Hoe betaalde jij je motor?

Hoe betaalde jij je motor?

  • Handje contantje, na lang sparen

    Stemmen: 309 76,5%
  • Toch maar een lening afgesloten, kheb geen geduld

    Stemmen: 36 8,9%
  • Lening? Nooit doen!

    Stemmen: 59 14,6%

  • Totaal aantal stemmers
    404
Was gelukkig niet zo heel duur
51888700_5_WKXA.jpeg
 
vakantie centjes, in delen afbetaald, maar pas opgehaald tot de laatste euro overhandigd had, dus hij was op het moment van overschrijven helemaal van mij *O* *O*

CB ook, gewoon van mij, vakantiegeld ervoor gebruikt
 
Ik spaar (nog) niet.
Ik denk altijd maar zo. Het kan maar zo zijn dat ik me morgen dood rij met de motor. Wat heb ik dan aan al die centen op de bank? niks. Als ik geld heb geef ik het uit en als het op is, is het op. Het leven is veel te kort om te sparen ;)

ben beetje aan bijbeunen nu en eind mei/begin juni kan ik een andere motor kopen van de spaarcentjes van de 5 maanden die dan verstreken zijn + belastingeld + vakantiegeld :)
 
ik rij gewoon brik :P lage investering, veel rijplezier (tja het blijft honda :P)


duurste motor die ik de afgelopen 5 jaar heb gekocht was er een van 250 euries :+



en ja die gewoon cash afgetikt :P :+
 
Laatst bewerkt:
100 % puur van de rekening af en een week later stond ie op de stoep :9~
met het idee leven dat iemand nog geld van je krijgt hou ik niet van...
 
alleen mijn helm al is trouwens duurder als me motor :X
de sidi boots, pak en goretex alpinestars handschoenen even buiten beschouwing gelaten :?

je kan aan mij dus beter vragen, hoe betaalde jij je kleding :+
 
Ik spaar (nog) niet.
Ik denk altijd maar zo. Het kan maar zo zijn dat ik me morgen dood rij met de motor. Wat heb ik dan aan al die centen op de bank? niks. Als ik geld heb geef ik het uit en als het op is, is het op. Het leven is veel te kort om te sparen ;)

ben beetje aan bijbeunen nu en eind mei/begin juni kan ik een andere motor kopen van de spaarcentjes van de 5 maanden die dan verstreken zijn + belastingeld + vakantiegeld :)
De zaken liggen anders als je iemand achter laat als je dood gaat, die kan dat geld dan toch prima gebruiken, dus sparen doe je niet voor niets.
 
Hhahaha ik lag me dood. Volgens mij kloppen de verhoudingen niet echt hier. Er zijn hier wel heel veel mensen die alles contant betalen.. maar ja. Het zij zo
 
Hhahaha ik lag me dood. Volgens mij kloppen de verhoudingen niet echt hier. Er zijn hier wel heel veel mensen die alles contant betalen.. maar ja. Het zij zo

Er zijn hier ook nogal wat jongeren, en zolang je geen huis en gezin hebt maar wel een baan is het natuurlijk ook makkelijk sparen.

Dus het verbaast me niet zo dat relatief veel M-F'ers hun motor uit eigen zak betalen.
 
kontant.....maar ik rijd dan ook een oude brik, ondanks dat ik mijn fietsje toch echt mooi vind.

Anders wordt het toch eerst ff sparen. Lenen voor een bike, daar begin ik gewoon niet aan.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn hier ook nogal wat jongeren, en zolang je geen huis en gezin hebt maar wel een baan is het natuurlijk ook makkelijk sparen.

Dus het verbaast me niet zo dat relatief veel M-F'ers hun motor uit eigen zak betalen.
Heb een huis en gezin en mijn motor contant betaald....mag ik ook meedoen? :+ ;) :P
 
ik heb alle 3 mijn motoren contant betaald en geen lening.
mijn vriendin heeft um gewoon gehad van haar vriendje maar ja,dat is ook een wereld gozer *O* :o *O*
 
Ik heb hem door me pa laten ophalen en een maand later heb ik het geld cash langsgebracht. (had nog best een maand mogen duren van de ex-eigenaar)

Kwam waarschijnlijk ook doordat het mijn oude baas was en de werkgever van mijn beide ouders O-)
 
Waarom zou je lenen voor een motor (of koekblik). Het is een luxe artikel en als je hem crashed is ie weg maar zit je nog wel met je mooie lening elke maand. Sterker nog, als je zwaar crashed en je raakt invalide heb je geen inkomen, geen motor maar wel nog steeds een lening. Gewoon even hard werken dus.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan