Honda CB750 f2 nog geen café oladieeee!

Oke..! direct maar ff geprobeerd..

is eruit *O*

ff punttang in de 2 gaatje... zit niet echt vast of zoiets...(stelt niks voor :$ )

is alleen niet meer maagdelijk wit zoals op de foto.... meer vakantie roest bruin...

verder heel en her inzetbaar *D
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen ff naar de roukema als het weer me niet in de steek laat kan wel ff kijken voor zn kraantje 22mm toch ?(wil toch vragen of ze mn nieuwe remblokjes van die intruder terugnemen ) en ff mn tdm proberen !!
 
Ik heb al een mail naar ze toegezonden... maar is goed vraag maar...
tis een kraan voor een K6 tank....filter heb ik nog ;)
 
mhhhh B| Rouk heeft niks... ff verder zoeken ;)

ZO!! moest er maar van komen... de achterkant is geamputeerd! })

Man! man! :N wat een drek!!! was wel ff lekker bezig.... zaterdag troep eraf en zondag een start gemaakt met schoonmaken!!

See for yourself!! 8-)

full

Wat is dit?? O-)
full

full

Al een mooie verzameling
full

full

En nog meer
full

full

full

AUW! :N
full

En alweer wat schone onderdelen...
full
 
Laatst bewerkt:
Ik had het er niet uitgehaald !!!(uitgaande as ) tussen al dat grease en snot ....maar nu alle onderdelen bijna weer nieuw!!

Afgelopen zaterdag was ik ff bij Roukema en gevraagd voor zn kraan voor K6 tank 22mm . hij is in een van die varkensschuren ingegaan hij had het over andere maten (diameter 19mm?) maar geen 22 mm

Valt me op als je iets specifieks vraagt hebben ze het vaak niet 2e hands ...nieuw altijd wel !
 
Tja voor je begint zie je heeeeeeel veel....
maar als het idd specifieker wordt dan moet je echt zoeken...
maar ach dat maakt soms ook zo leuk (niet als je net mis grijpt :( )
 
Tis weer tijd voor een (dom :? ) vraagje!

Wat voor vet gebruik ik straks om het geheel weer in elkaar te zetten...
is dat 1 type of ??? (Zag ook op de achterbrug ook nog een smeernippel zitten! :9 )

Bvd-tju!
 
Mooi die kleine knipperlichtjes!

Ben je van plan om nog andere velgen te gaan monteren of hou je de comstars?
 
Hoi Dennis,

Ja zijn leuke knippers :Y ...beter dan die bierviltjes :r

Tja... was op zoek naar een F1 of een F2 en zoals bekend.. liep ik tegen een leuke F2 deal aan.
Standaard is ie ook leuk.. maar ik wil er iets mee doen.... en de keuze is en cafe racer geworden..

Tja en spaken is wel leuker!!! of gietwielen... voorlopig hou ik het bij de comstars!!
weet ook nog niet precies wat er voor nodig is om het om te bouwen naar bv. spaken.

ondertussen is het een ratjetoe :? van een K6 een K2 en F2... komt vast nog wel iets van een andere K of F versie op....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een hele nette F1 buddyseat liggen die je mag overnemen.

Ook een set complete F1 velgen (spaakwielen dus). Als je de kettingtandwielopnemer van een K7 monteert, past het achterwiel plug and play. Als je het voorwiel van een F1 wil monteren moet je de gaten van jou F2 schijven dichtlassen en herboren (van 5 naar 6 gaats), of spacers tussen de F1 schijven en naaf plaatsen, en een iets ander schetsplaatje voor je remklauwen fabriceren.
Als je hier geen zin in hebt, gewoon een complete F1 voorvork, voorwiel en remklauwen monteren, dat is alleen een kwestie van monteren! Hoef je niks aan te passen. Als je interesse hebt in een of ander moet je het me maar laten weten, ik heb veel CB750 spullen liggen die over zijn/ of niet ga gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een hele nette F1 buddyseat liggen die je mag overnemen.

Ook een set complete F1 velgen (spaakwielen dus). Als je de kettingtandwielopnemer van een K7 monteert, past het achterwiel plug and play. Als je het voorwiel van een F1 wil monteren moet je de gaten van jou F2 schijven dichtlassen en herboren (van 5 naar 6 gaats), of spacers tussen de F1 schijven en naaf plaatsen, en een iets ander schetsplaatje voor je remklauwen fabriceren.
Als je hier geen zin in hebt, gewoon een complete F1 voorvork, voorwiel en remklauwen monteren, dat is alleen een kwestie van monteren! Hoef je niks aan te passen. Als je interesse hebt in een of ander moet je het me maar laten weten, ik heb veel CB750 spullen liggen die over zijn/ of niet ga gebruiken.

Dennis stuur mij ff je mailadres naar mij toe.... via mijn profiel moet dat wel lukken!! bvd
 
Terug
Bovenaan Onderaan