Joan Mir,new kid on the block

Inderdaad, never rule out a Marquez, die weet zelfs een topic van Mir over te nemen....:)
 
  • Haha
Waarderingen: Qken
Eigenlijk raar dattie een week later toch een training mee reed en tijden reed waar ik in duizend jaar niet in de buurt kom en dat het toch niet gaat en dan gelijk voor maanden eruit ligt.
Zijn er toch complicaties gebeurd?
 
Eigenlijk raar dattie een week later toch een training mee reed en tijden reed waar ik in duizend jaar niet in de buurt kom en dat het toch niet gaat en dan gelijk voor maanden eruit ligt.
Zijn er toch complicaties gebeurd?

Ja sowieso die 2e operatie en volgens geruchten zelfs een 3e...
Hoe langer het stil blijft hoe meer ik vrees dat we wellicht MM nooit meer terugzien op zijn oude niveau.
 
12e op de grid morgen,gaat weer een inhaalrace worden,zo maak je de 1e overwinning in de GP wel lastig
 
Prima race weer van Mir, alles bij elkaar ook wel fortuinlijk door val partijen van Nakagami en Marquez, zwak presteren van Quartararo en Vinales.
De volgende wedstrijden zal hij het meer moeten afdwingen, het fortuin houd een keer op....
 
Laatst bewerkt:
Meest constante rijder is toch wel Mir,Fabio is toch wel met een slechte run bezig.
Zeer grote kans dat Mir WK2020 gaat worden met nog 3 races te gaan(hoop wel met minimaal 1 overwinning)
 
Meest constante rijder is toch wel Mir,Fabio is toch wel met een slechte run bezig.
Zeer grote kans dat Mir WK2020 gaat worden met nog 3 races te gaan(hoop wel met minimaal 1 overwinning)
Ik hoop van niet.
Niet dat ik hem geen overwinning gun.
Maar puur omdat ik het wel gaaf zou vinden.
En daar hebben we het over 20 jaar nog over.
Zo van weet je nog. 👍
 
P5 is een prima uitgangspositie voor Mir, de competitie staat achter hem. Als er geen rare dingen gebeuren, loopt ie verder uit in punten.
 
Zo, de champagne is er door......Laat de anderen maar praten en ploeteren, Mir levert als het erop aan komt,fantastisch! Dit seizoen is een MIRacle....
 
  • Haha
Waarderingen: Qken
Mooi gezegd idd.
Toch maar ff ijskoud blijven in je 2e jaar MotoGP op je 23e.
Top gereden en de race gecontroleerd
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Mir 2020 Moto GP kampioen ,best wel gaaf.
Het moet heel gek gaan voor Mir wil hij dit niet worden,misschien al volgend weekend .

Suzuki kan de T shirt's al laten drukken.
 
Ik hoop echt dat het volgende week beslist wordt. Als dat niet zo is en Portugal gaat niet door is dat echt zonde dat dat de beslissing moet brengen. Krijg je altijd van die onzin what if.....
Dus volgende week rammen met die Suzuki :} Podiumplek is hij zeker. Maar als de yamaha's zo scoren als vandaag hoeft dat niet eens, al is Rins natuurlijk zijn directe concurent, die moet hij gewoon volgen. Moet lukken zou je zeggen.
 
Niet echt een gunstige startopstelling voor de Suzuki's. Directe concurrenten van Mir staan bij hem aan de start. De kans dat die zomaar 12 punten of meer inlopen is gering. Vooropgesteld dat ze blijven zitten. Mir kan defensief vertrekken, Quartararo controleren en met Rins mee naar voren in het verloop van de strijd. :]Als er geen gekke dingen gebeuren is het*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan