heb je weer Rob Jetten over de zeik ....Daarom kunnen ze tijdelijk beter even overstappen op carburateurs nu ze ook weer overstappen op kolen centrales, weer een probleempje weggetikt en als de chips er weer zijn deze later instaleren, scheelt ook weer wat inflatie door al die stil liggende schepen, kabel boom fabrikanten, etc gewoon eventjes van euro5 naar euro1 of zo, kan iedereen straks met de Alp op vakantie.
Die is geloof ik op skie vakantie in Davosheb je weer Rob Jetten over de zeik ....
hij mocht al vooruit van tante SigridDie is geloof ik op skie vakantie in Davos
Mogelijk ook een andere hobby overwegen. 200 kg rechtop zetten is helemaal niet zwaar tov de rest van de sport.Als +200kg te zwaar is om op te tillen, dan moet je een R12XXGS kopen... die vallen niet zo diep.
Ik word er gewoon een beetje bang van zo link dat ie kijkt. Ik wacht wel tot de EV versie van de TA danheb je weer Rob Jetten over de zeik ....
kijk hem es link kijken ......
Geen wonder dat Honda nog geen TA750's kan leveren ze zijn veel te druk bezig om deze te produceren.Er komt een oplossing als ze terugkeren van airport Kloten
de meerprijs voor de leukere kleuren is acceptabel .Prijs BE is bekend.
10799 voor de saaie kleuren, 10999 voor de mooie, retro kleur.
Zoals verwacht goedkoper dan de Tenere 700, maar denk niet dat die echt heel veel last gaat hebben van de Transalp.
In NL 12.599 voor de zwarte, 100 euri minder dan de Suzuki800, maar de wit/blauwe XL is 12.799Prijs BE is bekend.
10799 voor de saaie kleuren, 10999 voor de mooie, retro kleur.
Zoals verwacht goedkoper dan de Tenere 700, maar denk niet dat die echt heel veel last gaat hebben van de Transalp.
Wat is er met de wielen?
Wat is er niet leuk aan de T7?
Wat is er met de wielen?
ik vraag me het af ,, als je geen hard core off road wil doen , denk ik dat de TA leuker is.
Prijsverschillen tussen de T7, VStrom800 en TA750 zijn zo klein, daar gaat inderdaad niemand zijn keuze door laten beinvloeden.Net daarom...
Degene die een Transalp willen zullen die wel gaan kopen, ook al zou die wat duurder zijn dan de Tenere.
Degene die een Tenere willen gaan nu niet voor een softere Transalp gaan omdat die iets goedkoper is dan de Tenere.
Ligt bij deze modellen toch niet iets anders dan bij de naked bikes, want daar denk ik net wel dat de MT 07 klappen gaat krijgen van de bijna 20pk sterkere Hornet.
Bij de nakeds is het niet alleen maar een prijsverschil, daar heeft bijvoorbeeld de Suz standaard een QS/blipper en hebben de Suz en de Honda wat betere prestaties, UPSD voorvork, radiale remklauwen. Als je nu in de markt bent voor zo'n ding (allroad of naked) heb je lekker veel keuze.
vroeger was de middenklasse een 650 cc met een 50 a 65 pk twin nu is het opgeschoven naar 750 a 850 70 a 95 pk en de zware klasse 1000+ is nu 1200 a 1300 cc twin wat ik wel fijn vind dat het gewicht een stuk gedaald er zijn een aantal middenklasse modellen die een stukje onder de 200 kg zitten sommige zelfs af getankt.Ah.
Ik vind 18/21 net een pluspunt.
Die 'halve' maat 17/19 combinatie heeft me nooit aangesproken.
Blok vd T7 is fine, als ze 't krachtiger maken, hoop ik dat ze ook weer een lichtere versie bouwen. Een 500 of zo.
De race naar groter, zwaarder, krachtiger ben ik al lang ontgroeid. Er zijn al zo veel zwaardere motoren, en iedereen koopt toch een GS.
Ik ga wel eens naar de alp kijken denk ik.
Beetje een obsessie van DJ verhulst, zou graag een "wegversie" van de Tenere 700 zien, zoals BMW dat doet met de GS750/850 en Triumpg met de Tiger XC/XR.
Dat Yamaha al een Tracer 700 heeft om dat gat op te vullen wordt even naast gekeken.
een F750GS zou heel aardig de meeste vakjes kunnen vullen een tracer is prima motor maar heeft niks van een all road , de wielen 19/17 of 21/18 ,mist toch wat aanpassingen ( bescherming, ) die all roads wel hebben. zo'n tracer op pure straat banden. is meer een all rounder als je van toeren houd en sturen op verharde wegen , nou zal ie best over een gravel weg kunnen of een hard zandpad waar ook auto's komen.