Irritant !!! Baksteen Hellup!!

Rijd ik gister(nijmegen-brakkestein richting groesbeek)) in mijn koekblikje zit er een porsche achter me, een zwarte.Omdat ik dit topic al gelezen had keek ik voor de gein naar zijn kenteken en drie keer raden!!Die mafkees zit achter me. Zelfde kenteken!
Ik moest 3 keer kijken om het wel te geloven. Een zwarte Porsche met een oudere vent erin. Targadak volgens mij en knipperlichten net onder de lampen.
Mijn vriendin geloofde het ook niet totdat ik hier thuis jou topic liet lezen.

Maar plakken deed hij dit keer niet, dus ging ik maar 30 rijden waar je 50 mag. Vond hij ook niet leuk, hij zat de hele tijd te kijken of hij er langs kon, en op die momenten gaf ik weer een beetje gas bij. Ging zo´n 3 kilometer door. })
 
Rijd ik gister(nijmegen-brakkestein richting groesbeek)) in mijn koekblikje zit er een porsche achter me, een zwarte.Omdat ik dit topic al gelezen had keek ik voor de gein naar zijn kenteken en drie keer raden!!Die mafkees zit achter me. Zelfde kenteken!
Ik moest 3 keer kijken om het wel te geloven. Een zwarte Porsche met een oudere vent erin. Targadak volgens mij en knipperlichten net onder de lampen.
Mijn vriendin geloofde het ook niet totdat ik hier thuis jou topic liet lezen.

Maar plakken deed hij dit keer niet, dus ging ik maar 30 rijden waar je 50 mag. Vond hij ook niet leuk, hij zat de hele tijd te kijken of hij er langs kon, en op die momenten gaf ik weer een beetje gas bij. Ging zo´n 3 kilometer door. })
En je bent achter hem aan gereden en weet nu waar hij woond??? ja toch plaats nu ff zijn adres dan ha ha ha :+ :+ :+
 
Rijd ik gister(nijmegen-brakkestein richting groesbeek)) in mijn koekblikje zit er een porsche achter me, een zwarte.Omdat ik dit topic al gelezen had keek ik voor de gein naar zijn kenteken en drie keer raden!!Die mafkees zit achter me. Zelfde kenteken!
....
En wat was het kenteken nou eigenlijk? Want we weten allemaal dat het kenteken niet 04-RD-XL moet zijn. Als het kenteken wel overeenkomt, moet Baksteen met zijn maatjes er zich mee gaan bemoeien.
 
Op donderdag 16 oktober 2003 17:56 schreef sgapie het volgende:
Rijd ik gister(nijmegen-brakkestein richting groesbeek)) in mijn koekblikje zit er een porsche achter me, een zwarte.Omdat ik dit topic al gelezen had keek ik voor de gein naar zijn kenteken en drie keer raden!!Die mafkees zit achter me. Zelfde kenteken!
Ik moest 3 keer kijken om het wel te geloven. Een zwarte Porsche met een oudere vent erin. Targadak volgens mij en knipperlichten net onder de lampen.
Mijn vriendin geloofde het ook niet totdat ik hier thuis jou topic liet lezen.

Maar plakken deed hij dit keer niet, dus ging ik maar 30 rijden waar je 50 mag. Vond hij ook niet leuk, hij zat de hele tijd te kijken of hij er langs kon, en op die momenten gaf ik weer een beetje gas bij. Ging zo´n 3 kilometer door. })
En dat zou dus niet moeten kunnen.....Is nog niet uitgegeven volgens de RDW site.....
 
Sjonge, kneep jij 'm niet? Dat klinkt als poging tot doodslag o.i.d. Volgens mij kun je aangifte proberen je hebt immers z'n kenteken, maar een paar getuigen zou ook handig zijn. Wat een k****z**!!!

:^
wat een mongool. ik had aangifte gedaan, je hebt immers zn kenteken.
ik maak het wel eens mee met de auto, maar dan doe ik vaak nog veel gekker en als ik gebaar dat ze maar eens moeten stoppen zie je ze vaak wit wegtrekken en druipen af, maar als je dat met een motor mogen ze wat mij betreft diegene in de bak gooien en zn rijbewijs afnemen. er zal maar eens iets gebeuren.
 
Hmmmzzz, mijn werkgever rijd in een zwarte porsche.. ik zal binnekort ns kijke naar zn kenteken })
 
Wat een enorme penis lul die kerel.
Ik lees het nu pas dus vandaar dat ik zo laat reageer.

succes shark. en nog maals succes ( ook met je neus) ;-)
 
OPLOSSING

mijn kenteken losschroeven
auto inhalen
stoppen op de vluchtstrook
mijn blaffer te voorschijn halen
de porsche en de rijder overhoop schieten
doorrijden
volgende dag motor overspuiten in andere kleur
 
OPLOSSING

blabla..
mijn blaffer te voorschijn halen
de porsche en de rijder overhoop schieten
blabla....

ben jij niet stiekem een vadsige Chileen met niet alleen een motor maar ook twee ezeltjes, een jachtgeweer en een enorme colletie "Blaffers" (blaffers :z ijnde niet honden, doch vuurwapens)?
 
Rij ik na 't werk om 18:25 terug naar huis over de A27 :} , tuurlijk langzaam rijdend verkeer. Loopt er zo'n irritante %#$ :( 7@& :( Porsche 911 (zwart, kenteken04-RD-XL) achter me te douwen.

Toeti Sharky

Helaas, maar volgens de RDW gaat het om een niet bestaand kenteken :?
 
Snap niet dat je die loser niet in minder dan 1 seconde het nakijken geeft tussen al die rijdende (opstroppende ) auto's ,heb je een top van 110 of zo ?? :?
 
Snap niet dat je die loser niet in minder dan 1 seconde het nakijken geeft tussen al die rijdende (opstroppende ) auto's ,heb je een top van 110 of zo ?? :?

Kies liever voor mijn eigen veiligheid dan dat ik als een idioot door die file heen knal. Als ik me dood wil rijden doe ik dat wel anders. En ja dan zal ik mijn TOP gebruiken :+
 
Btw, Baksteen, heb jij vorig jaar rond deze tijd een grijze scooter aangehouden en ingenomen? En daarna die gozer naar school gebracht?
Vorig jaar rond deze tijd........ |( |(
Heb al moeite met nadenken wat ik gister gedaan heb.....had je dit niet 11 maanden, 3 weken en 5 dagen geleden kunnen vragen???


Mar ik heb idd wel eens een scooter ingenomen voor onderzoek en toen de bestuurder met dienstauto naar school gebracht, had tentamen ofzo en dat wou ik ook weer niet op m'n geweten hebben dat hij daar te laat voor kwam. Maar die vraag stel je niet zomaar.......
 
Vorig jaar rond deze tijd........ |( |(
Heb al moeite met nadenken wat ik gister gedaan heb.....had je dit niet 11 maanden, 3 weken en 5 dagen geleden kunnen vragen???


Mar ik heb idd wel eens een scooter ingenomen voor onderzoek en toen de bestuurder met dienstauto naar school gebracht, had tentamen ofzo en dat wou ik ook weer niet op m'n geweten hebben dat hij daar te laat voor kwam. Maar die vraag stel je niet zomaar.......

Is een vriend van me, beschrijving van de motoragent kwam redelijk overeen met jou, dus ik vroeg het me even af.
Gozer moest btw begin oktober voorkomen, ging niet akkoord met het schikkingsvoorstel van de OvJ, en heeft toen gewonnen, dus het kwam gister even ter sprake, en ik vroeg me af of jij de betreffende motoragent was :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan