaande juli alles afbetaald *O* 5jaar over gedaan pfff ach ook weer gehad
En fiets er nog steeds lekker op rond
 
Gewoon op de ouderwetse manier : werken en sparen. Ook de beste manier lijkt me of je moet hem krijgen das eigenlijks nog beter maarja..........
 
Ik heb mijn brommert kunnen betalen uit mijn eindejaars-bonus.
En dat was vorig jaar precies genoeg voor mijn ZX9-R uit '98. *O* *O* *O*
 
Kreeg voor m'n huwelijk een parelketting van mn echte vader. Was een familiestuk (binnen zijn kant van de familie dan).
Huwelijk strandde *O* en ik hou niet van parels :r . Heb mn vader voor het blok gezet |( . Of ik verkoop hem aan aan vreemde, of hij koopt hem van me terug voor een goeie prijs, zodat dat oerlelijke ding in zijn familie blijft. Hij koos eieren voor zijn geld.....uuuuhhhmmm parels dan in dit geval. En ikke had mn bike!! (hahahaha)
Waar een huwelijk en een scheiding al niet goed voor zijn........

Zoals Cruijf al zei : Elluk nadeel hep s'n voordeel

Slecht verhaal :N

Slecht verhaal ?!?! Nee hoor.... vind ik niet !
Ik vind dat je best een "opsteker" verdient als je huwelijk naar de kl** is....
(misschien dat ik me daarom ook getrakteerd heb op een mooie fiets, gekocht van het uitkoopbedrag van de "echtelijke woning" O-) )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan