Ik heb een motor gekocht!! :-)

qua chroom ed hardheid ist wel helemaal goed. Behalve bij de rechterkant is het condensgaatje een klein probleempje, maar dat is al gerepareerd door de vorge eigenaar. Eventueel zou ik dat opnieuw kunnen laten doen maja het is niet persé nodig
 
Gefeliciteerd!!!
tIs al vaker gezegd, maar dat ziet er erg mooi uit. Die uitlaten moet je in de kluis leggen. Daar betaald een liefhebber een godsvermogen voor. Veel poetsen en veel rijden . Moet goed gaan! :} :} :}
 
Als je die uitlaten mooi wil houden, moet je er met de pekel zéker niet mee rijden (maar dat had je zelf ook wel bedacht, neem ik aan). Zorg er bovendien voor dat je geen kortere stukjes dan een km of 15 mee rijdt: ze worden dan goed heet en je blok ook: je weet dan zeker dat je alle nattigheid uit je pijpen rijdt.
 
hej...

66.000 km..heeft ie al een revisie gehad ? Meestal zitten ze er bij 66000 al een beetje overheen.

Maar wth....zou zekers dan de moeite waard zijn 8-)

dan hebben ze slechte baasjes gehad |(

mijn brommer had 40.000 op de teller staan en was nog niets mis mee ( des ondanks tòcht uit elkaar gehaadl maar goed)

je zou toch zeggen dat een 4cillinder langer mee zou gaan? mssn wel een keertje zuiverveertjes vervangen of koppakking oid, maar toch geen complede blok revisie?

autos kunnen 200.000 vrij gemakkelijk halen

maar back to jasper:

hij ziet er prima uit man!
en dat metertje in je tankdop is zeker cool, had ik ook, tot ik probeerde het glaasje helder te maken, toen heb ik um kapot geknepen |(

en even hèèl detailneukering: op je koplamp oren, horen daar geen reflectoren?

( k krijg kippen vel van zon detail neukers vraag, maar t viel me ff op )

lekker brikken :]
 
je zou toch zeggen dat een 4cillinder langer mee zou gaan? mssn wel een keertje zuiverveertjes vervangen of koppakking oid, maar toch geen complede blok revisie?

autos kunnen 200.000 vrij gemakkelijk halen

Die draaien dan ook geen 10.000 tpm... |( B|
 
me brommer 15.000 , minimaal

maar dattie met 65.000 al over zijn revisie heen zit lijkt me wel erg krap?
iemand ervaring mee?

mijnes staat op 42.000 dus k ben nog veilig :P
 
Gefeliciteerd met die prachtfiets, zo zie je ze zelden meer! :}
Heel veel plezierige kilometers ermee!
 
Gaat op papier anders wel maar 6km/u trager dan jouw KTM, hoor :+

Maar hey, je moet ergens beginnen, ik had ook op een CB350 gereden moesten er wat meer te koop staan hier in Belgïe. Niet dat ik het erg vind dat mij CJ 5kw minder heeft hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan