Husky :-)

Zeg johnV, een vraagje.
Ik zie dat je op uwen SM andere lichten staan hebt.
Hebt ge daar al eens mee gereden in het donker? Wou weten of die lichten genoeg geven. Ik heb namelijk zo van die andere lichten, en ik ben daar niet zo tevreden over:

14302482.jpg


Dus als ge al eens gereden hebt in het donker, laat ge dan iets weten?
 
Dat is goed, ik heb er ook niet veel vertrouwen in dat er een berg licht uit komt, maar ik rij eigenlijk maar zelden in het donker, zal wel een keer kijken als tie er is.
 
Zeg johnV, een vraagje.
Ik zie dat je op uwen SM andere lichten staan hebt.
Hebt ge daar al eens mee gereden in het donker? Wou weten of die lichten genoeg geven. Ik heb namelijk zo van die andere lichten, en ik ben daar niet zo tevreden over:

(Afbeelding)

Dus als ge al eens gereden hebt in het donker, laat ge dan iets weten?

Die lampen zijn net spotjes van de badkamer.
 
Het zijn dan ook gewone halogeentjes he.
Heb die al verzwaard, maar dat helpt niet zo goed.
Om goed te zijn, moet er een lens voor zitten. Dus ik vroeg me af of er op deze zoals gemonteerd op JohnV zijnen SM een lens voor zit.
Zo ja, koop ik zo iets.
Anders blijf ik bij het oude...
Alle, als ik mijn moto terug heb van mijn accident...
Straf he, volledig in mijn recht en zit al 1,5 maand te wachten op mijn geld, dus ook 1,5 maand zonder vervoer :(
 
Whoehahaha, lekker gereden, lekker de dijkjes weer ff rond, en gaat lekker vlot met dá ding *D , gaat al best lekker, morgen nog wá klote met de demping en dan ga ik weer knalle, gaat echt super door de korte bochten :) :) :) , kreeg het af en toe best warm als ik 'm aan moest stampen....maar is ff wennen denk ik :) :) :)
 
Zeg johnV, een vraagje.
Ik zie dat je op uwen SM andere lichten staan hebt.
Hebt ge daar al eens mee gereden in het donker? Wou weten of die lichten genoeg geven. Ik heb namelijk zo van die andere lichten, en ik ben daar niet zo tevreden over:

(Afbeelding)

Dus als ge al eens gereden hebt in het donker, laat ge dan iets weten?

Geeft wel behoorlijk licht, valt me niet tegen eigenlijk alleen bij gas los en remmen wordt het wel een behoorlijk stuk minder....tja geen accu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan