Hulde aan motorrijder in rood

En over BOA's wil ik het helemaal niet hebben....al kun je daar nog wel aan herkennen welke politieke partij voor hun verschijnen te danken is. Het zijn namelijk in oorsprong Melkert banen.... |(
En uiteraard heb je BOA's en BOA's. Een boswachter is ook een BOA. Heb gisteren nog een stuk door de bossen gebanjerd, maar ben geen flitser tegen gekomen :P
 
Het zijn namelijk in oorsprong Melkert banen.... |(
Idd.

Ad Melkert.
Misselijkmakend mannetje van dito Partij.

Sinds '91 is er idd veel veranderd bij de Politie.
Net als ieder ander heb ik een gezonde gloeiende hekel aan een bon.

Helaas heeft de gemiddelde echte politieman zelf ook die aversie tegen dit soort bonnen. uitzonderingen daar gelaten.

Helaas worden ze door de regering misbruikt met Koos spee als aanvoerder -O-

[edit]zag ik ineens een typfout :X [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Dirkie verwoordt precies wat ik bedoelde, lees en leer:Jammer dat het zo offtopic moest, mijn eerste reactie vind ik nog steeds gepast, aangezien die ontopic was (ie: ik was het niet eens met het tegenargument op de openingspost).
Maakt niet uit wat je post, zodra je WOII er bij haalt, heb je de discussie verloren. :W
 
Samengevat: Sommige mensen worden agent, andere gaan op natuurlijke wijze dood :+
(althans; dat riepen wij vroeger over docenten :P )

nee, alle gekheid op een stokje kun je het de 'normaal werkende' oom agent eigenlijk ook niet kwalijk nemen; zij doen ook alleen maar wat hun opgedragen wordt...
(ken verschillende agenten; waaronder moterrijders en ik kan je vertellen dat ik die bij een stukje klaverblad of een 'zondagmiddag ff gas momentje' amper kan bij benen...)Het problemen zit hem veel hoger; bij de politiek die de regels en quota's bepalen; daar worden de absurde regels bedacht waardoor de meest maffe bekeuringsacties plaats vinden...
 
Idd.

Ad Melkert.
Misselijkmakend mannetje van dito Partij.

Sinds '91 is er idd veel veranderd bij de Politie.
Net als ieder ander heb ik een gezonde gloeiende hekel aan een bon.

Helaas heeft de gemiddelde echte politieman zelf ook die aversie tegen dit soort bonnen. uitzonderingen daar gelaten.

Helaas worden ze door de regering misbruikt met Koos spee als aanvoerder -O-

:^

Dit dekt de lading!
 
Op welk niveau worden de quota's eigenlijk bepaald en wie stelt Koos Spee aan?
 
En tóch was het een verrekte aardige actie van die motorrijder in het rood, niet dan??
 
Wat een vermoeiend topic om te lezen zeg :X Voor de analfabeten, dombo's, etc. die het na 28x teruglezen nog steeds niet gezien hebben. Er wordt helemaal geen vergelijking gemaakt tussen SS'ers en politieagenten/BOA's gemaakt, er wordt alleen gezien dat NIET ALLES GOED TE L@LLEN IS DOOR SIMPELWEG TE ZEGGEN: "HET IS MIJN WERK".

En nu ben ik er ook klaar mee, dus alle zogenaamde moraalridders die 1 woord en/of zin weer niet juist kunnen interpreteren en alleen maar de volgende smilies kunnen gebruiken :r |( :( zeg ik :W
 
Over die lazers, flitsers en boetes hoef ik maar 2 woorden zeggen

SHIT HAPPENS |(

Je weet zelf ook dat ze een acceptgiro maken als je harder rijd dan toegestaan, dus doe dat dan ook niet. En je kan het ook positief bekijken door je af te vragen hoevaak je niet geflitst bent, terwijl je te hard reed. *D
 
Over die lazers, flitsers en boetes hoef ik maar 2 woorden zeggen

SHIT HAPPENS |(

Je weet zelf ook dat ze een acceptgiro maken als je harder rijd dan toegestaan, dus doe dat dan ook niet. En je kan het ook positief bekijken door je af te vragen hoevaak je niet geflitst bent, terwijl je te hard reed. *D
Lees je eigen post eens terug en kijk dan nog eens naar je onderschrift.... |( :W
 
Je ziet dat volledig verkeerd. Ik zal het langzaam uitleggen, dan dringt het misschien tot je door.
De SS was héél goed in het uitvoeren van hun job (wat die job ook was), gelijk welke vuile truuk was goed genoeg om de doelstellingen te halen.
Hetzelfde kan gezegd worden van de flitsflikken.
Ze zijn héél goed in het uitvoeren van hun job, gelijk welke vuile truuk is goed genoeg om de doelstellingen te halen (cashflow realiseren).
Deze job heeft NIETS te maken met verkeersveiligheid, anders had ik hen nog enigsinds kunnen begrijpen, het heeft ENKEL te maken met het pluimen van de chauffeur.

Gelukkig ben ik niet de enige die las in FOL!!!'s post wat ik dacht te lezen en vervolgens crap post... *O*
 
egt kansloos die lui!!! laat ze lekker boeven vangen!!! en bijna ieder weekend is dr weer een gevalletje zinloos geweld... of een vermissing...

en mij ff 300 euro door de neus boren! omdat je ff te hard rijd om 23:43 wordt je gepakt door een lasergun.. om 23:43!!!!!! omdat t 2 graden onder nul is en je zit al een uur op de motor zit... want je wil zo graag thuis zijn...

iedereen heeft t recht om zijn mening te uiten hier in nederland...

Een egte vent word geen politieagent!!!!!

:W


Hahahahah ik kan hier alleen maar AMEN op zeggen. Ik geef je helemaal gelijk.
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat het is, als je gaat seinen of zwaaien naar tegenmoetkomende rijders, dan denken ze vaak dat je gewoon aan het zwaaien bent, in plaats van dat je ze waarschuwd dat er geflitst word. Hoe kun je dat nou beter doen ? Alleen seinen met de lichten ?
 
Weet je wat het is, als je gaat seinen of zwaaien naar tegenmoetkomende rijders, dan denken ze vaak dat je gewoon aan het zwaaien bent, in plaats van dat je ze waarschuwd dat er geflitst word. Hoe kun je dat nou beter doen ? Alleen seinen met de lichten ?

Ja met lichten seinen werkt eerder waarschuwend als gebaren maken denk ik.

En of die flitshelden hun werk doen of niet: ik kan die akties niet waarderen als heldendaad, en daar heb ik helemaal geen vergelijkingen voor nodig. :N
 
ik vind het maar een zielige vertoning al die zogenaamde hobby fotograven,
met verkeers veligheid heeft dit al lang niets meer te maken
het is puur geld klopperij.
Ik zag ze van het weekend ook weer staan auto in de bosjes en de camera achter een dikke boom, vuile achterbakse rothonden zijn het ze wekken alleen maar agressie op :Y
ga wat nuttigs doen voor de maatschappij !!!!!!!!! _O-

:W
 
Jongens & meisjes natuurlijk :) zoals eerder beschreven,

shit happens ;( je weet dat je iets fout's doet en je weet dat er maatregelen op staan.
En ja ik ook,was wel boos maar was fout.
Gistermiddag (ja k beken,was met blik |( ) ga k me foon ophalen bij de Orange shop op de Lijnbaan/stadhuisplein, was daar voor reparatie.
Zet me blik op t stadhuisplein met knippers aan,loop naar de winkel,pak me telefoon loop terug en ja hoor :( parkeerbon :( waar die vandaan kwam en waar die is gebleven mag god weten,maar was 1minuut weg :( , kan die BOA steno of zo :Y :? -O-
Tuurlijk ben k boos,was maar 1 minuut weg en is een t*rin* streek van die gasten,maar ja ZE DOEN HUN WERK en ik was fout |( hoe klein de tijd ook was, dus nie zeuren maar betalen -O- -O- -O-


:+
 
Ik hou geen camera's of laser vast tijdens mijn werk dus daar hoef ik niet op te reageren.

Waar ik wel op reageer is de woordkeuze.
Wil je echt een mening weten en meningen uitwisselen heb je een open communicatie nodig, op deze manier kies je er bewust (laten we dat iig hopen) voor menensen tegen het hoofd te stoten met botte en grove opmerkingen. Niemand heeft zin om daar op te reageren, of reageert mede vanuit emotie wat je blik vertroebelt en uiteindelijk beide partijen in een neerwaartse spiraal doet belanden.

Het valt me op dat het vaak dezelfden zijn die een dergelijk manier van posten gebruiken, en alleen in bash-topic's, nogal een bewuste keuze dus schijnbaar.
Als je ervoor kiest op zo'n manier te blijven reageren werk je er dus bewust aan mee om de stellingen te verhogen en de tegenstelling in meningen te verscherpen.



En dat terwijl ik het ermee eens ben de de ratio van de radarcontrole's buiten verhouding is.... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan