Hoera, beschikking wordt ingetrokken!

Hij heeft een situatie dusdanig ingeschat dat het hem bekeurenswaardig leek, maar dat hield wettelijk geen stand.


Maar ik ga hier geen discussie houden hoe een ander gehandeld heeft, dat zou ook stom zijn, hij is zelf verantwoordelijk voor zijn handelen, ik niet.

Ik kwam hier alleen om Vincentino Potti te feliciteren met z'n geslaagde bezwaarschrift en antwoord te geven op zijn vraag.
Niet om vervolgens door anderen besprongen te worden met niet ter zake doende vragen en verantwoording af te leggen voor andermans handelingen O-) ... sorry als ik me daar wat cru mee uitdruk, maar anders kon ik t even niet duidelijk maken ;)

Fair enough :)

Ik vond wel dat 't topic een interessante wending nam, maar goed, on topic:

TS: *O*
 
Ik kwam hier alleen om Vincentino Potti te feliciteren met z'n geslaagde bezwaarschrift en antwoord te geven op zijn vraag.
~[/size]

Baksteen, bedankt voor de felicitaties en je antwoord! :}

Ik ga geen klacht indienen, want ik ben niet onbeleefd behandeld ofzo.
En die 2 euro rente mis ik ook niet :P

Toch denk ik dat het in sommige gevallen wel leerzaam zou kunnen zijn voor een agent als hij/zij op de hoogte wordt gesteld van het "afketsen" van een bekeuring en voorzien van motivatie van de OvJ. Als mijn werk wordt "teruggedraaid" door iemand anders, dan zou ik dat graag willen weten en ook waarom.
 
Laatst bewerkt:
Toch denk ik dat het in sommige gevallen wel leerzaam zou kunnen zijn voor een agent als hij/zij op de hoogte wordt gesteld van het "afketsen" van een bekeuring en voorzien van motivatie van de OvJ. Als mijn werk wordt "teruggedraaid" door iemand anders, dan zou ik dat graag willen weten en ook waarom.

en daar ben ik het helemaal mee eens !!


Sterker, ook van dossiers die je inzend aangaande misdrijven zoals diefstallen e/of mishandelingen en dat soort dingen.... hoor je nooit meer wat van terug.

Ongeacht of iemand veroordeeld word of vrijgesproken of de zaak geseponeerd ..... hoor je niks meer van. Kan me er wat bij voorstellen dat als ze veroordeeld worden... dat ik dan niet blij word als ik hoor dat ze er met zulke straffen vanaf komen, taakstraffen die zo ongeveer korter zijn als dat ik nodig heb gehad om t dossier op te maken bv... :+ :X

Naast deze terugkoppeling zou het ook een goede zaak zijn dat Officieren van Justitie maar zeker ook rechters zo nu en dan eens gewoon als uitvoerende op de werkvloer zo'n zaak zouden meedraaien. Geconfronteerd worden met slachtoffers en verdachten op het moment dat de emotie's van beiden zijden "live" en ongecensureerd zijn en meemaken wat er nodig is om zo'n stapel papier te laten ontstaan.

Waarmee ik echt absoluut niet wil zeggen dat ze echt buiten de maatschappij staan hoor, ook daar beseffen ze ook wel dat het huidige rechtssysteem in de maatschappelijke beweging mee moet gaan, maar het is logisch dat het systeem altijd achter de feiten aan blijft lopen, vooruit lopen op maatschappelijke ontwikkelingen is nu eenmaal onmogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Naast deze terugkoppeling zou het ook een goede zaak zijn dat Officieren van Justitie maar zeker ook rechters zo nu en dan eens gewoon als uitvoerende op de werkvloer zo'n zaak zouden meedraaien. Geconfronteerd worden met slachtoffers en verdachten op het moment dat de emotie's van beiden zijden "live" en ongecensureerd zijn en meemaken wat er nodig is om zo'n stapel papier te laten ontstaan.
Tegenwoordig mogen de slachtoffers (ik weet niet of dit in elke zaak zo is) hun verhaal kwijt.
Ik snap je gedachtegang, maar het probleem is, dat wanneer een rechter naar buiten zou gaan, de kans bestaat dat hij niet meer onpartijdig (ik weet het mooei woord eventje niet O-) ) KAN zijn en dat hij te veel op emotie kan gaan oordelen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan