Je schoonouders of…. motorrijden?

Ik zeg: slippers aan, paar gouwe kettingen om, bloemtjes bloes en trainings broek mee, en mee op vakantie. Heb je de vakantie van je leven!

Voor de zekerheid je motor+pak meenemen. Relaties worden op vakanties pas echt getest en met een beetje goede hulp van jou kant zitten jullie met een paar dagen weer op de motor.
 
Voor iedereen die nog aan een relatie moet beginnen,

Mijn vrouw heeft de eerste rijles afgesproken dus was een kadootje voor mij.
Na het behalen van het rijbewijs heb ik ook nog een motor gekocht een RF600R :)
Inmiddels ben ik ook nog vader van een mooie dochter en rijdt nog steeds motor.

Wat ik wil zeggen is dat wanneer je partner je niet steund in je hobby's en andere bezigheden dan zou ik niet verder willen met de relatie.

Greetz Dimitry
 
Ik zie toch nergens staan dat hij het motorrijden voor haar (moet) opgeeft :?
En op vakantie met je schoonouders, ach ieder z'n hobby :+ :P
 
Tja...tis jammer van jullie vriendschap, maar ik denk dat je nu beter af bent :) misschien komt ie ooit weer bij zijn positieven ;) maar ga lekker op vakantie in je uppie of zet hier een oproepje neer, der zijn vast wel mensen die ook misschien wel meewillen...maar suc6 ermee, ik heb gelukkig een M-F partner die ook van motorrijden houdt en zodra het kan, we weer met de motor op vakantie gaan *D
 
Pfff... moeilijk verhaal. Zo een relatie kan nooit heel lang goed gaan. Dat hij het motorrijden laat gaan voor een vrouw zegt hoe zwak ie in z'n schoenen staat, maar ook genoeg over haar. Ze mag nooit de hobbie/ passie van iemand afnemen, zou er niet aan moeten denken. Dat schijnt ze (hij ook...) niet te begrijpen, maar ik kan me voorstellen wat voor soort vrouw dat is... bah! Als het straks helemaal over is, dan wordt hij vanzelf weer wakker.

Ja... dan moet je alleen nog wel hopen dat het dan al niet zover is dat er getrouwd is of (nog veel erger) kinderen zijn gekomen: dan kleed ze hem financieel nog even zo ver uit dat ie helemaal geen geld meer heeft om te rijden... :r

Maar goed: je hebt helemaal gelijk; je kunt (en moet ook) in bepaalde dingen met je partner meegaan, maar er moeten ook een paar dingen zijn waarin je niet toegeeft. Motorrijden is een van die dingen voor mij: als een vriendin mij voor de keus stelt "Motor of mij" dan zal het heel moeilijk zijn, maar dan wordt het de motor.

Gelukkig heeft m'n vriendin me niet voor dat soort keuzes gesteld: ze wil zelf niet motorrijden (als bestuurder dan). Da's ook niet erg. Maar ze gaat graag mee achterop, en ze is zelfs laatst meegereden van m'n ouders in Hengelo naar Maastricht *D (toch weer 255 km enkele reis, wat best krap is op een Div 600 ;) )
 
Eén keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom

Maar goed, het is zijn keuze op dit moment. Hij zal er best nog wel eens anders over gaan denken. Maar dat zo'n meid hem voor de keuze stelt :r
 
Misschien heb ik niet goed gelezen, maar ik kan nergens terug vinden dat hij is gestopt met motorrijden.
Als jou vriend kiest voor deze vrouw en graag wil werken aan zijn relatie en daarom misschien wel mee gaat op vakantie is dat voor hem een persoonlijke keuze die jij, als goede vriend moet steunen.
Je zou bijvoorbeeld een weekend racen met hem kunnen plannen na zijn vakantie.
Vriendschap komt van 2 kanten, en als jij hem zijn geluk niet gunt met een vrouw die jij niet mag zegt dat meer over jouw idee van vriendschap dan zijn voornemen om te werken aan zijn relatie.

Of ga ik nu weer te diep, ach stap maar weer eens op de bike ;)
 
Ik zie toch nergens staan dat hij het motorrijden voor haar (moet) opgeeft :?
En op vakantie met je schoonouders, ach ieder z'n hobby :+ :P
:^

Zoals ik het lees, gaat die maat gewoon op vakantie met z'n vriendin. Kan toch? Dan is ie na 2 of 3 weken weer terug, niks aan de hand.

Als op vakantie gaan met je vriendin het einde van een vriendschap is, zou ik weinig vrienden hebben...
 
Hij zit dus volledig bij haar onder de plak. Zucht… ik weet niet meer hoe ik hem nog kan gaan redden. Als iemand nog een suggestie weet…
Suggestie..laat hem lekker gaan, valt niks te redden.

Liefde is belangrijker dan motorrijden

was laatst een polletje en de meerderheid vind sex al belangrijker..dus laat staan liefde he ;)
 
Er bestaat natuurlijk ook de kans dat hij
na de vakantie zijn schoonfamilie zo zat is,
dat het binnen de kortste keren uit is.
Komt ie bij jou weer uithuilen, en motorrijden :]
 
Er bestaat natuurlijk ook de kans dat hij
na de vakantie zijn schoonfamilie zo zat is,
dat het binnen de kortste keren uit is.
Komt ie bij jou weer uithuilen, en motorrijden :]

maar wil je hem dan weer terug , want de eerste beste rok die hem wil laat ie jou weer vallen..... hoe jij dat zeggen; ezel stoot zich twee keer aan zelfde vriend ?
 
Dan zeg ik hierbij als vrouw.... en als motorrijdster.... die is gek |(
Zij omdat ze hem van zijn grote hobby en vrienden weghaalt, en hij omdat hij dat toelaat....
Succes ermee....


Zo'n relatie kan nooit lang gaan duren volgens mij ;)

Je vriend moet nu iets missen watie graag doet, het motor rijden dus :)

Dus dit gaat wel goed komen ;)
 
Suggestie..laat hem lekker gaan, valt niks te redden.

Liefde is belangrijker dan motorrijden

was laatst een polletje en de meerderheid vind sex al belangrijker..dus laat staan liefde he ;)
Waarom hapt er nou niemand :?
 
Heb ik de perfecte oplossing voor.... opa en oma.... *D

Doe mij ook zo'n oma!! Ze zijn nu al aan het zeuren en koter is er nog niet eens.


weer ontopic: laat hem gaan jo. Hij komt er wel achter dat een motor vakantie toch echt wel gaver had geweest. Denk zo ongeveer al na een km of 6. En tja dan moet ie nog een eindje met de sleurhut. :+
 
Laatst bewerkt:
Gewoon geen kids krijgen, scheelt een hoop :P

Ja kom ik ook net achter. Of we wel voorzichtig willen doen met het koekblik. Heb ze maar niet verteld dat de motor klaar staat om mee weg te gaan. Nog een keer gezeur en ik spreek ze over 6 maanden wel weer.
 
post ik ook eens serieus mijn mening wordt ik weer niet serieus genomen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan