Husky :-)

kreeg het af en toe best warm als ik 'm aan moest stampen....maar is ff wennen denk ik :) :) :)

Went vanzelf, straks krijg je 'm in 1x of 2x trappen aan :)
Wel oppassen da je nie verkeerd trapt he anders is het dag met je enkel met de compressie van die 600cc's '(

Wel vreemd dat iedereen mijn Honda XR250R een lelijk ding vond en iedereen een SM mooi vind.. wat is het verschil.. anders velgen, banden, vering en ingekort spatbordjuh.

Veel plezier met je funbike John :]
 
Vandaag lekker gereden, m'n eerste slide gemaakt, was eigenlijk een kwestie van veel te hard de bocht in gaan eigenlijk waardoor het spul vanzelf begon te glijden 8-)

"Even" naar Bon motoren geweest om handkappen erop te zetten en een nieuw achterlicht.
Achterlicht was ik dus al verloren :( iets te vast gedraaid en daardoor beetje kapot)
Busje met ring ook kwijt maar perfekt opgelost door Paul (nieuw ding gefabriceerd op de draaibank), handkappen zat ook ff tegen, moesten home made beugeltjes op (speciaal stuur).
Dus ik was er om +/- 14:00 uur en ging om een uur of 5 weer naar huis.
Geweldige service. Paul bedankt :}

Ohw en ik ga morgen waarschijnlijk rijden op een industrieterrein in aanbouw waar Paul Bon en anderen wat gaan trainen, kan ik ook nog wat leren :P
Dus niet naar de Mac Rosmalen '(
 
Vandaag lekker gereden, m'n eerste slide gemaakt, was eigenlijk een kwestie van veel te hard de bocht in gaan eigenlijk waardoor het spul vanzelf begon te glijden 8-)

"Even" naar Bon motoren geweest om handkappen erop te zetten en een nieuw achterlicht.
Achterlicht was ik dus al verloren :( iets te vast gedraaid en daardoor beetje kapot)
Busje met ring ook kwijt maar perfekt opgelost door Paul (nieuw ding gefabriceerd op de draaibank), handkappen zat ook ff tegen, moesten home made beugeltjes op (speciaal stuur).
Dus ik was er om +/- 14:00 uur en ging om een uur of 5 weer naar huis.
Geweldige service. Paul bedankt :}

Ohw en ik ga morgen waarschijnlijk rijden op een industrieterrein in aanbouw waar Paul Bon en anderen wat gaan trainen, kan ik ook nog wat leren :P
Dus niet naar de Mac Rosmalen '(


eej ik heb ook wa boutjes vastgehouwe :(

+ geweldige adviezen gegeven 8-)
 
ik zit hier nu te lacren om me eigen typen


en emtee vraag me hierzo van boven wart zit jij nu te lache


hilarisch he


godewedomme morgen op rijd weer op :(

aimee om 6:30
en ik moet naar rosmalen om 10:00

kannie slapene zo hoor

:)
 
morgen op die brommer rijde.... kwil me zuseo


klotewr onderdelen zij n nog nie binnen :(


kutsusuki..... wa zal ik nou gaan rije


R1? of die kut ktm (ook zo weer naar de mallemoeor)

husqvarna,,,, : '(
 

Liever een watje dan een kapotte poot ;)

Maar had die ex-Duke2 van jou geen elektrische starter? :j :)

Ok, voor het gebeurd moet er wel veel mis gaan, maar ik heb het liever
niet dan wel ;) Maarja, een compressie hendeltje zit er niet voor niets op.
 
Op maandag 30 september 2002 11:40 schreef JK het volgende:Liever een watje dan een kapotte poot ;)
je moet gewoon doortrappen, geen aarzeling en niet bang weze
Maar had die ex-Duke2 van jou geen elektrische starter? :j :)
yup, maar voor de lol trapte ik hem ook wel es aan...
de 625sc van een vriend van me moet je wel aantrappen als je hem ff leent..

en mijn nieuwe 660smc moet ik ook aantrappen, schijnt weer wat zwaarder te zijn.
gelukkig zijn mijn benen goed getrained ;)
 
Aantrappen is idd ff wennen, maar gaat nu al goed, loopt meestal wel met een trappie of 4, gister goed kunnen oefenen toen de tank bijna droog stond en ik 2 × stilviel langs de snelweg...nog net met wat schudden een tankstation kunnen halen....pfffff.

Voor de rest mooi rijden zo'n ding gister eerst een stuk dijk gepakt, en toen een stukje snelweg om in Dordt te komen alwaar we wat gingen "trainen".
Ik moet zeggen dat SM rijden is een stuk vermoeiender (op dat industrie terrein) als circuit blazen (SS), ook omdat het bocht naar bocht is die je rijdt, en ik moet ff wennen aan de andere zithouding door de bocht met deze fiets.
Ook een stukje offroad gedaan...door zand hield het gas er flink op, en toen een heuvel op alwaar een paar cros bakkies stonden ( was dus verkeerde groep, maar kon ik door de afstand niet zien) al met al gaat dat ook best.

Maar op lange rechte stukken voelt zo'n ding zich niet echt thuis, je krijgt na een km of 20 wel een "dooie" reet van de trillingen als je een km of 120 op de teller rijdt.

Maar de dijken rijdt ik nu weer met plezier :) :) hahahahaa drempels :j

Zo das een heel verhaal :)
 
Nou JohnV, Ben je er al klaar voor:

Linkje


;)

Haha kweet het, maar wil eerst toch nog iets meer ervaring opdoen met deze motor, dat industrie terrein was perfect, maar ik heb 'm nog maar een paar dagen ;)
Ga wel een keer een training mee rijden kijken hoe dat gaat.
 
Heb je al mooie actie foto's john?

Heb je al wat stunts geprobeerd op je husky? (wheelies enz.. zoja hoe gingen die?)
 
Ik heb geen actie foto's :( En wheely's gaan makkelijk ik kom alleen nog nie zo ver, concentreer me ook meer op het bochtenwerk moet ik zeggen. Ik zal binnenkort eens wheely's gaan oefenen hij komt in z'n 3 nog omhoog, dus dat moet lukken lijkt me :P
 
Dat zie er inderdaad lekker uit :9~

Lekker veel grondspeling...

Weer een afdeling van het forum die ik nu moet gaan bezoeken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan