Hulde aan motorrijder in rood

Nick22

MF'er
18 mei 2005
125
0
Vlaardingen
Jahoor...

Gisteren even naar Marc Hoeggee in Giessen geweest voor het bespreken van de mogelijkheden om m'n motor af te stellen cq te tunen. Na een leuk en verhelderend gesprek maar weer is op huis aan.
Al rijdend op de A15 richting Dordrecht/Papendrecht zie ik toch een hard wuivende/seinende motorrijder in het rood die ons waarschuwd voor een acceptgirobrigade een stuk verder op.

En ja hoor... anderhalve kilometer verderop stonden onze amateurfotografen achter een (wegwerkzaamheden)bord de staatskas te spekken.

Gelukkig hebben wij nog de al oplettende motorrijders zal ik maar zeggen :Y

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Ja ik heb ze zien staan, rij daar dagelijks.... precies achter een bord... auto achter een berg asfalt.... en op de plaats waar iedereen weer op het gas gaat, aangezien de borden einde 70 in beeld zijn.... vuile pleures flikkers.... als ze het dan doen dan een beetje op een gepaste manier..... mmm moest ik even kwijt...
 
Ja ik heb ze zien staan, rij daar dagelijks.... precies achter een bord... auto achter een berg asfalt.... en op de plaats waar iedereen weer op het gas gaat, aangezien de borden einde 70 in beeld zijn.... vuile pleures flikkers.... als ze het dan doen dan een beetje op een gepaste manier..... mmm moest ik even kwijt...


ja psies... daarom posten ik het ook.. stelletje sluwe vossen zijn het.
 
Weet je, ik zou willen dat we hier op het motorforum eens wat minder in termen van vuile pleuris flikkers over de politie zouden praten. Daar heb ik echt schoon genoeg van. Ten eerste doen die mensen ook maar gewoon hun werk en ten tweede wil je niet weten wat voor rotzooi ze iedere dag voor ons opknappen. Kan je alleen maar bewondering voor hebben. En dat wilde ik nou eens kwijt.

Vorig voorjaar, op die vierbaans provinciale weg van Katwijk naar Vogelenzang waar je maar 100 mag, zag ik op de hoogte van Katwijk aan de overkant van de weg zo'n mobiele flitsinstallatie met een autootje erbij. Een paar kilometer verderop kwam een rooie Goldwing 1800 me tegemoet. Hard. Veel te hard! Snoeihard! Woest zwaaide ik mijn arm op en neer. Zou hij het zien? Er zit een hele middenstrook tussen. Hij zwaaide wel terug, maar minderde geen vaart. Maar plotseling realiseerde hij zich kennelijk wat ik bedoelde. In mijn spiegel zag ik nog net de hele kerstboom aan remlichten van de Goldwing gloeiend rood oplichten. Geweldig! Wat een verlichting! Pffff... weer een collega motorrijder gered... :)

:] :]
 
Weet je, ik zou willen dat we hier op het motorforum eens wat minder in termen van vuile pleuris flikkers over de politie zouden praten. Daar heb ik echt schoon genoeg van. Ten eerste doen die mensen ook maar gewoon hun werk en ten tweede wil je niet weten wat voor rotzooi ze iedere dag voor ons opknappen. Kan je alleen maar bewondering voor hebben. En dat wilde ik nou eens kwijt.

Vorig voorjaar, op die vierbaans provinciale weg van Katwijk naar Vogelenzang waar je maar 100 mag, zag ik op de hoogte van Katwijk aan de overkant van de weg zo'n mobiele flitsinstallatie met een autootje erbij. Een paar kilometer verderop kwam een rooie Goldwing 1800 me tegemoet. Hard. Veel te hard! Snoeihard! Woest zwaaide ik mijn arm op en neer. Zou hij het zien? Er zit een hele middenstrook tussen. Hij zwaaide wel terug, maar minderde geen vaart. Maar plotseling realiseerde hij zich kennelijk wat ik bedoelde. In mijn spiegel zag ik nog net de hele kerstboom aan remlichten van de Goldwing gloeiend rood oplichten. Geweldig! Wat een verlichting! Pffff... weer een collega motorrijder gered... :)

:] :]
eerste alinea: :^
tweede alinea: _O- _O-
 
Weet je, ik zou willen dat we hier op het motorforum eens wat minder in termen van vuile pleuris flikkers over de politie zouden praten. Daar heb ik echt schoon genoeg van. Ten eerste doen die mensen ook maar gewoon hun werk en ten tweede wil je niet weten wat voor rotzooi ze iedere dag voor ons opknappen. Kan je alleen maar bewondering voor hebben. En dat wilde ik nou eens kwijt.

Vorig voorjaar, op die vierbaans provinciale weg van Katwijk naar Vogelenzang waar je maar 100 mag, zag ik op de hoogte van Katwijk aan de overkant van de weg zo'n mobiele flitsinstallatie met een autootje erbij. Een paar kilometer verderop kwam een rooie Goldwing 1800 me tegemoet. Hard. Veel te hard! Snoeihard! Woest zwaaide ik mijn arm op en neer. Zou hij het zien? Er zit een hele middenstrook tussen. Hij zwaaide wel terug, maar minderde geen vaart. Maar plotseling realiseerde hij zich kennelijk wat ik bedoelde. In mijn spiegel zag ik nog net de hele kerstboom aan remlichten van de Goldwing gloeiend rood oplichten. Geweldig! Wat een verlichting! Pffff... weer een collega motorrijder gered... :)

:] :]


Mooi als je elkaar zo kan helpen toch... en seinen vanaf een motor gaat net wat makkelijker als in een koekblik.

even terugkomend op jou reactie " schelden op politie " .
Als je er 10 jaar geleden zo over dacht zou ik mij daar zo bij aan sluiten... maar vandaag de dag zijn het in mijn ogen een stelletje schoften. In deze tijd zijn ze er niet meer om de bevolking te helpen. Alhoewel.... de bevolking van hun geld af te helpen, tja dat wel.

Maar ieder zijn eigen mening.... daar is dit ook een forum voor :Y

groeten,

Nick
 
Weet je, ik zou willen dat we hier op het motorforum eens wat minder in termen van vuile pleuris flikkers over de politie zouden praten. Daar heb ik echt schoon genoeg van. Ten eerste doen die mensen ook maar gewoon hun werk en ten tweede wil je niet weten wat voor rotzooi ze iedere dag voor ons opknappen. Kan je alleen maar bewondering voor hebben. En dat wilde ik nou eens kwijt.

...

:] :]

Mee eens, maar deze berm-terroristen zijn in het algemeen BOA's (of geldt dat niet op de snelweg?)

ik hoop dat ze snel ECHT werk vinden B|
 
egt kansloos die lui!!! laat ze lekker boeven vangen!!! en bijna ieder weekend is dr weer een gevalletje zinloos geweld... of een vermissing...

en mij ff 300 euro door de neus boren! omdat je ff te hard rijd om 23:43 wordt je gepakt door een lasergun.. om 23:43!!!!!! omdat t 2 graden onder nul is en je zit al een uur op de motor zit... want je wil zo graag thuis zijn...

iedereen heeft t recht om zijn mening te uiten hier in nederland...

Een egte vent word geen politieagent!!!!!

:W
 
egt kansloos die lui!!! laat ze lekker boeven vangen!!! en bijna ieder weekend is dr weer een gevalletje zinloos geweld... of een vermissing...

en mij ff 300 euro door de neus boren! omdat je ff te hard rijd om 23:43 wordt je gepakt door een lasergun.. om 23:43!!!!!! omdat t 2 graden onder nul is en je zit al een uur op de motor zit... want je wil zo graag thuis zijn...

iedereen heeft t recht om zijn mening te uiten hier in nederland...

Een egte vent word geen politieagent!!!!!

:W
:^
 
Mooi als je elkaar zo kan helpen toch... en seinen vanaf een motor gaat net wat makkelijker als in een koekblik.

even terugkomend op jou reactie " schelden op politie " .
Als je er 10 jaar geleden zo over dacht zou ik mij daar zo bij aan sluiten... maar vandaag de dag zijn het in mijn ogen een stelletje schoften. In deze tijd zijn ze er niet meer om de bevolking te helpen. Alhoewel.... de bevolking van hun geld af te helpen, tja dat wel.

Maar ieder zijn eigen mening.... daar is dit ook een forum voor :Y

groeten,

Nick

Als je eens een weekje met zo'n wijkteam in een grote stad kon meelopen piep je wel anders. Of in een weekend bij een verkeersdienst als er weer eens een Golfje met jonge mensen tegen een boom is geknald. Mag je eerste hulp verlenen en daarna ook nog eens de ouders informeren als het fout is afgelopen. Zielig? Nou nee, dat hoort er ook bij als je kiest voor het vak politie. Maar ik zou het echt niet kunnen.

Nee, ik werk niet bij de politie, maar weet wel wat ze doen. En ja, je hebt gelijk, iedereen mag zijn eigen mening hebben op het forum. Maar dan nog, is dat onzinnige gescheld nou zo nodig? Je kunt toch ook normaal zeggen als er iets is wat je niet aanstaat?
 
Als je eens een weekje met zo'n wijkteam in een grote stad kon meelopen piep je wel anders. Of in een weekend bij een verkeersdienst als er weer eens een Golfje met jonge mensen tegen een boom is geknald. Mag je eerste hulp verlenen en daarna ook nog eens de ouders informeren als het fout is afgelopen. Zielig? Nou nee, dat hoort er ook bij als je kiest voor het vak politie. Maar ik zou het echt niet kunnen.

Nee, ik werk niet bij de politie, maar weet wel wat ze doen. En ja, je hebt gelijk, iedereen mag zijn eigen mening hebben op het forum. Maar dan nog, is dat onzinnige gescheld nou zo nodig? Je kunt toch ook normaal zeggen als er iets is wat je niet aanstaat?


Mee eens, die lui doen goed werk en bekeuren en flitsen hoort er nou eenmaal bij. Je rijdt zelf tenslotte te hard en weet wat de consequenties zijn. Wij proberen op plekken dat ze het niet zien te hard te rijden en zij proberen ons te bekeuren op plekken dat wij het niet zien. That's the game.

Toen wij ze laatst thuis nodig hadden ivm een inbreker in de achtertuin die door m'n pa was gevangen stonden ze binnen 4 minuten met 2 auto's voor de deur. :Y
 
Weet je, ik zou willen dat we hier op het motorforum eens wat minder in termen van vuile pleuris flikkers over de politie zouden praten. Daar heb ik echt schoon genoeg van. Ten eerste doen die mensen ook maar gewoon hun werk en ten tweede wil je niet weten wat voor rotzooi ze iedere dag voor ons opknappen. Kan je alleen maar bewondering voor hebben. En dat wilde ik nou eens kwijt.

De SS deed ook maar hun werk. Goed argument dus (Y).
Een seriemoordenaar kan overdag ook best een onderwijzer zijn. Hij doet dus (ook) goed werk.
Oftewel, je argumentatie staat wel erg zwak in de schoentjes, m.a.w. :W :W :W :W

Dat ze gaan controleren op plaatsen waar het echt nodig is :r

Dat we weer dezelfde discussie gaan houden :r

:+
 
De enige keer dat ik bij een ongeval betrokken was deden ze hun werk iig niet goed. Politie veroorzaakte op het nippertje zelf niet nog eens een botsing (ging wel over 4 wielen glijden..terwijl er al 2 auto`s waren :? .. maar kan gebeuren).
Afhandeling was waardeloos.

Wat mij betreft is achter een boom gaan staan lazeren niet echt goed te praten, je kunt het beter opvallend doen. Zijn mensen gewaarschuwd (zien ze politie ook nog eens aan het werk) en dat werkt volgens mij beter dan sneaky iemand pakken.
 
Wat mij betreft is achter een boom gaan staan lazeren niet echt goed te praten, je kunt het beter opvallend doen. Zijn mensen gewaarschuwd (zien ze politie ook nog eens aan het werk) en dat werkt volgens mij beter dan sneaky iemand pakken.

Mensen die vol op de rem stampen is nou ook niet bepaald verkeersveiligheidbevredigend (10x woordwaarde) ;o
 
De SS deed ook maar hun werk. Goed argument dus (Y).
Een seriemoordenaar kan overdag ook best een onderwijzer zijn. Hij doet dus (ook) goed werk.
Oftewel, je argumentatie staat wel erg zwak in de schoentjes, m.a.w. :W :W :W :W

Dat ze gaan controleren op plaatsen waar het echt nodig is :r

Dat we weer dezelfde discussie gaan houden :r

:+

Mag deze schrijver van het web worden geflikkerd of anders operatief een aantal hersencellen geimplanteerd krijgen??? :r
 
De SS deed ook maar hun werk. Goed argument dus (Y).
Een seriemoordenaar kan overdag ook best een onderwijzer zijn. Hij doet dus (ook) goed werk.
Oftewel, je argumentatie staat wel erg zwak in de schoentjes, m.a.w. :W :W :W :W

Dat ze gaan controleren op plaatsen waar het echt nodig is :r

Dat we weer dezelfde discussie gaan houden :r

:+
hmm, waarom een aantal hersencellen geimplanteerd krijgen? Hij legt juist op feilloze wijze de zwakheid van vorige argumentatie bloot, zonder er een eigen mening aan toe te voegen. Objectiever kan toch niet? *O*
 
hedendaagse agenten zijn veelal gastjes die zelf vaak de fout in zijn gegaan en nu mensen terug willen pakken.
Er zitten ook goeie lui tussen, maar helaas werkt dit hele overheidsapparaat niet naar functioneren.
Niet alleen van bovenaf wordt er druk uitgeoefend op deze mensen, maar er zijn er gewoon veel bij die dit beroep om de verkeerde redenen hebben gekozen.

ook de goeie lui veranderen.(als je ziet hoe men over het algemeen jegens de politie handelt (in geval van nood of wneer men aan de kant wordt gezet)
de toenadering van de bevolking richting meneer agent verschilt en heeft (laatste tijd vaker) wat extremere uitspattingen.

ik heb nu even een tijdje rust, rij nu wat minder opvallend rond, heb elk slag agent wel eens meegemaakt bij het staande houden, en participeer vaak aan bepaalde politieactiviteiten, enz enz. waag het mij niet te vertellen dat ik nergens vanafweet, zou me een groot verdriet doen ;(



mgoed, kmoet zeggen, het merendeel wat op straat rondloopt met zo'n jantje-beton-bus zijn vant verkeerde slag, zijn wsl op vroegere leeftijd mishandeld geweest, werden altijd gepest en hebben nooit vrienden gehad.
nu krijgen ze macht (en verantwoordelijkheden).

geen slecht woord over de politie, alleen de manier waarop zij tewerk gaan en wie zij aannemen is een gegeven.
 
hmm, waarom een aantal hersencellen geimplanteerd krijgen? Hij legt juist op feilloze wijze de zwakheid van vorige argumentatie bloot, zonder er een eigen mening aan toe te voegen. Objectiever kan toch niet? *O*

Ik geef toe; bij een chronisch gebrek aan hersencellen is de objectiviteit van zijn antwoord gegarandeerd want hij kan er echt niet over nagedacht hebben......... :+
 
Aan reacties kun je afleiden hoe groot de oogkleppen zijn van mensen, of dat iemand ze helemaal niet op heeft.
 
Weet je, ik zou willen dat we hier op het motorforum eens wat minder in termen van vuile pleuris flikkers over de politie zouden praten. Daar heb ik echt schoon genoeg van. Ten eerste doen die mensen ook maar gewoon hun werk en ten tweede wil je niet weten wat voor rotzooi ze iedere dag voor ons opknappen. Kan je alleen maar bewondering voor hebben. En dat wilde ik nou eens kwijt.



:] :]

Ik gebruik de woorden " vuile pleures flikkers" voor de positie waar zij stonden... daarom vermeld ik er ook bij als ze het doen doe het dan op een gepaste manier... want ze mogen ook dat ding gewoon in het zicht zetten.....

En ja; je hebt ze nodig, en ze doen goed werk... maar soms... })
 
De SS deed ook maar hun werk. Goed argument dus (Y).

Volgens mij heb je het verstand van een konijnekeutel. Hierbij biedt ik mijn oprechte excuses aan alle konijnekeutels die zich nu (terecht) diep beledigd voelen.

Waarom is dit een hersenloos argument?

1. Omdat de SS zich met marteling en moord bezig hield. Deze politiemensen delen wat boetes uit. Je moet knap ziek in je hoofd zijn om hier enige overeenkomsten in te zien.
2. Het is niet befehl is befehl. Als je agent wordt weet je waar je bewust voor kiest. Of deze controles nu als veiligheidsmaatregel of cashcow word gezien maakt niet uit.

Blijf eens van de crystal meth af man, da's slecht voor je.

Een seriemoordenaar kan overdag ook best een onderwijzer zijn. Hij doet dus (ook) goed werk.

Mensen boetes opleggen omdat ze te hard rijden != moord. Hoezo geen gevoel voor verhoudingen.

Fool.
 
Volgens mij heb je het verstand van een konijnekeutel. Hierbij biedt ik mijn oprechte excuses aan alle konijnekeutels die zich nu (terecht) diep beledigd voelen.

Waarom is dit een hersenloos argument?

1. Omdat de SS zich met marteling en moord bezig hield. Deze politiemensen delen wat boetes uit. Je moet knap ziek in je hoofd zijn om hier enige overeenkomsten in te zien.
2. Het is niet befehl is befehl. Als je agent wordt weet je waar je bewust voor kiest. Of deze controles nu als veiligheidsmaatregel of cashcow word gezien maakt niet uit.

Blijf eens van de crystal meth af man, da's slecht voor je.Mensen boetes opleggen omdat ze te hard rijden != moord. Hoezo geen gevoel voor verhoudingen.

Fool.

Hear Hear
:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan