Hoe zit jij op je motor ?

Standje hoofdpijn voor 2009 doen?
stunt.jpg
 
Met de hand op de heup uiteraard !!

En soms met een been in mn nek voor de broodnodige spanning *O*
 
Even een vraag,

Ik ben aardig groot, zon 1.95 en ik heb een r6 uit 2002. Ik zit er verder prima op en heb nergens last van, alleen soms hoor ik van mensen dat het er sportiever uit ziet als je meer met je bil naar achter gaat, Alleen dat zit opzich niet goed, alleen als je gaat remmen of gas los laat dan schuif je automatisch weer naar de tank toe. Hoe ik nu zit is eigenlijk een beetje tegen de tank aan.

Hoe zitten jullie op de motor ?
mensen :? namen willen we!


dan kunnen die geband worden *D
 
Wat ik wel eens doe is op het duozadeltje zitten. Dan kijken de mensen wel eens raar.

Maar goed. Ik heb er al een leven lang aan kunnen wennen dat mensen raar kijken.
 
Bij het begin zat ik er altijd zo op de bike:
moto77.JPG

Zit nu anders om zodat m'n kneesliders gelijkmatiger afslijten ;)
 
Laatst bewerkt:
Ow ja anders gaan zitten omdat het er sportiever uit ziet. Ben je model of zo. :?

:} :} :}


_O- _O- _O- _O-

ROTFLMAO

Dat dacht ik dus ook................Nou..ik rij al zeker 40 km/u maar als ik wat verder naar achteren ga zitten dan ziet het er uit alsof ik 240 km/u rij _O- _O- _O-

Ik zit gewoon op m'n kont en op een manier zodat ik gewoon lekker zit en controle kan houden.
Hoe het er uit ziet interresseerd me nu echt geen ene bokkekloot _O- _O- _O-
 
Hoe je op je fiets zit hangt ook een beetje het type fiets én je rijstijl af. Ik rijd eijgenlijk altijd zo dicht mogelijk tegen de tank aan zittend i.v.m. controle over de fiets, en bij drempels zet ik een beetje extra druk op de stepjes zodat ik niet half óp de tank gelanceerd wordt.
Op de snelweg, als je wat platter gaat liggen, schuif je automagisch wat verder naar achteren.

Als je op die manier op een "Chopper"/"Cruiser" zou gaan rijden zou dat er best vaag uit zien, maar op een SS is het IMHO nog steeds de beste houding ..... tenzij je graag wheelies trekt ;)

Ohwja.... 1.87 mtr. /'04 YZF-R6...
 
Laatst bewerkt:
Het ligt eraan of je een lang of een kort zadel hebt, met een kort zadel kan je weinig varieren, of je moet poepen of niet, geen keus, vette pech. ;)

grtz Henk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan