Hulde aan motorrijder in rood

er is een persoon waar ik gvd agressief van wordt.. waar mijn bloed van gaat koken en de stoom uit me oren komt..... koos spee :( |( :r :r

de andere wouten moeten gewoon hun werk doen. soms naaien ze je wel op een miereneukerijtje, maar de meeste zijn wel redelijk. :Y

p.s. wouten is bij mij iedere agent, niet negatief bedoeld, vind het gewoon een beter woord en zit er nu eenmaal bij mij diep genesteld.
 
Wat een ophef weer over een hele terecht, zij het wat gewaagde vergelijking van iemand. Hij geeft alleen maar aan wat een bullshitargumentatie 'ze doen gewoon hun werk' is. We zijn allemaal oud en wijs genoeg om zelf over onze acties na te denken, dus ook over het werk dat we doen.

Dus als je dat werk doet, doe je dat omdat je ervoor gekozen hebt, en sta je er dus achter. Zo niet, zoek een andere baan.

Dus idd, als iemand zegt "ik doe ook maar m'n werk" is het antwoord "dat zeiden ze in de tweede wereldoorlog ook..." :W
 
Wat een ophef weer over een hele terecht, zij het wat gewaagde vergelijking van iemand. Hij geeft alleen maar aan wat een bullshitargumentatie 'ze doen gewoon hun werk' is. We zijn allemaal oud en wijs genoeg om zelf over onze acties na te denken, dus ook over het werk dat we doen.

Dus als je dat werk doet, doe je dat omdat je ervoor gekozen hebt, en sta je er dus achter. Zo niet, zoek een andere baan.

Dus idd, als iemand zegt "ik doe ook maar m'n werk" is het antwoord "dat zeiden ze in de tweede wereldoorlog ook..." :W


:^ :}
 
De SS deed ook maar hun werk. Goed argument dus (Y).
Een seriemoordenaar kan overdag ook best een onderwijzer zijn. Hij doet dus (ook) goed werk.
Oftewel, je argumentatie staat wel erg zwak in de schoentjes, m.a.w. :W :W :W :W

Dat ze gaan controleren op plaatsen waar het echt nodig is :r

Dat we weer dezelfde discussie gaan houden :r

:+
Dat je de vergelijking durft te maken. |(
 
oeverloos geouwehoer weer.




hmmm... volgens mij duurt deze winter alweer lang genoeg.

tijd om weer eens te gaan :] :] :]


:W :W :W :W :W


je zult maar net zien, de hele winter zie je ze in hun autotjes, een enkelin op de motor en nog zeldzamer te voet @ acceptgirobrigade, maar ook zij denken net als jij,
twordt mooi weer :) , kom we gaan allemaal naar buiten
 
Het zijn gewoon belasting-inners..
Stoere administrateurs :? , wie denken dat ze een voorbeeld rol hebben :+

Als dat zooitje via normale wegen beoordeeld moest worden, dan hadden we er weer een bergje WW-ers bij!

Ik denk dat de al jaren gevolgde tactiek van de Politie om voorkeur te geven aan vrouwen en minderheden een compleet verkeerde is.
Eerst was het een corps wat meer uitstraling had en "natuurlijke" agenten.
Nu zie je vele agenten die het pak niet waard zijn en zeker geen natuurlijk gezag hebben of uitstralen.

Dus meer "mannen" (kunnen ook vrouwen zijn, maar dan wel echte agenten) aan de bak bij de politie en de slappe, onlogische en lieve agenten buiten flikkeren!!
De echte agenten zijn soms wat meer autoritair, maar vaak ook met veel minder onzin en lul-verhalen, die kunnen in ieder geval een beetje op niveau lullen.

Maar da's mijn mening :+
 
Weet je, ik zou willen dat we hier op het motorforum eens wat minder in termen van vuile pleuris flikkers over de politie zouden praten. Daar heb ik echt schoon genoeg van. Ten eerste doen die mensen ook maar gewoon hun werk en ten tweede wil je niet weten wat voor rotzooi ze iedere dag voor ons opknappen. Kan je alleen maar bewondering voor hebben. En dat wilde ik nou eens kwijt.

...

Ik zou willen dat die vuile pleuris flikkers zich eens gingen bezighouden met de echte verkeersveiligheid. Flitsen op de autosnelweg waar iemand 121 km/uur rijdt is nu echt niet hét van hét betreffende veiligheid.

En de rotzooi die ze opknappen? Ze hebben nu eenmaal zelf gekozen om dat beroep uit te oefenen.
 
Volgens mij heb je het verstand van een konijnekeutel. Hierbij biedt ik mijn oprechte excuses aan alle konijnekeutels die zich nu (terecht) diep beledigd voelen.

Waarom is dit een hersenloos argument?

1. Omdat de SS zich met marteling en moord bezig hield. Deze politiemensen delen wat boetes uit. Je moet knap ziek in je hoofd zijn om hier enige overeenkomsten in te zien.
2. Het is niet befehl is befehl. Als je agent wordt weet je waar je bewust voor kiest. Of deze controles nu als veiligheidsmaatregel of cashcow word gezien maakt niet uit.

Blijf eens van de crystal meth af man, da's slecht voor je.Mensen boetes opleggen omdat ze te hard rijden != moord. Hoezo geen gevoel voor verhoudingen.

Fool.
Je ziet dat volledig verkeerd. Ik zal het langzaam uitleggen, dan dringt het misschien tot je door.
De SS was héél goed in het uitvoeren van hun job (wat die job ook was), gelijk welke vuile truuk was goed genoeg om de doelstellingen te halen.
Hetzelfde kan gezegd worden van de flitsflikken.
Ze zijn héél goed in het uitvoeren van hun job, gelijk welke vuile truuk is goed genoeg om de doelstellingen te halen (cashflow realiseren).
Deze job heeft NIETS te maken met verkeersveiligheid, anders had ik hen nog enigsinds kunnen begrijpen, het heeft ENKEL te maken met het pluimen van de chauffeur.
 
Of in een weekend bij een verkeersdienst als er weer eens een Golfje met jonge mensen tegen een boom is geknald. Mag je eerste hulp verlenen en daarna ook nog eens de ouders informeren als het fout is afgelopen. Zielig? Nou nee, dat hoort er ook bij als je kiest voor het vak politie. Maar ik zou het echt niet kunnen.

...

Wordt het dan niet hoogstdringend tijd dat al die bomen langs de weg worden omgezaagd? Als het ECHT om mensenlevens zou gaan...
 
Als je eens een weekje met zo'n wijkteam in een grote stad kon meelopen piep je wel anders. Of in een weekend bij een verkeersdienst als er weer eens een Golfje met jonge mensen tegen een boom is geknald. Mag je eerste hulp verlenen en daarna ook nog eens de ouders informeren als het fout is afgelopen. Zielig? Nou nee, dat hoort er ook bij als je kiest voor het vak politie. Maar ik zou het echt niet kunnen.

Nee, ik werk niet bij de politie, maar weet wel wat ze doen. En ja, je hebt gelijk, iedereen mag zijn eigen mening hebben op het forum. Maar dan nog, is dat onzinnige gescheld nou zo nodig? Je kunt toch ook normaal zeggen als er iets is wat je niet aanstaat?


volgens mij kan zo een etterbak die achter de struiken in zijn auto ligt te snurken echt niet ook mensen redden die in een blauwe golf tegen een boom zijn gereden. Ook heel erg, maar heeft niks te maken met die klabakken die als een stel struikrovers mij proberen te beroven van mijn centen.
 
Je ziet dat volledig verkeerd. Ik zal het langzaam uitleggen, dan dringt het misschien tot je door.
De SS was héél goed in het uitvoeren van hun job (wat die job ook was), gelijk welke vuile truuk was goed genoeg om de doelstellingen te halen.
Hetzelfde kan gezegd worden van de flitsflikken.
Ze zijn héél goed in het uitvoeren van hun job, gelijk welke vuile truuk is goed genoeg om de doelstellingen te halen (cashflow realiseren).
Deze job heeft NIETS te maken met verkeersveiligheid, anders had ik hen nog enigsinds kunnen begrijpen, het heeft ENKEL te maken met het pluimen van de chauffeur.
Ik zeg het nogmaals, hoe durf je de vergelijking te maken
:r
 
De SS, was dat niet iets uit de eerste helft van de vorige eeuw?
..

Nee, ik praat hun gedachtegoed nog niet een milimeter goed, maar kom op..
de vergelijking is niet op dat niveau ingestoken.
Het is goed om verschrikkingen uit het verleden te herdenken en een waarschuwing te laten zijn voor datgene waar mensen voor in staat zijn als ze de vrije hand krijgen.... Maar op zich zijn die wonden wel aan het sluiten.

En om andere brute heersers uit het verleden kunnen we nu ook grappen maken.

Maar let wel: Ik bagataliseer hun daden niet, noch wil ik ze vergeten!!!
Alleen niet meteen op je achterste benen gaan staan als er een oude Duitse term voorbij komt..
 
OK, ik heb het in dit topic wel weer gezien. Met overigens dank aan al degenen die wel een redelijke reactie hadden. :}

Voor de rest... ik snap gewoon niet hoe ongelofelijk dom en bot sommigen kunnen zijn. Waar zit hem dat nou in? Een klein pikkie compenseren? In de pubertijd blijven steken? Of gewoon alleen stom? :r
 
<blabla ik appel ben een stakkertje>
Volgens mij heb je het verstand van een konijnekeutel.Waarom is dit een hersenloos argument?Blijf eens van de crystal meth af man, da's slecht voor je.Fool.

Dirkie verwoordt precies wat ik bedoelde, lees en leer:

Wat een ophef weer over een hele terecht, zij het wat gewaagde vergelijking van iemand. Hij geeft alleen maar aan wat een bullshitargumentatie 'ze doen gewoon hun werk' is. We zijn allemaal oud en wijs genoeg om zelf over onze acties na te denken, dus ook over het werk dat we doen.

Dus als je dat werk doet, doe je dat omdat je ervoor gekozen hebt, en sta je er dus achter. Zo niet, zoek een andere baan.

Dus idd, als iemand zegt "ik doe ook maar m'n werk" is het antwoord "dat zeiden ze in de tweede wereldoorlog ook..." :W


Jammer dat het zo offtopic moest, mijn eerste reactie vind ik nog steeds gepast, aangezien die ontopic was (ie: ik was het niet eens met het tegenargument op de openingspost).
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg het nogmaals, hoe durf je de vergelijking te maken
:r

Omdat het objectief gezien klopt als een bus
BOAs worden hier niet beschuldigd van volkerenmoord (zoals jij denkt)
"Ik doe alleen m'n werk" word hier even duidelijk neergezet als
slap excuus omdat je er ALLES mee kan goedlullen

zo te zien mist de poster van de desbetreffende opmerking juist GEEN hersencellen
 
Feit blijft dat de politie in een aantal jaren de omslag heeft gemaakt van "die pet past iedereen" naar "smerige belastinginners"

Daar heeft geen agent voor gekozen (ga ik gemakshalve even van uit) maar het feit blijft hetzelfde, zij krijgen wel de shit over zich heen.
De beleidsmakers zijn verantwoordelijk, de beleidsmakers kun je eens in de 4 jaar op hun daden aanspreken....(kent iemand nog de oude serie "Yes, minister"? Dan besef je hoe hopeloos democratie soms is...)

En over BOA's wil ik het helemaal niet hebben....al kun je daar nog wel aan herkennen welke politieke partij voor hun verschijnen te danken is. Het zijn namelijk in oorsprong Melkert banen.... |(
 
En over BOA's wil ik het helemaal niet hebben....al kun je daar nog wel aan herkennen welke politieke partij voor hun verschijnen te danken is. Het zijn namelijk in oorsprong Melkert banen.... |(
Dus :?
Een BOA(BewustOmkoopbareAmbtenaar :? :P ) zijn ook nodig voor orde.

Wel weer het zoveelste topic die klaagt over een boete krijgen voor te hard rijden, of over de personen die de boete uitdelen.
Wie zich brand moet maar op de blaren gaan zitten, was het toch :?
 
Een paar kilometer verderop kwam een rooie Goldwing 1800 me tegemoet. Hard. Veel te hard! Snoeihard!

Kreed gisteren op de ring A10, ergens bij de afrit s116/s115, rond een uur of 12.30 uur, richting Zeeburgertunnel, en in een flits, kwam daar een SS-er ( ;) ) vanaf de andere kant voorbij knallen, met dik 200+ (100 toegestaan), voor zover ik 't kon zien geen mobiele flitsteams in de buurt, lucky for him...
 
Mensen die het nog steeds durven een vergelijking maken met WOII en aanverwanten krijgen van mij direct een (temp)ban.
Dat je een boete krijgt is vervelend en soms twijfelachtig, overkomt iedereen wel eens. Maar ga dan geen vergelijking maken met de SS |( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan