Je ziet ze niet meer !!!!!

Op vrijdag 01 augustus 2003 11:03 schreef R(emco)1 het volgende:Whahahahhaahahaha
De BOA's lezen ook het MF en hebben besloten na hun dienst alleen het goedkope statiefje te laten staan ..............

Er lag vast nog zon fijne collega van jou bij in de bosjes om het statiefje te behoeden voor vandalen en consorten,er moet ook gewerkt worden tenslotte :Z :Z :Z
 
Hoe komt het toch dat motoragenten met een voorbeeldfunctie èn kennis van de wet, privé op de meest waanzinnige sportmotoren rijden waarmee het echt niet lekker rustig toeren is (ook 120 is niet fijn voor de polsjes...), om vervolgens tijdens de arbeit mensen te bestraffen voor enkele km/h te hard??

Of ben ik nu weer kortzichtig?
 
Hoe komt het toch dat motoragenten met een voorbeeldfunctie èn kennis van de wet, privé op de meest waanzinnige sportmotoren rijden waarmee het echt niet lekker rustig toeren is (ook 120 is niet fijn voor de polsjes...), om vervolgens tijdens de arbeit mensen te bestraffen voor enkele km/h te hard??

Of ben ik nu weer kortzichtig?

Wees blij dat ze hun werk niet mee naar huis nemen...al wordt dat met die horkenlijn ook steeds minder het geval...

Ik hou ook graag werk en hobby gescheiden :)
 
Net als laatst in Belgie toen 2 controleurs zwaargewond raakten omdat er een betonblok boven op hun auto werd gegooid. Tja, daar kan ik niet om rouwen eigenlijk. Had je maar een vak moeten leren. :X

Dit geeft ook wel aan dat er steeds meer aversie komt tegen zulke controles.
 
Net als laatst in Belgie toen 2 controleurs zwaargewond raakten omdat er een betonblok boven op hun auto werd gegooid. Tja, daar kan ik niet om rouwen eigenlijk. Had je maar een vak moeten leren. :X

Dit geeft ook wel aan dat er steeds meer aversie komt tegen zulke controles.
Aversie oke, maar dit gaat toch te ver. Als je die flitsnichten te kijk wil zetten doe het dan inderdaad zoals die foto van onze slapende ambtenaar in funktie op de tuftuf-site O-)
 
Tja Boa's
Zijn toch ook slangen?? nah ja, 't blijft geen leuk woord.
Ben is een tijdje werkloos geweest (wie niet?) en het Arbeidsbureau vond dat ik maar bij Lockheed Martin (idd die wielklemmers) in Den Haag moest solliciteren.
Ja ja, nou heel mooi verhaal over je mannetje staan en omgaan met agressie etc.
Vroeg ik tot slot wat ik moest doen om die manager zijn posititie te krijgen...

Ik was niet geschikt voor de functie van wielklemlegger.

En daar schaam ik mij totaal niet voor hahaha :}
 
ik zal jullie het nog sterker vertellen ik zat gisteren
effe tv te kijken waarbij ze in mechelen(B) met een proef bezig
waren
De flitsers waren hier ingebouwd in vuilcantainers :r

Hoe verzin je het :(

Dus pas maar op als je zon biobak ziet!

alles om ons van lekker :] :] :] :] te houden
 
Vandaag Haarlemmerweg A'dam -aanhanger in het midden(tussenberm) met als controleurs:

*Stadstoezicht...ipv de boys zelf... |(

Ai... :o

Daar reed ik dus net iets te hard langs vanmiddag...
Inmiddels een zoveelste zintuig voor ontwikkeld maar helaas nog geen derde oog.
 
Hoe komt het toch dat motoragenten met een voorbeeldfunctie èn kennis van de wet, privé op de meest waanzinnige sportmotoren rijden waarmee het echt niet lekker rustig toeren is (ook 120 is niet fijn voor de polsjes...), om vervolgens tijdens de arbeit mensen te bestraffen voor enkele km/h te hard??

Of ben ik nu weer kortzichtig?

Ja dat ben je......
 
ik zal jullie het nog sterker vertellen ik zat gisteren
effe tv te kijken waarbij ze in mechelen(B) met een proef bezig
waren
De flitsers waren hier ingebouwd in vuilcantainers :r

Hoe verzin je het :(

Dus pas maar op als je zon biobak ziet!

alles om ons van lekker :] :] :] :] te houden


Dat bestaat in NL ook al even hoor. De grap is dan om verder op te stoppen langs zo een bak te lopen en hem een kwartslag te draaien zodat het voor de slaperige controleur die 50m verder zit en 1x in het uur een oog open doet om te kijken of hij er nog staat, net lijkt alsof hij er nog staat. Hij staat er wel maar hij werkt alleen niet meer en het kost dan tenminste ook geen belasting centjes om een nieuwe te kopen. }) }) }) }) }) }) }) Maar ze staan tegenwoordig overal te controleren. Voor de mensen die over de N11 rijden tussen Alphen en Leiden (of omgekeerd dat maakt niet uit) rijd nergens te hard. Vooral niet bij de stoplichten. Daar staat heel vaak een Laser/flitser achter het riet zodat je hem pas ziet als het al veels te laat is.
 
Net als laatst in Belgie toen 2 controleurs zwaargewond raakten omdat er een betonblok boven op hun auto werd gegooid. Tja, daar kan ik niet om rouwen eigenlijk. Had je maar een vak moeten leren. :X

Dit geeft ook wel aan dat er steeds meer aversie komt tegen zulke controles.

Rev, als je dit meent, dan ben je'n hersenloze lul (zijn er andere, trouwens :) ).
Ik heb ook zo m'n twijfels over de opportuniteit van flitsen op bepaalde plaatsen en tijdstippen, maar dit wens je niemand toe.
 
Nee man dat is juist goed !
Het spul kapot maken heeft geen zin , want dat betalen wij uiteindelijk toch !

Maar je kan ze wel hinderen met hun foto's
Gaan we ze gewoon zelf fotograferen in voor hun ogen vervelende posities !! :+

Dan weet ik een leuk plekkie! Als je afslag R'dam Spaanse Polder neemt en dan de weg rijdt naar het Marconiplein.... daar staan ze met lasergun altijd achter zo'n enorm reclamebord. Zie je ONDER dat bord zo'n 12 beentjes en om het hoekje van het bord zie je een hand met laser!!! Je lacht je werkelijk rot!
 
Rev, als je dit meent, dan ben je'n hersenloze lul (zijn er andere, trouwens :) ).
Ik heb ook zo m'n twijfels over de opportuniteit van flitsen op bepaalde plaatsen en tijdstippen, maar dit wens je niemand toe.

Ehhhh...toch wel,blijkbaar.
 
Net als laatst in Belgie toen 2 controleurs zwaargewond raakten omdat er een betonblok boven op hun auto werd gegooid. Tja, daar kan ik niet om rouwen eigenlijk. Had je maar een vak moeten leren. :X

Ik vind betonblokken gooien op mensen dus wel asociaal, je bent een harteloze lul als je zoiets niet erg vind. Gooi dan een betonblok op de flitsapparatuur en eentje op de motorkap van de auto zodat ze je zelf niet zo snel achterna kunnen. Maarja, 2 betonblokken naar beneden werpen is waarschijnlijk te zwaar voor die Belgen :o

Stel dat je pa het loopjochie van Spee zou zijn Rev en je komt thuis en hoort van je moeder dat je pa in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt omdat een of andere dwaas met een waas voor z'n kop een betonblok op je pa heeft gegooid, zeg je dan ook 'had ie maar een andere baan moeten kiezen!' ?

Alsof de BoA's zelf zeggen van 'kom we gaan eens lekker flitsen vandaag', krijgen ze nog altijd van bovenaf te horen wat ze die dag moeten doen. Kan je die boa wel een klootzak vinden, maar eigenlijk moet je het hogerop zoeken. En die lui die hogerop staan en hierover beslissen krijgen helaas dat gezeik niet over zich heen.

Just my $ 0.02
 
Terug
Bovenaan Onderaan