Hoe zit jij op je motor ?

Als je nou zo'n ding aanschaft zorgt dat verlengstuk ervoor dat je niet constant tegen de tank aanzit.

24881344-dubbele-voorbind-dildo-e20230.jpg













2dehands.nl _O-
 
Laatst bewerkt:
maar die kan een man blijkbaar niet omdoen(kijk maar naar het binnenstuk ), tenzij je het achterstevoren om doet, maar dan zit je juist weer tegen de tank(en heb je iets in je snuffert :+ )
 
maar die kan een man blijkbaar niet omdoen(kijk maar naar het binnenstuk ), tenzij je het achterstevoren om doet, maar dan zit je juist weer tegen de tank(en heb je iets in je snuffert :+ )

Ach gewoon ombuigen en in een ander gat stoppen _O-














mij niet gezien, dan rij ik liever voor lul
 
Laatst bewerkt:
Ikke gewoon rechtop, bij hogere snelheden (140+ km/u) beetje voorover zodat ik iets minder wind vang..

Wat me overigens wel opvalt: ik zie nog wel eens racers rijden waarbij de berijder eigenlijk veel te groot lijkt/is voor de fiets. Het ziet er dan echt een beetje knullig uit, kunnen ze niets aan doen.. maar toch.
 
Ja dat ken ik ja :9 Heb een Soes RGV250 (da's een 2takt racemachientje voor de leken onder ons), weegt 128kg droog en het formaat is klopt met dit gewicht... en ik heb vroeger teveel schoppen onder m'n kont gehad en ben 1.98
't ziet er niet uit, ik lijk op een borrelglasracer te zitten, maar ik heb pret. Daar gaat 't mij om.

Doet er allemaal niet echt toe. Hoe zit je nu? Zit/stuurt dat lekker? Ja? -> Klaar. Basta. :Y
 
Ik heb hier eens een vergelijkbaar topic over gestart.
Waar zit jij op je zadel?

Sindsdien ben ik er zelf meer op gaan letten. Ik zit zelf meestal op 'het midden'.
Op de snelweg vaak verder naar achter zodat ik me makkelijker op de tank kan ploffen om zoveel mogelijk rijwind te ontzien.
In een echte speelbui plak ik met m'n kloten tegen de tank. Ik heb het gevoel dat ik dan meer controle over de motor heb en het ding iets wendbaarder is.
 
Laatst bewerkt:
Koop lekker een segway, geen last van je lengte en het ziet er een stuk sportiever uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan