Hulp nodig! m.b.t. mogelijke coulance regeling rijbewijs

De MAG en FEBIAC hebben ook al geprotesteerd (de MAG zelfs al vanaf 2007). De FEBIAC heeft in 2010 al expliciet aangegeven aan het ministerie dat de richtlijn directe instroom in A2 als mogelijkheid biedt. Er is dus waarschijnlijk geen sprake van een vertaalfout in Nederland, maar van een weloverwogen keuze.

Nederland is geen motorvriendelijk land (politiek gezien dan), maar misschien dat het parlement toch het licht gaat zien? Wie weet!

Overigens is dit niet de eerste keer dat de Nederlandse overheid Europese regels op de strengst mogelijke manier interpreteert. En bij klachten wordt dan doodleuk naar "Brussel" gewezen.
 
Laatst bewerkt:
Oh, ik heb even opgezocht of het wel eens mag...

Wildkamperen (Zo heet het blijkbaar) is volgens de wet verboden.
Je kan er dan ook een flinke boete voor krijgen.

Daar gaat mijn geweldige plan :(
 
Oh, ik heb even opgezocht of het wel eens mag...

Wildkamperen (Zo heet het blijkbaar) is volgens de wet verboden.
Je kan er dan ook een flinke boete voor krijgen.

Daar gaat mijn geweldige plan :(
Wildkamperen is idd verboden bij wet, maar als je het een demonstratie noemt mag het wel, zie tentenkampen van illegalen, en die tentenkampen die wereldwijd een jaar hebben gestaan tegen kapitalisme(ben de naam vergeten).
Weet alleen niet of ze dit toelaten op het Binnenhof lol.
 
Oh, ik heb even opgezocht of het wel eens mag...

Wildkamperen (Zo heet het blijkbaar) is volgens de wet verboden.
Je kan er dan ook een flinke boete voor krijgen.

Daar gaat mijn geweldige plan :(

En ach jij verdient genoeg met je uitkeren :z
 
Wildkamperen is idd verboden bij wet, maar als je het een demonstratie noemt mag het wel, zie tentenkampen van illegalen, en die tentenkampen die wereldwijd een jaar hebben gestaan tegen kapitalisme(ben de naam vergeten).
Weet alleen niet of ze dit toelaten op het Binnenhof lol.

Vast niet, maar op de Koekamp hebben die stinkende demonstranten maandenlang gestaan, dus een weekje wat motorrijders moet ook wel kunnen :)
 
Als je het goed doet, dan kun je tegenwoordig in dit gekke land nog subsidie krijgen ook voor een tentenkamp in den haag :')
 
Is idd in de Thorbeckezaal, het onderwerp is niet eens ter sprake gebracht door M. de Graaf...
 
Nope, het gaat niet door.
het komt er op neer: pech is pech, we krijgen wel een financiële compensatie? om het nieuwe examen te doen?, om hierop voor te bereiden?,

Edit: we krijgen inderdaad een financiële compensatie voor het af te leggen examen.
Toch beter dan niks, de overheid betaald ons rijbewijs en dat geld kun je weer gebruiken voor je volgende examen over 2 jaar, :)
 
Laatst bewerkt:
Wees blij dat je het niet zelf 100% hoef te betalen, ze hadden ook kunnen zeggen "Barst maar en zoek het uit", regeling = regeling, dit scheelt je weer 250 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan