Pommel
MF veteraan
De MAG en FEBIAC hebben ook al geprotesteerd (de MAG zelfs al vanaf 2007). De FEBIAC heeft in 2010 al expliciet aangegeven aan het ministerie dat de richtlijn directe instroom in A2 als mogelijkheid biedt. Er is dus waarschijnlijk geen sprake van een vertaalfout in Nederland, maar van een weloverwogen keuze.
Nederland is geen motorvriendelijk land (politiek gezien dan), maar misschien dat het parlement toch het licht gaat zien? Wie weet!
Overigens is dit niet de eerste keer dat de Nederlandse overheid Europese regels op de strengst mogelijke manier interpreteert. En bij klachten wordt dan doodleuk naar "Brussel" gewezen.
Nederland is geen motorvriendelijk land (politiek gezien dan), maar misschien dat het parlement toch het licht gaat zien? Wie weet!
Overigens is dit niet de eerste keer dat de Nederlandse overheid Europese regels op de strengst mogelijke manier interpreteert. En bij klachten wordt dan doodleuk naar "Brussel" gewezen.
Laatst bewerkt: